Birdova NA8

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Birdova NA osmnáctka

Příspěvekod MAXsport » 29 dub 2013, 22:07

tak tak, docela se divim, že tam jsou i při 2 tlumičích :?
MAXsportpneu.cz závodní pneumatiky s homologací na silnice
Polyspeed silentbloky pro MX-5 - Group buy polyurethanové silentbloky s různou tvrdostí pro MX-5
michal@maxsportpneu.cz
MAXsport
 
Příspěvky: 1401
Registrován: 15 led 2012, 15:40

Re: Birdova NA osmnáctka

Příspěvekod birda » 29 dub 2013, 22:09

Já právě taky, ale tlumiče jsou průchozí a né s přepážkama...asi proto
Obrázek
Silver NA 1.8 | custom made exhaust | IL NB radiator | rám AMD | sicny a čtyřbody
birda
 
Příspěvky: 370
Registrován: 18 zář 2012, 20:09
Bydliště: Stochov

Re: Birdova NA osmnáctka

Příspěvekod LordJames » 29 dub 2013, 22:10

hlavne nerikej, ze je tahle koncovka finalni....i +5hp Remus koncovka by tomu slusela vic
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
LordJames
 
Příspěvky: 2774
Registrován: 12 čer 2012, 18:55
Bydliště: Tábor

Re: Birdova NA osmnáctka

Příspěvekod birda » 29 dub 2013, 22:22

nene, to je jen aby to nefoukalo dovnitř pod nárazník ;) mam v plánu nějakou nerez rourku, třeba z 70mm roury k intercooleru
Obrázek
Silver NA 1.8 | custom made exhaust | IL NB radiator | rám AMD | sicny a čtyřbody
birda
 
Příspěvky: 370
Registrován: 18 zář 2012, 20:09
Bydliště: Stochov

Re: Birdova NA osmnáctka

Příspěvekod Richi » 02 kvě 2013, 20:49

Ciao 8-)
birda píše:Takže k rámu: ............ Během výroby se pár detailů změnilo, šlo hlavně o přemístění vzpěry na pásy (nápad byl jí umístit do zadního rozpěrného kříže). ..................... ....... jen většina z vás by asi chtěla vyřešit i uchycení pásů.


To jsi trefil přesně. Taky řeším jak navrhnout vzpěru rámu. 4-bodové pásy chci pořídit určitě. Pokud bych nechal 3-bodové pásy, pořizovat rám nemělo smysl - nedovedu si představit, že by mě 3-bodový pás udržel v sedačce, pokud se auto převrátí ;)
Problém je ale zadní pevné okno u NB. Pro složení a rozložení střechy potřebuje oknou skoro celou hloubku prostoru za větrnou clonou, takže tamtudy vést vzpěru asi nepůjde :?

:idea: Máte někdo nějakou zkušenost nebo doporučení :?:
stribrna MX-5 1.9i 2004, Hardtop
Uživatelský avatar
Richi
 
Příspěvky: 236
Obrázky: 64
Registrován: 03 črc 2012, 10:01
Bydliště: PRAHA 10 - Strašnice, GSM: 737 905 708

Re: Birdova NA osmnáctka

Příspěvekod Winie » 02 kvě 2013, 21:04

musis dat harness bar mezi hlavni oblouk rámu, ale kvůli sedačkám ho budeš muset ohnout. zhruba takhle:
Obrázek
ovšem dle meho nazoru bez kvalitnich sedacek si o ten ram stejne nejspis rozmlatis hlavu
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Birdova NA osmnáctka

Příspěvekod Richi » 02 kvě 2013, 21:10

:? i jen z té fotky je jasné, že takovýhle tvar by u NB vyloučil užití normální střechy s pevným oknem => musím to vyřešit jinak :|
Co se sedaček týče, máš asi pravdu, ale znáš to sám, nejde všechno najednou ;)
stribrna MX-5 1.9i 2004, Hardtop
Uživatelský avatar
Richi
 
Příspěvky: 236
Obrázky: 64
Registrován: 03 črc 2012, 10:01
Bydliště: PRAHA 10 - Strašnice, GSM: 737 905 708

Re: Birdova NA osmnáctka

Příspěvekod Winie » 02 kvě 2013, 21:19

nebylo by jednodussi predelat strechu na slidovy okno?
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Birdova NA osmnáctka

Příspěvekod birda » 03 kvě 2013, 07:20

Moc jinejch způsobů není, přemejšlelo už nad tim tolik lidí...prostě se rozhodni, že buď budeš poklidný vyhlídkář s větrnou clonou a nebo rebel s rámem, čtyřbodama a skořepinama. Pak se dá i s rámem typu co mam já podle mě se skleněnym oknem vejít a rozpěru na pásy mít dozadu prohnutou v hlavnim oblouku.
Možná ale nakonec zjistíš, že tě z toho po dvou hodinách jízdy bolí prdel a záda a v tu chvíli bys byl rád za origo. Neni to kec, spíš je to o tom, jaký máš priority, a zrovna tvoje asi nejsou bolavá záda a zadek a nemožnost v autě udělat jakejkoli pohyb (třeba sahnout do kastlíku) pokud si připoutanej.
A to nemluvim o příslušníkách, ve středu mě měli dvakrát v oblibě...to sme si krásně prošli povinnou výbavu, bohudík sem sedačky ukecal na FIA homologaci a pásy mají Ečko.

Takže to řádně promysli, nechci tě odrazovat, jen bych se nebál jezdit rám a zachovat origo sedačky i pásy.
Obrázek
Silver NA 1.8 | custom made exhaust | IL NB radiator | rám AMD | sicny a čtyřbody
birda
 
Příspěvky: 370
Registrován: 18 zář 2012, 20:09
Bydliště: Stochov

Re: Birdova NA osmnáctka

Příspěvekod birda » 18 kvě 2013, 20:34

Tak díky klukům z Garage5 mam teď mezi hrncema hezkej kus hliníku od Cusco.
Zároveň sem i dneska vyhodil tu pikslu aktivního uhlí a když napojim hadičku z podtlaku do sání na tu kovovou co vede někam dozadu do tunelu, tak mi to dělá podtlak u nádrže a kolem víčka nádrže je slyšet, že to saje vzduch celkem dost. Tak sem tam na tom zatim nechal ten elektronickej ventil a vyhodil jen filtr samotnej. Dělal ste to už někdo,poradíte?

Obrázek
Bylo jen potřeba naohybat trubky brzd u ABS, pak po menší manipulaci se tam i vlezla.

Obrázek
Obrázek
Silver NA 1.8 | custom made exhaust | IL NB radiator | rám AMD | sicny a čtyřbody
birda
 
Příspěvky: 370
Registrován: 18 zář 2012, 20:09
Bydliště: Stochov

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 60 návštevníků

cron