Konkurence mx 5

...kolem roadsteru MX-5
Pravidla fóra
Chceš se zde zaregistrovat? Napiš něco krátce o sobě adminovi na raduna@mx-5.biz.

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod Zed » 07 lis 2012, 13:40

Trocha parafráze: Správnej milovník 86ky by...měl doma Trueno nebo Levin a ideálně s blacktopem inside :mrgreen:
Zatím mám z GT86 rozporuplný pocity, hype kolem ní mě přestal bavit pár měsíců zpět, testy už ani nečtu a jen čekám na nějakou osobní zkušenost..tuším, že mokro ani hnědo podemnou nebude

edit: oprava jedné pravopisné věcičky
Naposledy upravil Zed dne 08 lis 2012, 10:48, celkově upraveno 1
charged "beauty"
charged beast
Miata simply begs to be driven hard!

MX-5 Cup 2018 - http://mx-5cup.cz/
Uživatelský avatar
Zed
 
Příspěvky: 970
Registrován: 25 úno 2011, 12:52

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod IvanGS » 07 lis 2012, 14:16

Mike: já měl 924 v roce 1990, tehdy zatím moje nejsilnější auto. Dnes bych o něm psal asi jinak, ale tehdy mě přišlo úžasné, na trojku jelo 40-160km/h a skvěle sedělo v zatáčkách. Je to veterán, takže ne-konkurence, navíc taky se střechou, ale určitě to byla hodně zábavná zadokolka s tím správným logem na kapotě a mrkačkami jako NA...:-) . Je fakt, že 924, silnější 944 a dokonce i 928 se dnes prodávají za úžasné peníze a dají se udržet v chodu s ještě snesitelnými náklady...
Nejkrásnější NBFL na světě!
Uživatelský avatar
IvanGS
 
Příspěvky: 876
Registrován: 12 čer 2012, 16:20
Bydliště: Bolehošť, Hradec Králové

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod kousmen » 07 lis 2012, 15:13

Zed: Tak to máš recht. Já jsem měl samozřejmě na mysli majitele nových 86. ;) Jinak to cítím podobně jako ty. Když to vypuklo, tak jsem četl a četl a vlastně se dočetl často jenom omáčky kolem vcelku předpokládaných nebo známých faktů, takže jsem číst přestal. Většinou jsou všechny články na jedno brdo a tak mě to přestalo bavit. Ale směr Toyoty a Subaru se mi v tomhle případě pořád líbí...
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod willy2.0 » 07 lis 2012, 16:32

Henges píše:Winnie: musíš začít psát slohovky kde je 70% kamarád říkal, kamarád ví, kamarád se vyzná a 30% vata kolem s potřebou být zajímavý. Jen rada jak správně vkládat příspěvky ;-)


Pobavil si a co něco k tématu?

Ta Toyota nebude špatná, základ je dobrej...ale je neotesanej a musí se to doladit a to bude stát nemalé investice, tím bych to uzavřel za mě.
Naposledy upravil willy2.0 dne 07 lis 2012, 16:33, celkově upraveno 1
Maximum Atack"
willy2.0
 
Příspěvky: 370
Registrován: 04 úno 2011, 20:07

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod martin_71 » 07 lis 2012, 16:33

IvanGS píše:Mike: já měl 924 v roce 1990, tehdy zatím moje nejsilnější auto. Dnes bych o něm psal asi jinak, ale tehdy mě přišlo úžasné, na trojku jelo 40-160km/h a skvěle sedělo v zatáčkách. Je to veterán, takže ne-konkurence, navíc taky se střechou, ale určitě to byla hodně zábavná zadokolka s tím správným logem na kapotě a mrkačkami jako NA...:-) . Je fakt, že 924, silnější 944 a dokonce i 928 se dnes prodávají za úžasné peníze a dají se udržet v chodu s ještě snesitelnými náklady...


Jeste jsou za dobre penize, ale dlouho nebudou, uz se pomalu etabluji i mezi skalnimi fanousky 911... koupit ted zachovaly a originalni kus urcite neni spatna investice. Co takhle dve za cenu jednoho: 944+928 misto nove GT86? :mrgreen:

http://www.motor-klassik.de/bilder/neue ... how_item=0
'96 Cosmo / Koni Sport / BBK
Uživatelský avatar
martin_71
 
Příspěvky: 588
Obrázky: 0
Registrován: 21 čer 2012, 14:27
Bydliště: Beskydy

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod Henges » 07 lis 2012, 16:38

willy2.0 píše:
Henges píše:Winnie: musíš začít psát slohovky kde je 70% kamarád říkal, kamarád ví, kamarád se vyzná a 30% vata kolem s potřebou být zajímavý. Jen rada jak správně vkládat příspěvky ;-)


Pobavil si a co něco k tématu?


