Oprava koroze

...kolem roadsteru MX-5
Pravidla fóra
Chceš se zde zaregistrovat? Napiš něco krátce o sobě adminovi na raduna@mx-5.biz.

Oprava koroze

Příspěvekod Jaco » 09 kvě 2013, 17:28

Ahojte, přikládám dvě fotky a rád bych slyšel nějaký názor, jak moc je to hrozné a na kolik by přišla oprava, popř. jestli je to "běžné". Je to nbfl 2002. Vypadá to podobně z obou stran. Jde mi o to, s jakými náklady mám počítat, pokud takové auto koupím. Díky za názory :)
Přílohy
b.jpg
a.jpg
nbfl 1.6
eternal fire.
Uživatelský avatar
Jaco
 
Příspěvky: 97
Registrován: 09 úno 2013, 17:51
Bydliště: Plzeň/Sokolov

Re: Oprava koroze

Příspěvekod George » 09 kvě 2013, 17:34

náklady ti nepovím, ale dveře mi hnijou na tom samém místě, když jsem auto kupoval, byl špatně spasovaný blatník a dveře o něj při každém otevření v tomhle místě dřely, takže se oloupal lak a začlo to kvést
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: Oprava koroze

Příspěvekod Pavel260 » 09 kvě 2013, 18:18

me se to nezda moc normalni to na tech dverich, urcite tam bude nejake pozkozeni od ktereho se to takhle rozjelo, podbehy jsou klasika...
147koní + jedna lama http://pavelmx-5.rajce.idnes.cz/
Pavel260
 
Příspěvky: 3601
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 17:17
Bydliště: Jaroměř

Re: Oprava koroze

Příspěvekod widar » 09 kvě 2013, 21:14

Repasní díl prahu a lemu počítej kolem 3500,- za jeden. Lakování se říká cca 2500,- za díl. V případě celolaku počítej i s prací cca 30 - 40 tisíc + s největší pravděpodobností nové čelní sklo (cca 5-7 tisíc).
Vyvařovat to kouskama plechu moc nemá smysl, za chvilku ti rez vyleze hned vedle toho spraveného místa.
Taky budou s největší pravděpodobností v háji přední nosníky (jsou schované za plastama podběhů a z motorového prostoru k nim není extra přístup) a to je dalších cca 20 tisíc navíc.
To jsou ale bohužel problémy vesměs všech mx-5 ježděných v zimě. :cry:
'98 MX-5 NB, 1.6, 81 kW, Lava orange mica (Mazdaspeed color), Nardi wheel, Bilstein
Obrázek
Uživatelský avatar
widar
 
Příspěvky: 1002
Obrázky: 8
Registrován: 29 čer 2011, 23:03
Bydliště: okres Karviná, Moravskoslezský kraj

Re: Oprava koroze

Příspěvekod Winie » 09 kvě 2013, 22:18

ty dvere maj slusnyho raka teda... prah vypada taky uz docela jedle a ten lem taky. pokud to neni za par penez, tak ruce pryc. muj odhad jen za vyvareni tehle trech veci je 10 - 12 tisic bez laku
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Oprava koroze

Příspěvekod Jaco » 09 kvě 2013, 23:05

Kolik je tedy podle tebe "pár peněz" za nbfl 1,8 sportive ježděnou v zimě a takhle zrezlou? Nebouráno, serviska, 220tkm.
nbfl 1.6
eternal fire.
Uživatelský avatar
Jaco
 
Příspěvky: 97
Registrován: 09 úno 2013, 17:51
Bydliště: Plzeň/Sokolov

Re: Oprava koroze

Příspěvekod petr007 » 10 kvě 2013, 08:07

Já bych na podruhý do mx-5 ježděné v zimě už nešel. ;)
NB 1,8 vyrobená : 14/12/1998, LSD, SPORT SUSP, stříbrná
NC 1,8. šedá
NC 2,0. bílá
Uživatelský avatar
petr007
 
Příspěvky: 971
Obrázky: 1
Registrován: 28 bře 2010, 09:18
Bydliště: Mělnicko

Re: Oprava koroze

Příspěvekod Vavris » 10 kvě 2013, 08:08

já taky ne...
back in the business 8-)
Uživatelský avatar
Vavris
 
Příspěvky: 1439
Registrován: 13 led 2011, 23:40

Re: Oprava koroze

Příspěvekod widar » 10 kvě 2013, 10:21

Taková se ale dost těžko shání (aspoň bych řekl, ale co je kde na prodej už nějakou dobu nesleduju).
Samozřejmě je to o štěstí...
Můžeš promyslet ještě následující variantu: koupit něco takového za 50-70 a za dalších 100+ (pokud bys i generálkoval motor tak ještě + cca 30) z toho udělal v podstatě nové auto na kterém už tě nemá co překvapit. To je ovšem varianta pro případ, že by sis to auto chtěl dlouhodobě nechat, jinak se to nevyplatí, protože ti ty prachy co do toho takhle vrazíš už nikdo nedá. A taky bych tuhle variantu spíš uplatnil na NAčko, tam by se ty peníze dokonce mohly časem vrátit.
'98 MX-5 NB, 1.6, 81 kW, Lava orange mica (Mazdaspeed color), Nardi wheel, Bilstein
Obrázek
Uživatelský avatar
widar
 
Příspěvky: 1002
Obrázky: 8
Registrován: 29 čer 2011, 23:03
Bydliště: okres Karviná, Moravskoslezský kraj

Re: Oprava koroze

Příspěvekod Pavel260 » 10 kvě 2013, 10:29

myslim ze na bude stoupat jedive v puvodnim stavu a ne po GO
147koní + jedna lama http://pavelmx-5.rajce.idnes.cz/
Pavel260
 
Příspěvky: 3601
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 17:17
Bydliště: Jaroměř

Další

Zpět na Diskuze o čemkoli...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 97 návštevníků