Dorazily hračky z Anglie!
Dneska jsem vyměnil SB motoru za o 40% pevnější z IL
Nový PCV ventil a těsnění
Vyhodil jsem aktivní uhlí z motorového prostoru
Ještě tam mám mazda olejový filtr, mazda sada na opravu laku, klíč na brzdové hadice, šroub na nastavení geo, klipy na dveřní panely (budu je rozebírat)... věci do zásoby
Siláče vypadají dobře, motor drží citelně lépe (ty staré byly naprasklé), do kabiny se přenáší lehce vibrace na volnoběh, ale to mi až tak nevadí (když už jsem jezdil chvíli na Roadster Tuner EM).
Edit: po projížďtce jsem nadšenej
motor drží, konečně můžu přesně řadit a podřazovat, není nutné přesně trefit otáčky a derivaci otáček jako předtím (resp jde to teď trefit lépe a rychleji)
a jezdím bez cukání... Zvuk motoru je výrazně lepší, při vyšších otáčkách se do kabiny přenáší vytříbený kovový rachot
Klidně by mohly být ještě trochu pevnější, ale už to nebudu nijak řešit.
Edit2: najeto víc jak 100km na nových SB, docela si sedly, jsou ještě tišší... klidně by mohly být pevnější
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)