od willy2.0 » 12 říj 2012, 14:26
Seatik.. vím o Lukášovi, bydlí kousek ode mě a čtu jeho příspěvky stále..Snad motor a zbytek dlouho vydrží, přeju mu to.. už jen za to jeho úsilí , který tomu nepochybně dává a dal za ta léta...U Clia, tedy toho staršího 01-0 se musí jít...když chceš takovýhle výkon cestou čtyřklapky , to je bohužel vždy "bud a nebo" u tohodle motoru, fakt už závodní cesta a žádá si to hromadu zkušeností kterou fakt nemá každej...a já bych tuhle cestu nedoporučil nikomu takhle z ulice. Nehledě na to, že převodovka a poloosy to je strašná slabina u clia jak se nakonuje ..Takže další investice nemalé a stejně vím, že to nikdo nemá tolik vychytaný pokud nejde o sekvenci, vše se pak sere víceméně, kort když s tím neumíš řadit..myslím hewland, sadev apod... Ale když sežene sekvenci, říkám proč ne..Ta něco vydrží ....
A už s menším výkonem tuším 220ps... než odešla převodovka do věčných lovišť... zajel v Mostě neuvěřitelnej čas okolo 1,55min......Každopádně to auto je odsouzené na okruh no..Zatímco s takhle udělaným nakonovaným tajpárem najedeš klidně 100tis.km před další repasí......U toho Clia je to problém po stránce ladění motoru a následný výdrže, např.klika není vyvážená v sérii tak suprově jako je tomu u té Hondy apod...Nicméně nevím jak je ted daleko Lukáš...třeba řešil vše od základu úplně a něco to vydrží.........ale stejně nebude nájezd žádný terno.. hlavně se ví u clia, že výkon začne klesat po čase a chce to ty repase......Zkrátka ladit to jde, ale nejlepší je, když se o to stará a provozuje to někdo, kdo neřeší peníze, když chceš jít hodně přes... Pro běžnýho smrtelníka je strop u tohoto motoru dejme tomu 190ps, to je moc pěknej zlatej střed....Neoficiálně má totiž clio 172 ne 172... ale cca.okolo tak 162ps...Takže když dáš vačky, ecu, výfuk apod. dostaneš se na těch 190ps a to už jede hoodně pěkně a motor vydrží něco......200ps a víc..to už klesá výdrž motoru,musíš ho hlídat no. Každopádně 190ps clio jede dejme tomu jako 225ps tajpár...Ten taky nemá v sérii 200ps ale poctivě asi okolo 190ps....je to kus od kusu..
Vavris ...Fík mě tolik nevzal, R26 je víc pro mě a i provozně vychází mnohem lépe a pokrok nezastavíš zkrátka...U Fíka mě hodně vadí průběh motoru, dost turbodíra...A celkově tak prostě, podvozkově mě víc vzal Megan.. plus je tam moje srdce zkrátka, líbí se mi i náběh špéry, ta je mnohem lepší konstrukčně.. Ale neříkám že je ten Fík špatnej, jen je R26 srdcová záležitost...A ten kus co má kamarád, byl vůbec první v ČR a otiskli mi to i v Autocaru tehdy..Potřebuju ho.
Pro mě Renaultsport co se týče předokol nemá stále konkurenta dodnes, ač to zní jakkoliv nadneseně...testy to odjakživa i dokazujou, nejen moje cinty tedy:-)
Naposledy upravil
willy2.0 dne 13 říj 2012, 14:01, celkově upraveno 2
Maximum Atack"