Rozhodně bych šel do expression, i když máš recht, že Energy je větší výběr..
MX5 má mám pocit lichoběžníky ne??,
5kvalt pusobí logicky líněji, což je dáno delšíma převodama.. 5ka točí při 130kmh opravdu jenom o malinko víc než 6kvalt... neni to tak, že je to pětikvalt s dlouhou šestkou jako bývá zvykem..
samosvor mají obojí...
Výbavu seženeš opravdu tu stejnou až na ty bilsteiny a šestikvér...
Co se týče Bilstein - obyč... jel jsem s obyč jenom chvíli v Příbrami, zelená z Holandska... Btw utplně nějaká divná výbava pro NL, 6kvalt ale bez bilstein..
Když to porovnám s Bilsteiny tak nevidím zas až takový rozdíl.. Obyč je jenom o něco malinko měkčí a tuším že i vyšší, ale neni to skoro poznat... Ovšem chová se pořád stejně. Kdežto Bilstein je klasika - podvozek se jakoby mění s tím jaká je silnice atd. čim víc rychlých změn auta a ruzných neroností, tim podvozek jakoby přitvrzuje a stává se tvrdým tak akorát... V situacích, kde si myslím, že by obyč. už moc nestíhal... Příklad - jedeš po dálnici 130kmh a zabrzdíš, tak vidíš jak jde čumák k zemi... přejedeš delší podelnou nerovnost a auto se pohodlně zhoupne. Ale jakmile bude těch nerovsnotí víc tak ty tlumiče jakoby tvrdnou. Prostě biltein klasika a to mi sedí. Tam vidím asi největší rozdíl . obyč - bilstein.
jinak nic, jinak většina energy má horší výbavu, protože se všechno muselo dokupovat... Ale najít se dá...
Ale muj názor je, že bych ro risknul a počkal bych na expression.