Tak miata je vytažená, má najeto prvních 100km v tomto roce (když bylo pěkně a teplo, teď zase týden stojí schovaná).
Abych se nenudil tak jsem aspoň nahodil na auto rozpěru předních tlumičů (originál Mazda, žádná stylovka, ale opravdu funkční).
A doma se mi válí levý blatník z A10 edice na výměnu za ten můj děravý blatník... takže na chvíli budu jezdit se strakatým autem
Dneska jsem se pustil do výměny těsnění a filtrů vstřikovačů... vřele doporučuji, na těch mých už nebylo poznat co je těsnění a co je plast
Plány pro tento rok jsou skromné, nastříkat podvozek a dutiny, opravit lak na autě, nějaké maličkosti v interiéru, STK
pak vyhodit kat
a asi nachystat mazdu na zimní provoz v příštím roce
Můj winterkchar už asi brzo dojezdí (v 17 let starém BMW už se mi fakt nechce měnit spojku)...
PS: sada o kroužků je na ebay asi za 500,- pro všechny vstřikovače (3 ks těsnění + filtr na vstřikovač).
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)