Cool videa

...kolem roadsteru MX-5
Pravidla fóra
Chceš se zde zaregistrovat? Napiš něco krátce o sobě adminovi na raduna@mx-5.biz.

Re: Cool videa

Příspěvekod Henges » 04 říj 2012, 18:19

Tak jeho první auto to nebylo, už má něco odježděno. A hlavně když to rozmotal to měl chvilku a ne zrovna dobre pneu prý :)
Uživatelský avatar
Henges
 
Příspěvky: 1807
Obrázky: 5
Registrován: 16 srp 2010, 17:18
Bydliště: Hned tam mezi Prahou a Ostravou

Re: Cool videa

Příspěvekod Sedrik » 04 říj 2012, 18:29

Henges píše:Tak jeho první auto to nebylo, už má něco odježděno. A hlavně když to rozmotal to měl chvilku a ne zrovna dobre pneu prý :)


Věřím, že když člověk ví co dělat a je opatrnej, tak se to dá ukočírovat (každý auto jde řídit napohodu) - jen mám pocit (ničím neověřenej, jen z videíí a z doslechu) že americký "sporťáky" jsou na limitu takový kousavější :p
Lost but not forgotten: MaX NBFL 1.8l LSD Silver Blues
BMW E90 325xi Japanrot
Sedrik
 
Příspěvky: 451
Registrován: 21 dub 2011, 19:21

Re: Cool videa

Příspěvekod Henges » 04 říj 2012, 20:18

Právě mi z těch videí přijde, že jak jim hodí trochu zadek tak jsou v prdeli a neví co s tím :D
Uživatelský avatar
Henges
 
Příspěvky: 1807
Obrázky: 5
Registrován: 16 srp 2010, 17:18
Bydliště: Hned tam mezi Prahou a Ostravou

Re: Cool videa

Příspěvekod Pavel260 » 04 říj 2012, 20:42

a nebo uz s tim nic delat nejde :D
147koní + jedna lama http://pavelmx-5.rajce.idnes.cz/
Pavel260
 
Příspěvky: 3601
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 17:17
Bydliště: Jaroměř

Re: Cool videa

Příspěvekod Pochtli » 04 říj 2012, 20:51

Pavel260 píše:a nebo uz s tim nic delat nejde :D

b) je správně :D (znám z vlastní zkušenosti :evil: )
NB 1.8 -> NB 1.6 -> NBFL 1.8 -> NB 1.6 Miracle (2000)
Toyota Avensis kombi 2.0 VVTi (2005)
Suzuki Swift 1.3 (1999)
Uživatelský avatar
Pochtli
 
Příspěvky: 2005
Obrázky: 3
Registrován: 22 čer 2010, 20:08
Bydliště: Brno

Re: Cool videa

Příspěvekod Henges » 05 říj 2012, 10:34

Pochtli píše:
Pavel260 píše:a nebo uz s tim nic delat nejde :D

b) je správně :D (znám z vlastní zkušenosti :evil: )

Ale bavíme se o vette a ne o mx5 :lol: :P joke
Uživatelský avatar
Henges
 
Příspěvky: 1807
Obrázky: 5
Registrován: 16 srp 2010, 17:18
Bydliště: Hned tam mezi Prahou a Ostravou

Re: Cool videa

Příspěvekod IvanGS » 05 říj 2012, 13:02

S korvetou jsem nejel a neumím posoudit. Nicméně i když amíci tvrdí, že jejich moderní sporťáky snesou srovnání s Porsche, myslím že srovnat se dají možná v přímém směru. Řídil jsem ale několikrát, i na delší cestě, Aston Martin DB9 s 12-tiválcem a podobným výkonem. I když jsem celý život tvrdil, že když se jede s citem, nehledě na výkon se auto musí zvládnout, tak úplně to není. Ještě jsem ani nevypnul stabilizaci a kola kvikala skoro při každém rozjezdu. A to jsem jel citovku, mít ji vypnutou, šel bych do hodin. Kdo s takhle silným autem nemá dost naježděno, sleduje ostatní provoz, je vyhecován na srazu, neuvědomí si studený nebo vlhký asfalt atd., neuhlídá každý rozjezd či přidání plynu a bouračka je hned. Až po hodně naježděných kilometrech a tréninku to začne dělat podvědomě. Mimochodem s podobně ostrým poměrem výkonu a hmotnosti jsem jezdil motokáru, ale tam je to i o jiných hmotnostech a setrvačných hmotách. Na tom videu je víc případů, kdy se auto po přidání plynu smýkne na jednu stranu, řidič ještě NĚJAK zareaguje, ale překývnutí na druhou stranu už nezvládne. Přitom zejména v malých rychlostech na nižší převodový stupeň ho od průšvihu dělí milimetrové pohyby plynového pedálu (když odmyslím nutnost citlivé práce s dalšími pedály a volantem) a pokud s tím člověk nemá zkušenost a překvapí ho první smyk, zareaguje ve stresu principielně správně, ale ne přesně tak jak je potřeba, možná i pod vlivem aut, která dřív řídil... a bum! Dokud jsem takové auto neřídil, nevěřil bych že tohle napíšu. Mimochodem, tu stabilizaci jsem vypnul jen na chvíli a za prvním nájezdem na dálnici ji zase zapnul :D. Ale jsem jen kluk z vesnice co rád cokoliv řídí a nechci se srovnávat se zkušenějšími, mně to prostě překvapilo...
Nejkrásnější NBFL na světě!
Uživatelský avatar
IvanGS
 
Příspěvky: 876
Registrován: 12 čer 2012, 16:20
Bydliště: Bolehošť, Hradec Králové

Re: Cool videa

Příspěvekod Henges » 05 říj 2012, 13:14

Jj upně přesně jak u mx5 :mrgreen:
Uživatelský avatar
Henges
 
Příspěvky: 1807
Obrázky: 5
Registrován: 16 srp 2010, 17:18
Bydliště: Hned tam mezi Prahou a Ostravou

Re: Cool videa

Příspěvekod IvanGS » 05 říj 2012, 14:01

Jen u MX-5 se to nestane jen tak mimoděk při rozjezdu z křižovatky nebo když přidáš abys zmenšil mezeru v koloně atd... :D. U normálních aut si to vybavuju v zimě na kluzku a náledí, takovém "nečekaném", třeba v lese, na mostě... Několikrát jsem viděl auto jak se mu při zrychlení za zatáčkou nebo i na rovině roztancoval zadek. Zkušenější to utlumí, ostatní nezvládnou už druhý, popř. další, čím dál větší překmit...
Nejkrásnější NBFL na světě!
Uživatelský avatar
IvanGS
 
Příspěvky: 876
Registrován: 12 čer 2012, 16:20
Bydliště: Bolehošť, Hradec Králové

Re: Cool videa

Příspěvekod spooon » 06 říj 2012, 12:02

já taky nemůžu moc rozumovat, ale když sem měl Scorpio 2.0l, tak sem si leccos potvrdil. Jak píše Ivan, první rozhození člověk srovná, druhý občas taky, ale při stále stupňujícímu náklonu, ten třetí už většinou člověk nestihne. A jde o to, že normální řidič má většinou povědomí co udělat, ale dělá to za prvé pomalu a za druhé někdy zbytečně moc. KOlikrát by stačilo pří prvním vybočení dát rychlého ale ne úplného kontra, třeba jen do poloviny, aby člověk stihl srovnat ten druhý překmit. Vyzkoušeno, jak se to dělat nemá...
spooon
 
Příspěvky: 533
Obrázky: 0
Registrován: 03 kvě 2012, 22:58

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze o čemkoli...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků

cron