od Mike » 26 zář 2012, 08:58
Tak zatim to vypadá, že tomu dávám na p*del dřív než většina ostatních lidí:) Ale pořád jsem se tu motáme okolo dojmů. Jde mi o to, kupříkladu u toho oleje, jestli při těch cca 70 (To je ta moje ohřáta voda+minuta) už ten olej má takový mazací schopnosti, že oproti 90 už tam je rozdíl minimální nebo to tam ještě maže fakt špatně.
A k tomu omezovači a točení vysoko: Podle mě ten omezovač tam je proto, aby to člověk netočil kam nemá, nebo-li řadit těsně před nim mi nepřijde nic špatnýho, zarazit se o něj je samozřejmě špatně...škoda těch desetinek:) Rozhodující není pro mě ani tak kde to má omezovač, ale kam to má smysl točit. Kupříkladu moje stará 924ka, omsiventyl s výkonem v 5900 s chutí jel jak kráva někam do sedmi a po přeřazení byl člověk blíž maximálnímu výkonu. Takhle jsem s tim jezdil několik let a jediná věc k řešení na motoru bylo těsnění pod hlavou, kvůli špatnýmu chlazení, když jsem pravděpodobně nedobře odvzdušnil chladící okruh. Na druhou stranu civic ESi s omezovačem v 7500 smysl točit neměl, protože do těch sedmipůl to od cca 7 lezlo už velmi neochotně. Já jsem v tomhle trochu hulvát, pokud auto u mě takovýhle zacházení nevydrží, tak takový auto nechci:)
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled...
různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koníhttp://www.legendysilnic.czDovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.
