S korvetou jsem nejel a neumím posoudit. Nicméně i když amíci tvrdí, že jejich moderní sporťáky snesou srovnání s Porsche, myslím že srovnat se dají možná v přímém směru. Řídil jsem ale několikrát, i na delší cestě, Aston Martin DB9 s 12-tiválcem a podobným výkonem. I když jsem celý život tvrdil, že když se jede s citem, nehledě na výkon se auto musí zvládnout, tak úplně to není. Ještě jsem ani nevypnul stabilizaci a kola kvikala skoro při každém rozjezdu. A to jsem jel citovku, mít ji vypnutou, šel bych do hodin. Kdo s takhle silným autem nemá dost naježděno, sleduje ostatní provoz, je vyhecován na srazu, neuvědomí si studený nebo vlhký asfalt atd., neuhlídá každý rozjezd či přidání plynu a bouračka je hned. Až po hodně naježděných kilometrech a tréninku to začne dělat podvědomě. Mimochodem s podobně ostrým poměrem výkonu a hmotnosti jsem jezdil motokáru, ale tam je to i o jiných hmotnostech a setrvačných hmotách. Na tom videu je víc případů, kdy se auto po přidání plynu smýkne na jednu stranu, řidič ještě NĚJAK zareaguje, ale překývnutí na druhou stranu už nezvládne. Přitom zejména v malých rychlostech na nižší převodový stupeň ho od průšvihu dělí milimetrové pohyby plynového pedálu (když odmyslím nutnost citlivé práce s dalšími pedály a volantem) a pokud s tím člověk nemá zkušenost a překvapí ho první smyk, zareaguje ve stresu principielně správně, ale ne přesně tak jak je potřeba, možná i pod vlivem aut, která dřív řídil... a bum! Dokud jsem takové auto neřídil, nevěřil bych že tohle napíšu. Mimochodem, tu stabilizaci jsem vypnul jen na chvíli a za prvním nájezdem na dálnici ji zase zapnul
. Ale jsem jen kluk z vesnice co rád cokoliv řídí a nechci se srovnávat se zkušenějšími, mně to prostě překvapilo...