Takze, takto to mam u sebe.
Draty z LC1Cervena - 12V ECU (tlusty bilo cerveny drat)
Zluta - Mam to pridelane k o2 clamp, pres kterou mi to jde do ecu. Ty o2 clamp nemas (nepotrebujes), takze Ti to pujde primo do ECU jako narrowband signal, tzn. cerveno-modry drat (pozice 2N, kdyz se podivas na pinout - jestli ho nemas, tak ti ho muzu poslat)
Hneda - Emanage + budik
Cerna - Kalibrace
Modra - Ground
Bila - Ground
Zelena - Ground
Draty z budikuCervena - 12V (nepamatuju si, kde jsem ho vzal)
Cerna - Ground
Zluta - Tohle mas pridelat na headlight power wire, aby se to stmivalo, kdyz rozsvitis svetla a nebo to pridelas ke ground, aby to furt jelo na stejnou svitivost. Ja to mam na ground.
Bila - LC1 hnedy drat
Snad Ti to k necemu bude pane, hodne stesti