Jirkova mrkačka

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod Xcriss » 06 dub 2013, 16:56

To jsou ty, co jsem rikal, jak jsme se o nich bavili... :lol:
Myslim, ze ma na mysli Borgi tyhle:
http://www.gms.cz/cz/vyrobek/30018-super-w1

Proste utahujes jen zavitem, ne tema debilnima zoubkama... Ty se pak pokrivi, zacne to preskakovat, poradne to nedotahnes... Proste zavit nezkurvis, je lepsi ;)
'91 Nissan 240SX S13 KA24DE
'96 Nissan 240SX S14a KA24DE
'88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, DRIFTWORKS, HSD coilovers, KOLA Z USA

PRO VÍCE INFO -> kristian.tomala@afimocz.cz

Obrázek LIKE US ON FACEBOOK!
Uživatelský avatar
Xcriss
 
Příspěvky: 198
Registrován: 13 bře 2011, 21:36
Bydliště: Ostrava/Praha

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod Bladzej » 06 dub 2013, 16:57

Pěkně jedeš :)
Jinak hadicové spony bych použil tyto: http://www.highperformanceparts.cz/tspo ... 102mm.1392 velikost záleží na volbě potrubí.
Ten s "MX-6" KLDE
Uživatelský avatar
Bladzej
 
Příspěvky: 37
Registrován: 01 pro 2012, 20:29

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod Xcriss » 06 dub 2013, 17:08

LoL, viz predchozi odkaz a porovnani ceny... Nic proti highperformanceparts, ale asi bych si tam minimalne ty spony nekoupil... =)
'91 Nissan 240SX S13 KA24DE
'96 Nissan 240SX S14a KA24DE
'88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, DRIFTWORKS, HSD coilovers, KOLA Z USA

PRO VÍCE INFO -> kristian.tomala@afimocz.cz

Obrázek LIKE US ON FACEBOOK!
Uživatelský avatar
Xcriss
 
Příspěvky: 198
Registrován: 13 bře 2011, 21:36
Bydliště: Ostrava/Praha

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod Bladzej » 07 dub 2013, 11:37

Byl si rychlejší :twisted: a ano cenový rozdíl je znatelný.
Ten s "MX-6" KLDE
Uživatelský avatar
Bladzej
 
Příspěvky: 37
Registrován: 01 pro 2012, 20:29

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod kubec99 » 07 dub 2013, 15:54

jiri.l píše:
kousmen píše:Dobrá práce! Když to bude tak hezky zdokumentovaný, tak se podle tebe celá republika oturbí. To bude na cestách veselo. :D Kupodivu mi tam modrý hadice ani tolik nepřekáží, hlavní je, že to bude udělaný pořádně...


Diky! Vsak to je ucel ne, cim vice naturbenych mx5 v okoli, tim lepe :mrgreen: Je pravda, ze na tech fotkach ta modra jeste vypada celkem k svetu, ted jak uz jsem do toho zamichal jeste ty puvodni oranzove, tak to zacalo hrat barvama a to je hruza :D ale zatim to udelam ucelove, az bude vse fungovat jak ma, tak se budu zabyvat barvama...

Zed píše:Paráda pane, hlavně obdivuju ty podmínky ve kterejch to děláš, mě by z toho asi švihlo takhle někde na parkovišti :D


Diky moc! No stalo me to chvili odrikani, kdyz jsem takhle na parkovisti zacinal, coz bylo vice nez rok zpatky... ale on si na to clovek zvykne a vsichni kolem nej taky, takze to uz pak neprijde vubec nikomu divne :lol: je pravda, ze zrovna pri takto rozsahle instalaci by se mi tatova dilna nesmirne hodila, ale holt je to tak, jak to je a je treba vyjit s tim, co clovek ma k dispozici a moc nefnukat...

Miata píše:Dobře ses do toho pustil!! Jedna otázečka, zvážil jsi to ze srandy kolik kg navíc jsi nacpal pod kapotu nebo nějaký odhad??


