Tahle Alfa má jeden z nejhezčích interiérů. Jinak v podstatě totožný auto: AR 145 2.0TS s LPG má kamarád a je s tím spokojenej. Koupil ji s najetejma 170 a teď má už dost přes čtvrt mega. Z toho posledních 16 na plyn. Je fakt, že ten motor je zralej na G.O. ale plyn bych do toho netahal, tyhle motory prostě maj životnost kolem toho čtvrt milionu. Takže ho čeká investice cca dvacka za generálku motoru a další čtvrt míly by to mělo mít před sebou. I tak to ale před tou g.o. nejede hůř než moje 1.8 vvt.
Jinak pro všechny, co maj strach z Alfy, že dejly ne a na já nevim co všechno - tak za těch cca 80 000km: mu jednou odešel imobilizer, jednou prasklej chladič (asi od kamene "víbůch") Jinak myslim, že jen spotřební věci. Takže bych takový bobky zase neměl
He - vtipná tam je výměna osmi svíček, z nich čtyři jsou nějaký a další čtyři zase jiný a sada, když se koupí moooc levně stojí skoro trojku:)
Ale stejně rozhodně bych radši jezdil nádhernou Alfou u který mi jednou za 80kkm odejde imobilizer, než nějakým "originálním" koncernem se sazematicem, kde nahodile umíraj vstříky, čerpadla, dvouhmoty atd
Winnie: sebevrah? Jezdíš v autě, který jak jde na střechu, tak to máš jistý a člověku, kterej si koupí alfu říkáš sebevrah
Za mě palec nahoru;)