Snad jsem se tě nedotkl, nikoho jsem nejmenoval ;-) V 86tce jsem nejel tak nemohu sloužit a co kamarád říkal tu nebudu rozebírat. Každopádně podle dosavadních zjištění se mi velice líbí a co se týče posledního članku v odkaze mi přijde okatý jak většina reportáží v autosalonu na primě :geek:
Uživatelský avatar
Henges
 
Příspěvky: 1807
Obrázky: 5
Registrován: 16 srp 2010, 17:18
Bydliště: Hned tam mezi Prahou a Ostravou

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod Mike » 07 lis 2012, 18:38

Ivan:
Přesně tak. Ten motor byl nádherně pružnej s neskutečnou chutí do jít do otáček. Brzo budu mít svoji 924 zpět spolu s doplatkem za současnou 944 turbo...muhehe:)
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled...
různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koní
http://www.legendysilnic.cz
Dovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.
Obrázek
Uživatelský avatar
Mike
 
Příspěvky: 2275
Registrován: 20 dub 2010, 10:45
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod Winie » 07 lis 2012, 19:41

willy2.0 píše:
Henges píše:Winnie: musíš začít psát slohovky kde je 70% kamarád říkal, kamarád ví, kamarád se vyzná a 30% vata kolem s potřebou být zajímavý. Jen rada jak správně vkládat příspěvky ;-)


Pobavil si a co něco k tématu?

Ta Toyota nebude špatná, základ je dobrej...ale je neotesanej a musí se to doladit a to bude stát nemalé investice, tím bych to uzavřel za mě.

tak na to jsem zvedavej :lol:
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod IvanGS » 07 lis 2012, 22:46

Mike: Mezi mými 924 a 928S uplynulo 15 let a nemůžu objektivně srovnávat, ale co si vzpomínám, obě měly skvělou stabilitu. Na 924 bylo fascinující, jak si s tím autem pohrával dvoulitr Audi s čtyřstupňovou převodovkou i přes "mizerných" 115 nebo kolik vlastně koní. 928S mělo 300 koní a neskutečný zátah, zejména nad 4500 otáček se začaly dít věci nemluvě o zvuku V8. Vyvážení obou bylo i díky koncepci transaxle dokonalé, boduje 928 motorem, komfortem a těžko pojmenovatelným pocitem za volantem při stejném zrychlení ze 100-150km/h jako z 200 na 250 km/h, kdy se dá volant držet jednou rukou a jen jakoby někdo rychleji posouval plátno okolního světa za okny, to všechno v autě z roku 1981. 924 boduje hmotností, živostí a hravostí v zatáčkách. Kdybych se dnes měl rozhodnout mezi jedním z nich, asi bych zvolil 924 nebo silnější 944 ale nikdy bych neodmítl svézt se v 928.
To co jsem napsal je o dvou veteránech a mohou to být jen moje pocity, ale myslím že to má dost společného i s touhle debatou. 90% kilometrů najedu po normálních silnicích, v běžném provozu, relativně běžnými rychlostmi a chci auto, které mi v těch podmínkách přinese radost. K tomu nepotřebuju 300 koní ale dokonalý podvozek a hlavně nízkou hmotnost. A když si budu chtít fakt zablbnout, pořídím si třeba zase motokáru, věřte mi, že v žádném Ferrari ani Porsche nezažijete tolik adrenalínu a zábavy jako za volantem těch přemotorovaných trubek:-).
Omlouvám se za román trochu mimo téma...
Nejkrásnější NBFL na světě!
Uživatelský avatar
IvanGS
 
Příspěvky: 876
Registrován: 12 čer 2012, 16:20
Bydliště: Bolehošť, Hradec Králové

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod JasteR » 16 lis 2012, 05:48

Winie píše:willi tvoje slova se fakt naplnila. prodeje fakt stoji za hovno. za takovyho hovno, ze je auto na tri roky dopredu vyprodany :lol: :lol: :lol:

:lol:
Leon Cupra4 TDI 230HP@500Nm @ Octavia RS TDI 210HP@480Nm
JasteR
 
Příspěvky: 41
Registrován: 17 úno 2011, 04:27

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze o čemkoli...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 88 návštevníků

cron