Sakra! To me nenapadlo :D nejvic vazi turbo a svody... intercooler neni zas tak tezky, snad jen tech par ocelovych trubek (ty spodni cerne), ktere jsou celkem tezke - chtel bych je casem vymenit za hlinikove, aby byly jako ty ostatni. Ale plan je tech par kilo navic vykompenzovat vyssim vykonem, tak uvidime :lol:

whisper píše:Ooo, paráda, moja obľúbená Mia má už aj turbo... Tak to už nemám v ničom navrch! :evil:

(žartujem ;) ) Dúfam, že sa niekedy vidíme IRL :)


:lol: tak prece jenom to tady neni o porovnavani toho, kdo co ma ci nema :mrgreen: tvoje auto jezdi a funguje, zatim co to moje je zatim jenom zaparkovane pod okny a modlim se, ze to bude fungovat :lol: IRL?



Nedavno som kupoval modre silikonove spojky a kedze som chcel cierne (neboli na sklade), tak som skusil strieknut tuto spojku ciernym matnym sprejom (najlacnejsi aky sa dal zohnat :-D ) a drzi to tam dost dobre. Pravdupovediac som cakal ze ta farba tam ani nechyti ale aj po utiahnuti stahovacou paskou farba drzala bez naznaku odlupovania... Takze Jirko, za pokus to stoji :-D
Obrázek
NBfl Sportive r.2001 1.8l, Torsen, 6st. prevodovka, BC Racing 6/5, Buddy Club P1 Racing SF...
Uživatelský avatar
kubec99
 
Příspěvky: 249
Obrázky: 8
Registrován: 09 bře 2010, 01:54
Bydliště: Okres Ilava SLOVENSKO

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod jiri.l » 08 dub 2013, 00:09

Borgi & Kriss & Bladzej: Jo takhle... Je pravda, ze ty sroubovaci spojky by byly idealni, ale kdyz jsem kupoval ty svoje, tak tyhle byly o HODNE drazsi. Ty co jsem koupil jsou nerezove a jsou dost bytelne - lepe receno zdaji se byti dosti bytelne, to, jake doopravdy jsou, ukaze az jezdeni. V tuto dobu uz je vetsina trubek na miste, takze kupovat ted nove spojky a predelavat to neprichazi v uvahu :lol: kazdopadne jestli to bude profukovat, tak vim, kde zacit (a doufam, ze se do toho stavu nedostanu) :mrgreen:

Kubec: To by me nenapadlo :D Urcite to vyzkousim na tech dvou oranzovych, co mam, protoze ty jsou fakticky strasne... ale do toho se pustim az bude vsechno fungovat, do te doby barvy moc resit nebudu. Diky moc za radu! ;)

Az prestanu byt liny, tak tu hodim par fotek.......
1993 NA6 socialni verze

Obrázek

Vozíme HSD MeisterR coilovery, díly DW, kola ENKEI KONIG RAYS SSR WORK XXR , pro více info SZ!
Uživatelský avatar
jiri.l
 
Příspěvky: 582
Obrázky: 3
Registrován: 04 kvě 2011, 02:36
Bydliště: Aberdeen/Praha/Ostrava

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod jiri.l » 08 dub 2013, 00:31

Zacnu zase chronologicky, tim, jak jsem delal oil feed na turbo. Koncentrace sprostych slov/minuta byla opravdu neskutecna.

Muj oil feed je reseny tak, ze pred senzor tlaku oleje se da takove tecko, ze ktereho se vyvede olej k turbu. Tzn. je treba vyndat stary senzor a pridelat tecko (moje prislo uz rovnou se senzorem).
Na to je treba 30mm orech, kvuli ktereho jsem prosel cele mesto, nez jsem ho dostal koupit :lol:
Obrázek

Takto porovnani
Obrázek

Pro lepsi pristupnost je dobre sundat olejovy filtr, ktery jsem musel sundat tak i tak, protoze jsem menil olej. Dale je treba sundat ten kovovy drzak, co drzi na dvou matkach - to aby bylo mozne ten senzor i s tim teckem prisroubovat, jinak tam neni dost mista.
Obrázek

Tzn takhle je to ready
Obrázek

No pak je treba poradne prisroubovat senzor i s teckem a na tecko prisroubovat vedeni k turbu (vice sprostych slov, kdyz jsem to delal - malo, malo mista - pomuze, pokud mate prsty jako E.T.).
Obrázek

