od IvanGS » 17 zář 2012, 09:46
Já bych se neodvážil korejce odsuzovat, udělali šílený pokrok a do vývoje investují možná víc než kdokoliv jiný. Ale pro mne je to auto bez charismatu, ze kterého se v nejbližších desetiletích legenda nestane a protože se mi má auta musí líbit jak fyzicky, tak "duševně", Hyundai mi v garáži stát určitě nebude.
Nesouhlasím s Willym, resp. jeho kamarádem v otázce výkonu GT86 ale třeba to je jen o tom, že "když už to není tak zábavné jako MX-5, mohlo by to mít aspoň výkon". Kupce si to auto najde, 200 koní tak málo není a většina lidí nejsou driftéři a závodníci. Mimochodem by mne zajímalo, co ten kamarád říká na MX-5. Každý v životě někam postupujeme a je logické, že pokud jsme fandy sportovní jízdy, popř. dokonce závodíme, jdeme cestou stále výkonnějších, lehčích a komunikativnějších aut se stále lepším podvozkem a rozložením hmotnosti. Ale kombinace těchto vlastností může znamenat tak pestrou škálu aut, že co člověk, to názor.
Zjišťuju stále častěji, že mnoho lidí na tomto fóru berou MX-5 "jen" jako jedno z aut na jejich cestě. Mají ji rádi ale ví, že za pár let ji nahradí něco jiného. Já měl aut hodně a paradoxně má u mne MX-5 šanci zůstat napořád. Možná i proto jsem v něčem náročnější a pár koní mi chybí, i když o stáda, která jsem pod pár kapotami měl, už nestojím -ta životní etapa je za mnou, zjišťuji že jsou jiné vlastnosti, které hrubou sílu předčí a když si chci užít opravdové zrychlení, sednu jako jeden z diskutujících na motorku. Ale Mazda skýtá možnost zvednutí výkonu, není to nic složitého a motor je dostatečně předimenzován. Díky tomu je to ještě lepší auto a jakákoliv konkurence má o to těžší pozici.
Nejkrásnější NBFL na světě!