Jirkova mrkačka

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod jiri.l » 10 lis 2012, 02:13

Nebudu lhat, ten zavarenec uz me taky napadl. Jenze s tim nikam nedojedu, ledatak, ze bych jezdil do edinburghu bokem :lol:
A deda ma recht, ta moje uz zacina byt lehce vyrachtana, mel bych se ji podivat na zoubek :D
Na ten quaife se zkusim podivat, ale pokud by to bylo to same, co torsen, tak by se mi do toho moc nechtelo. Prece jen ten torsen jde poridit samotny za neco malo pres 300 liber, tzn. platit dvojnasobek........ plus torsen se nema prilis opotrebovavat, takze kdyz koupim nejaky, co ma nalitano 30 tisic mil, tak by to nemelo byt spatne.
1993 NA6 socialni verze

Obrázek

Vozíme HSD MeisterR coilovery, díly DW, kola ENKEI KONIG RAYS SSR WORK XXR , pro více info SZ!
Uživatelský avatar
jiri.l
 
Příspěvky: 582
Obrázky: 3
Registrován: 04 kvě 2011, 02:36
Bydliště: Aberdeen/Praha/Ostrava

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod Vavris » 10 lis 2012, 17:32

z mého pohledu je lamelák do MX-5 kravina - na nějaké monstrózní drifty na suchu stejně nemá sílu a na morku naopak bohatě stačí torsen. Což spolu s většími náklady a omezenou životností lameláku dostává lamelák z kola ven...
back in the business 8-)
Uživatelský avatar
Vavris
 
Příspěvky: 1439
Registrován: 13 led 2011, 23:40

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod MAXsport » 10 lis 2012, 19:47

myslim, že to Vavris to vystihl dobře..spíš by mě zajímalo jak se ten lamelák chová v zatáčkách..
MAXsportpneu.cz závodní pneumatiky s homologací na silnice
Polyspeed silentbloky pro MX-5 - Group buy polyurethanové silentbloky s různou tvrdostí pro MX-5
michal@maxsportpneu.cz
MAXsport
 
Příspěvky: 1401
Registrován: 15 led 2012, 15:40

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod kousmen » 10 lis 2012, 19:52

No nevím vavrisi jestli jsi někdy viděl Rybovu Miatu, ale zdálo se mi, že v jeho případě to opodstatnění má. Takových případů se tady může objevit víc. Viděl bych to tak na pět lidí, u kterých tady v budoucnu může mít LSD smysl. ;)
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod riderhenry » 10 lis 2012, 22:36

Hlavne mam pocit, ze se tu dela, jako by bylo dobry kupovat LSD jen na driftovani :D
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod vojtiiisek » 11 lis 2012, 10:43

A co rikate na OBX diff? Je nejlevnejsi a cetl jsem ze po vymene nejakych sroubu i neco vydrzi;)
NA > NBFL > NB > NC

*Se silným autem jsi rychlý na rovinkách, s lehkým autem všude* Colin Chapman
Uživatelský avatar
vojtiiisek
 
Příspěvky: 459
Registrován: 08 črc 2011, 19:58
Bydliště: Brno

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod Zed » 12 lis 2012, 10:30

riderhenry píše:Hlavne mam pocit, ze se tu dela, jako by bylo dobry kupovat LSD jen na driftovani :D


Vavris v podstatě shrnul to co si myslím do jedné věty.
Na okruhu kde jezdíš stopu rozdíl nepoznáš a na okresce kde chceš jet plynule ("stopu") a nechceš lítat zadkem ze strany na stranu to bude víceméně stejny.. Pokud má někdo prachy navíc a baví ho rozhazovat, ať si ho koupí, ale využije ho tady opravdu málokdo - řek bych že zatím jedinej Ryba ho využil a snad i ještě využije :)
charged "beauty"
charged beast
Miata simply begs to be driven hard!

MX-5 Cup 2018 - http://mx-5cup.cz/
Uživatelský avatar
Zed
 
Příspěvky: 970
Registrován: 25 úno 2011, 12:52

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod Miata » 12 lis 2012, 13:18

kousmen píše:Až teď jsem si přečetl text a nějak nepobírám proč dozadu nejvyšší tuhost. :shock: Prdýlka se přeci dává měkčí ni? Takhle ti bude odskakovat jak zajda při lovecké sezoně. :)


Kousmene, k té tuhosti. Zkusím ti někde vykopat odkaz na nastavení tuhosti obou náprav + co to udělá s autem. Jde o to kam se při brzdění přenese více váhy. Každopádně měkčí předek rovná se menší nedotáčivost. Je to docela sranda s tím laborovat a pak zkoušet, je to docela poznat. Naštěstí na těch BC to je otázka pár vteřin..
MX-5 NA silver 96 1.6 komplet Postert + podvozek BC Racing BR-RS 4/5kg alles in ordnung http://www.lennypromotion.cz
+ daily E61 535D :-)
Uživatelský avatar
Miata
 
Příspěvky: 842
Obrázky: 1
Registrován: 23 dub 2010, 10:58
Bydliště: Ostrava

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod jiri.l » 15 lis 2012, 01:30

Miata píše:
kousmen píše:Až teď jsem si přečetl text a nějak nepobírám proč dozadu nejvyšší tuhost. :shock: Prdýlka se přeci dává měkčí ni? Takhle ti bude odskakovat jak zajda při lovecké sezoně. :)


Kousmene, k té tuhosti. Zkusím ti někde vykopat odkaz na nastavení tuhosti obou náprav + co to udělá s autem. Jde o to kam se při brzdění přenese více váhy. Každopádně měkčí předek rovná se menší nedotáčivost. Je to docela sranda s tím laborovat a pak zkoušet, je to docela poznat. Naštěstí na těch BC to je otázka pár vteřin..


Jestli ho najdes, mohl by jsi ho postnout tady? Ve volnych chvilich bych si pocetl :)
1993 NA6 socialni verze

Obrázek

Vozíme HSD MeisterR coilovery, díly DW, kola ENKEI KONIG RAYS SSR WORK XXR , pro více info SZ!
Uživatelský avatar
jiri.l
 
Příspěvky: 582
Obrázky: 3
Registrován: 04 kvě 2011, 02:36
Bydliště: Aberdeen/Praha/Ostrava

Re: Jirkova mrkačka

Příspěvekod kousmen » 15 lis 2012, 08:45

Já třebas i rozumím jakš takš tomu, že když se prdýlka přitvrdí, tak se bude snadněji utrhávat, ale o to víc nevyspitatelně ni? A stejnětak nevyspitatelně se bude chovat na nerovnostech. V anglii jsou možná jiný cesty, ale tady by to odskakovalo neustále, takže žádná prča. Asi je to nejsnazší cesta k rozklouzání zadku, ale přijde mi to spíš nebezpečný a radši bych to tahal přes ručku než riskoval s tvrdým zadkem. Nebo je to jinak? Nějaký čtení o nastavování by se určitě šiklo. ;)
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Seznam a 25 návštevníků