Převodovka cca 2 litry (přesně je to asi tak 2.1, když měníš olej u řadičky, nebo mi to tak aspoň vždycky vycházelo)... ale nekupoval bych kvůli toho 3l
Na ten Ekolube Gear bych se asi vykašlal, nevidím důvod proč měnit složení oleje nějakým přípravkem... převodovka miaty není až tak zatěžována... Jestli chceš vyšší odolnost proti tření, opotřebení atd, tak vem ten GL4+ olej, který by měl mít právě tyto vlastnosti. GL4+ oleje mají větší additivaci, protiotěrovými látkami, takže jsou skoro na úrovni GL5 olejů, ale zároveň nezpůsobují korozi jako GL5 na některých barevných kovech.
Nicméně není to důležité toto nějak přehánět, protože s lepším olejem hůře fungují synchrony
(nehledě na to, že s GL5 korodují), prostě po sobě kloužou a neplní svojí funkci...
Jo a ten Valvoline jsem v autě měl a bez problémů
teď mám Millers Oils TRX Synth 75w90 GL4/5 (=GL4+) a taky bez problémů (no až na to že mi převodovka celkově jde do prd* hh
)
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)