Sniperererer a MX-5 NB

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Sniperererer a MX-5 NB

Příspěvekod Tomik » 21 srp 2012, 14:46

Taky se přidávám ke gratulacím.
Jsem celkem zvědavý na ty stylizace jak to ve výsledku bude vypadat.
Jen doufám, že to nebude ve stylu megahustýkřídlo a vosumnáctkywoe.
Přeji hodně štěstí a hlavně cit pro detail.
´92 NA, No ESP, No ASR, No ABS -> fun as Fu*k
Uživatelský avatar
Tomik
 
Příspěvky: 231
Registrován: 06 kvě 2011, 14:20
Bydliště: Praha

Re: Sniperererer a MX-5 NB

Příspěvekod Sniperererer » 22 srp 2012, 10:55

Tomik píše:Taky se přidávám ke gratulacím.
Jsem celkem zvědavý na ty stylizace jak to ve výsledku bude vypadat.
Jen doufám, že to nebude ve stylu megahustýkřídlo a vosumnáctkywoe.
Přeji hodně štěstí a hlavně cit pro detail.


Díky :) Co se týká stylizací - jak jsem psal, tak je to na delší přemýšlení... toho, co jsi napsal o hustokřídlech a vosumnáctkáchwoe, určitě dosáhnout nechci :D Chci aby to bylo jemné, decentní, příjemné... Je možný, že mi bude trvat klidně do jara, než na něco solidního příjdu a než se tak stane, tak to radši budu "jen" postupně opravovat a dávat do původního stavu. A pokud nepříjdu na nic, co by se mi dlouhodobě líbilo a cítil bych, že je to "to ono", tak radši nic dělat nebudu a budu spokojený, že mám krásnou, opravenou Mazdu MX-5 a i to by mi více než stačilo... ;)
Sniperererer
 
Příspěvky: 81
Registrován: 10 srp 2012, 13:58
Bydliště: Brno

Re: Sniperererer a MX-5 NB

Příspěvekod MAXsport » 22 srp 2012, 18:43

Jak to vypadá s fotkama? :)
MAXsportpneu.cz závodní pneumatiky s homologací na silnice
Polyspeed silentbloky pro MX-5 - Group buy polyurethanové silentbloky s různou tvrdostí pro MX-5
michal@maxsportpneu.cz
MAXsport
 
Příspěvky: 1401
Registrován: 15 led 2012, 15:40

Re: Sniperererer a MX-5 NB

Příspěvekod IvanGS » 23 srp 2012, 13:58

Sniperererer píše:
Tomik píše:Taky se přidávám ke gratulacím.
Jsem celkem zvědavý na ty stylizace jak to ve výsledku bude vypadat.
Jen doufám, že to nebude ve stylu megahustýkřídlo a vosumnáctkywoe.
Přeji hodně štěstí a hlavně cit pro detail.


Díky :) Co se týká stylizací - jak jsem psal, tak je to na delší přemýšlení... toho, co jsi napsal o hustokřídlech a vosumnáctkáchwoe, určitě dosáhnout nechci :D Chci aby to bylo jemné, decentní, příjemné... Je možný, že mi bude trvat klidně do jara, než na něco solidního příjdu a než se tak stane, tak to radši budu "jen" postupně opravovat a dávat do původního stavu. A pokud nepříjdu na nic, co by se mi dlouhodobě líbilo a cítil bych, že je to "to ono", tak radši nic dělat nebudu a budu spokojený, že mám krásnou, opravenou Mazdu MX-5 a i to by mi více než stačilo... ;)


S tím se dá jen souhlasit. Dobře natuněné auto je běh na dlouhou trať, ideální je udělat to jako jeden projekt včetně doplňků, kol, barvy a detailů, udělat to virtuálně a pak se dát do práce:-):-). A nebo několik sériových věcí, vhodně je zkombinovat a třeba lehce doplnit vlastní vkusnou tvorbou, což dělá většina normálních lidí, kteří chtějí auto personifikovat - pokud nezačnou zavařovat kdeco, plácat na polystyrén obří spoilery s 20-ti lízátky, snižovat až na zem, rozšiřovat od krajnice ke krajnici a pak jezdí 3 roky s nenalakovaným polotovarem a z oken vypouští víc decibelů než z výfuku, je i tahle cesta OK :D :D . Přeju hodně úspěchů.
Nejkrásnější NBFL na světě!
Uživatelský avatar
IvanGS
 
Příspěvky: 876
Registrován: 12 čer 2012, 16:20
Bydliště: Bolehošť, Hradec Králové

Re: Sniperererer a MX-5 NB

Příspěvekod Sniperererer » 18 říj 2012, 15:44

Zdarec ;-) Tak po delší době se zase odhodlávám hodit menší update toho, jak se s mazďuchem (naše domácí označení, asi už zůstane) žije a co se událo/neudálo. Omlouvám se všem, kterým jsem slíbil fotky a dřívější update, nicméně nástup do nového zaměstnání a pár dalších hovadin mi trochu nabouralo časový plán a když už jsem měl chvilku "pro sebe", většinou jsem se někde ztřískal a nebo doma usnul, místo zodpovědného statusování na fóru :D

Nuže, vezmemež to od podlahy, teda od papírů - to, že je to původně wolfieho auto, tu asi už ví všichni, nicméně jsem netušil, že se k tomu bude vázat jeden problém, naštěstí spíše úsměvného charakteru. On to totiž wolfie prodal klukovi, od kterého jsem to bral já a který to měl jen krátce... dokonce tak krátce, že to wolfie ani nestačil odhlásit a teprve nyní se po asi šesté urgenci, slibech a výmluvách zadařilo a konečně mám doma velký techničák k mému skvělému stroji... Nějaké tři měsíce od koupě je to docela legrace... ale co už. :D

