To jsem z toho blázen. V nějakém e-shopu jsem viděl prodávat do přístrojovky nový palivoměr včetně kontrolky rezervy v nádrži a myslím že tam bylo info, že je to pro NB.
Tak leda že by se k tomu musela dokoupit ještě nějaká sonda a byla by to hodně nestandardní výbava?
Ještě mě napadlo jedno téma související se spotřebou. Těžko sice srovnávat, každý tu nemáme stejné podvozky, ale jak foukáte gumy? Podle manuálu nějakých 1,9 atmosféry, jestli si pamatuju dobře? Na Cliu si foukám 2,55/2,3 (pravda, v manuálu mám 2,3/2,1), ale těch 1,9 mi přijde, že je to bačkora a nechce se mi tomu uvěřit, ikdyž japonští inženýři snad věděli, proč to tam napsali. Přiznám se, že to foukám o dvě, dvě a půl desetinky víc (2.15).
Máte někdo dlouhodobější praxi, že by mu nějaká už podhuštěná hodnota sjížděla blbě oba kraje gum anebo naopak přehuštěná hodnota víc sjížděla střed běhounu?
My to přitáhli z Německa už s patrně sníženým podvozkem, mechanik v Praze nás při každé návštěvě navrtává do toho, abychom si tam dali původní pružiny, že je to kostitřas. (tak na českých "silnicích" je
) Asi to není standard, ale patrně tím snížením máme na zadní nápravě už okem viditelný canting kol. Teď nechci kecat kraviny, jestli je to pozitivní nebo negativní hodnota cantingu, no zkrátka takhle /----\ . Máme tam nové Pirellky, takže po pár tisících km zatím není poznat, jestli to bude mít dopad na blbé sjíždění. Ono by se to mohlo zatáčkama docela dobře srovnat, v zatáčkách to sedí velmi dobře.
S tím, jak to hustím, mi to v zatáčkách neodskakuje, takže přehuštěné to myslím nemám. Otázka samozřejmě je, jak ten celý komplet pak víc odrovnává díly na podvozku.
Už jsem tu pročítal nějaké vlákno na tohle téma. To bude patrně chtít, aby se mi někdo znalý na to na nějakém srazu podíval a řekl, co by s tím bylo nejlepší udělat, nebo jestli s tím má smysl vůbec něco měnit a je to ok.