A jedna "akcni" :D
Obrázek
1993 NA6 socialni verze

Obrázek

Vozíme HSD MeisterR coilovery, díly DW, kola ENKEI KONIG RAYS SSR WORK XXR , pro více info SZ!
Uživatelský avatar
jiri.l
 
Příspěvky: 582
Obrázky: 3
Registrován: 04 kvě 2011, 02:36
Bydliště: Aberdeen/Praha/Ostrava

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod jiri.l » 08 dub 2013, 00:42

Dalsi na rade byly vstriky a dual fuel feed rail. Neni to zas tak tezke, jen ja jsem si to udelal tezke... jako vzdycky, nakonec to vypada, ze vsechno gut :D Na fotce jsou jeste nedodelane hadicky a blbosti, ale to hlavni tam je!
Obrázek

Dneska jsem mel asi hodku cas, tak jsem se pustil do hadicek a dratku, to je takova hezka prace.
Obrázek

Pripojil jsem solenoid k ebc, jeste musim najit matku spravne velikosti, at tam hezky drzi, ale misto je pro nej jako stvorene!
Obrázek

Pridelal jsem MAP senzor, benzinove hadicky, na ktere jsem se predtim uz vykaslal a nakonec jeste vedeni tlaku v sani, ktere jde az do interieru k ebc a budiku tlaku.
Obrázek

Tady se stretava vedeni tlaku v sani a kabel ze solenoidu k ebc - vsechno do interieru :)
Obrázek

A takto to momentalne vypada pod kapotou. Na trubce sani jsou jeste puvodni oranzove spoje HKS, ktere jsou stare jako svet (ale drzi!), vsude je na muj vkus hrozne moc barev, ale zakazal jsem si resit barvy do doby, nez bude vsechno funkcni a jezdit :lol: Bohuzel mi chybi par dilu, ktere prijdou az pristi tyden - tzn bylo jasne, ze to do dneska nestihnu, tudiz jsem posledni asi 3 dny delal na aute jen trochu. Ted musim pracovat na vecech do skoly, takze k autu se dostanu asi az tak za tyden :( aspon se mam na co tesit :mrgreen:
Obrázek
1993 NA6 socialni verze

Obrázek

Vozíme HSD MeisterR coilovery, díly DW, kola ENKEI KONIG RAYS SSR WORK XXR , pro více info SZ!
Uživatelský avatar
jiri.l
 
Příspěvky: 582
Obrázky: 3
Registrován: 04 kvě 2011, 02:36
Bydliště: Aberdeen/Praha/Ostrava

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod Xcriss » 08 dub 2013, 00:46

...heeej vole at uz to jezdi! :mrgreen:
'91 Nissan 240SX S13 KA24DE
'96 Nissan 240SX S14a KA24DE
'88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, DRIFTWORKS, HSD coilovers, KOLA Z USA

PRO VÍCE INFO -> kristian.tomala@afimocz.cz

Obrázek LIKE US ON FACEBOOK!
Uživatelský avatar
Xcriss
 
Příspěvky: 198
Registrován: 13 bře 2011, 21:36
Bydliště: Ostrava/Praha

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod jiri.l » 08 dub 2013, 00:52

Me to povidej, nemam si cim zajet pro suroviny na vareni :lol: a hadice prijde tak v pulce pristiho tydne, ale na pristi utery mam esej, takze nez se k tomu dostanu........ a musim vytahnout flexu a zkratit par trubek, at to vsechno pekne sedi tak jak ma, takze bych na to potreboval nejake decentni pocasi, protoze s flexou v desti fakt ne :lol: no a cim dal tim vic me pronasleduje predstava, ze to vsechno zadratuju a pridelam a budto nenastartuju a nebo nastartuju, ale bude to fakt spatne. Ach jo, proste tuning, ze ja se na to nevykaslu :mrgreen:
1993 NA6 socialni verze

Obrázek

Vozíme HSD MeisterR coilovery, díly DW, kola ENKEI KONIG RAYS SSR WORK XXR , pro více info SZ!
Uživatelský avatar
jiri.l
 
Příspěvky: 582
Obrázky: 3
Registrován: 04 kvě 2011, 02:36
Bydliště: Aberdeen/Praha/Ostrava

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků

cron