Tak jsem zasel do skladu, kde je v rohu schovany muj stary motor. Sundal jsem z nej viko a zasel s nim na prvni staci - misto na cisteni brzd
Docela agresivni vec, ktera ma vycistit skoro vsechno.
Pout meho vika pokracovala do lakovny, kde jsem nafasoval stetku a kyblik acetonu, cisteni pokracovalo.
Pak uz bylo viko "ciste". V ramci moznosti, prece jen nejakych 20 let pripecene spiny se da sundat jen brutalnim brousenim, kterym bych udelal do vika ryhy.
Dalsi na rade bylo viko zahladit, tzn. zbavit se tohohle:
Tak jsem smirgloval......
Pak zahlazoval hrany - vlevo uz zahlazena, vpravo jeste ne
Dale jsem viko uz asi po tisicate odmastil a oblepil.
Pak se viko fouklo zakladem na hlinik a plnicem. Povrch jsme pak zapudrovali kontrolem na plnic a dali jsme se na brouseni na mokro. Na pomoc mi prispechala moje sestra
A dukaz toho, ze jsem taky neco delal
Pak uz jen zakitovat mista, na ktere plnic nestacil...
A ty mista zase prebrousit.
Celou tu dobu jsem si rikal, ze to pujde do bile perleti. Pak jsme si se segrou bavili a ta rekla, ze kdyby to bylo na jeji auto, tak by se ji to libilo ruzove. Nacez jsem si vzpomel, kdyz jsem zahledl jedno viko s15 nekde v britanii v midnight purple (myslim, ze to ale byla mpI). Tak jsem si rekl, ze to hecnem, zadali jsme to na lakovne do pocitace a vyjela nam midnight purple II a vsech tech pet prisad, ktere jsou treba. Tri jsme meli a dalsi dve bylo nejake instantni silenstvi, ktere nam museli poslat z Prahy - v kelimku, viz nize.
Barvu kluci namichali, viko se znovu lehce striklo do plnice, foukli barvu a keramicky lak.
Vysledek pod UV lampou. Kdyz nesviti slunicko, tak je to viko teme fialove az do cerna.