Nyní k mazďuchovi samotnému - střecha, která se mi původně zdála ve stavu "opravíme a chvilku vydrží", je už docela slušně na hadry a když se mi odlepí kus pásky nad řidičovým okýnkem, tak při dešti zatéká až tak, že celá levá strana sedačky řidiče je durch... Sice to na zimu pořeším hardtopem (který doufám seženu :D ), ale znamená to, že po zimě bude další investice... Ale co už, s tím se víceméně počítalo, stejně jako s nutností řešit korozi. :) A jo, budu v Mazdě jezdit v zimě - dlouho jsem nad tím přemýšlel a uvažoval a nakonec vyhrála varianta kompletního nastříkání a chránění podvozku s tím, že budu s mazďuchem vyjíždět podle toho, jak se bude tvářit počasí...

Co mě ovšem velice těší je to, že i po mnoha důkladných testech to pořád vypadá s motorem i podvozkem skvěle... Čeká mě vlastně jen výměna čepu na PZ kole a tím by mělo být vyřešeno vše, co "hoří". Motor přede jako kotě, nekucká, nic v něm nerachtá a nic z něho neteče. Převodovka se taky nijak o svoje práva nehlásí, diferenciál v pohodě... Vypadá to, že je vše jak má být a zpětně můžu říct, že to byla dobrá koupě - teď mám na mysli "pouze" poměr cena/stav - i kdybych měl dát za mazďucha mnohem víc, tak bych do toho šel, protože to z původní lásky na první pohled přešlo do lásky na první sednutí, otočení klíčkem v zapalování, atd... Prostě mi tahle tuna extra zábavy a krásy sedla jako zatím žádný vozidlo a nedovedu si představit, že bych se jí zbavoval ;)

Co se týká plánů do budoucna - už se začíná lehoulilince něco rýsovat, ovšem bez obalu řeknu, že kousmenův inzerát na čtyřklapku na okamžik značně změnil teritorium mých myšlenek a teď jsem pořád lehce na vážkách, jestli začínat exteriérem, nebo motorem (a podvozkem). Na obojí těžko budu mít rozpočet (nebo spíš určitě nebude), přitom mě obojí láká zhruba stejně... Nejspíš nakonec upravím vzhled a motor nechám na potom (až se s mazdou skutečně naučím jezdit), ale i tak to mám pořád v hlavě... ;)

Aaaa teď k fotkám - slibuji a přísahám, že o víkendu tu jsou i kdyby na chleba nebylo :D

Pokud jste se v mé slohové práci dočetli až sem, tak díky a doufám, že tu zanedlouho zase pár řádek přibyde, tentokrát i trochu konkrétnějších údajů... ;)
Sniperererer
 
Příspěvky: 81
Registrován: 10 srp 2012, 13:58
Bydliště: Brno

Re: Sniperererer a MX-5 NB

Příspěvekod dopr » 18 říj 2012, 16:57

pekne jsi to napsal :D
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Sniperererer a MX-5 NB

Příspěvekod Pochtli » 18 říj 2012, 18:48

střecha > rezatý místa > pak se teprv (a kdoví jestli) rejpat v motoru, zvlášť, když je v pohodě a nic mu není
NB 1.8 -> NB 1.6 -> NBFL 1.8 -> NB 1.6 Miracle (2000)
Toyota Avensis kombi 2.0 VVTi (2005)
Suzuki Swift 1.3 (1999)
Uživatelský avatar
Pochtli
 
Příspěvky: 2005
Obrázky: 3
Registrován: 22 čer 2010, 20:08
Bydliště: Brno

Re: Sniperererer a MX-5 NB

Příspěvekod Sniperererer » 19 říj 2012, 11:29

dopr: díky :-D

pochtli: přesně tak to bylo myšleno... na zimu HT a ochránit spodek, před sezónou nová střecha a oprava koroze (to už dost pravděpodobně s novým, jiným lakem)... ;)
Sniperererer
 
Příspěvky: 81
Registrován: 10 srp 2012, 13:58
Bydliště: Brno

Re: Sniperererer a MX-5 NB

Příspěvekod dopr » 20 říj 2012, 07:10

byt tebou tak uz ten spodek tuto zimu necham byt a udelam to po zime z gruntu. Pokud mas chycenou zadni cast prahu, nebo lemy, tak je pak podle mne nejlepsi koupit cely dil a ten vymenit, nez neco vyvarovat. Z vlastni zkusenosti vim, ze je to jen kratkodobe reseni, navic kdyz chces jezdit v zime.
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Sniperererer a MX-5 NB

Příspěvekod Sniperererer » 28 led 2013, 17:33

Zdravím všechny,

tak mazďuch byl ukraden. Poznávací značka je 1SB6990, "zlatá" barva, poznávací znamení v době ukradení - na LZ kole dojezdovka, nálepka DC na levém prahu, malá (5cm) prasklina na nárazníku v místě, kde se setkává s blatníkem PP kola, xenony.

V případě, že jí uvidíte, volejte přímo na policii... díky.

PS: jde o 1.6 NB, ročník 1999
Naposledy upravil Sniperererer dne 28 led 2013, 17:38, celkově upraveno 1
Sniperererer
 
Příspěvky: 81
Registrován: 10 srp 2012, 13:58
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků

cron