elektron's miata NB

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: elektron's miata NB

Příspěvekod dopr » 23 dub 2010, 07:46

no bomba. respekt :o :)
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: elektron's miata NB

Příspěvekod Raduna MX5 » 23 dub 2010, 14:48

fakt paráda :!:
Řídit MX-5 je nejzábavnější činnost z těch, kdy člověk může zůstat oblečenej ;-)
Uživatelský avatar
Raduna MX5
Administrátor
 
Příspěvky: 588
Obrázky: 15
Registrován: 01 led 2010, 18:23
Bydliště: Děčín

Re: elektron's miata NB

Příspěvekod elektron » 23 dub 2010, 16:07

riderhenry píše:Urcite nejhezci NB, kterou jsem v CR (nebo vlastne i SK :D ) videl. Jeste bych se zeptal, jaky mas dojem s vykonove krivky kompresoru? Rika se, ze kompresory casto nestihaji az k omezovaci a pak uz auto ztraci vykon, ale zase z grafu MX-5 s MP62 jde videt, ze vykonova spicka je naopak spis vyraznejsi a posouva se az k omezovaci. Jak bys to hodnotil ty? A jaky mas pocit z tech Parad? Jde mi jen o silnicni pouziti :) Kdyby jsi nekdy jel kolem Brna, strasne rad bych auto videl, popripade zazil tu silu :D

Jo a ta spotreba me taky dostala - si ten kompresor snad nakonec taky jednou poridim.



Pri tomto set up-e ma kompresor cititelny nastup od 2,000-2,500ot/min. a od 3.500 az k obmedzovacu je priebeh krutiaceho momentu linearny,vid graf z brzdy v prilohe /pri max. otackach -7.200 toci mp62 cca 11.500, max. povolene otacky ma 14.000,potom sa uz jeho ucinnost znizuje/ takze este je priestor na pouzitie vacsej kladky na klukovom hriadeli.
S paradami som celkom spoko,na suchom asfalte perfektny grip,ale najviac som bol prekvapeny ze drzia dobre aj na mokrom povrchu.Mam na nich cca 7.500 km a dezen je este ok. Na slalome ,ked som isiel dvakrat tu istu trat bez prestavky /jun,teplota asfaltu okolo 25-30C/ som ich prehrial a potom uz nedrzali,ale to uz je extremny pripad, bolo treba pouzit slicky ,len som vtedy neprezuval.
Přílohy
brzda.JPG
Naposledy upravil elektron dne 23 dub 2010, 17:56, celkově upraveno 4
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp
Uživatelský avatar
elektron
 
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2010, 22:36
Bydliště: Zilina

Re: elektron's miata NB

Příspěvekod elektron » 23 dub 2010, 16:23

Ryba píše:hezký.

ale ebc green stuff? na 200hp mi to přijde celkem málo:D

A na čem to teď máš nalazený, píšeš pouze pigyback, jakej si použil? Ta nastavitelnost pouze v tom pásmu co píšeš mi přijde dost málo, ale asi to na kompresor co fouká málo stačí. Kompresor jde sice mimo mě, ale zajímá mě to. Ladil si to nějak, nebo si jenom nahodil piggyback dodávanou ke kompresoru která už byla nastavená přesně na tvůj motor? S předstihem tam asi možnost hejbat nemáš co?


No tie brzdy su lepsie ako povodne ,ale nie je to este ideal, len sa vsetko neda naraz ;)
Piggy back karty pouzivam tri PC-PRO : Prva ovlada povodne vstrekovace,druha pridavny piaty vstrekovac a tretia sluzi na oneskorenie predstihu zazihu.
Cele sme to nastavovali na motorovej brzde s kontrolou bohatosti zmesi cez sirokopasmovu lambdu /ta je osadena za povodnou lambdou/
Univerzalne nastavenie, neviem ci vobec existuje taka moznost, by som moc ani nedoporucoval ani pri nizsich tlakoch /ja aktualne tlacim cca 0,6baru/.
Bez ovladania predstihu tusim fungovali len starsie kity s M45-kou od Jackson racing-u na NA modely.
Samozrejme ze by bolo zaujimava komplet cela elektronika napr. /megasquirt, adaptronic alebo hydra od cca 1.000-2.500e/ len trochu problem je ze NB miata ma v povodnej ECU integrovany regulator alternatora, neviem ako by sa dalo diagnostikovat auto a dost by sa zvysila spotreba.
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp
Uživatelský avatar
elektron
 
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2010, 22:36
Bydliště: Zilina

Re: elektron's miata NB

Příspěvekod riderhenry » 23 dub 2010, 22:18

To je presne ono, max. vykon pekne pod omezovacem a spicka vykonu lepsi nez u atmosfery, a to vyrazne, rekl bych.

Tady krivka atmosfery pro predstavu:
Obrázek

Parady mozna taky zkusim, ze se prehrivaji pri vetsi zatezi jsem slysel, ale to by mi nevadilo, chtel bych prave gumu, ktera bude 100% fungovat prave na okreskach :)
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Předchozí

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 179 návštevníků

cron