Cool videa

...kolem roadsteru MX-5
Pravidla fóra
Chceš se zde zaregistrovat? Napiš něco krátce o sobě adminovi na raduna@mx-5.biz.

Re: Cool videa

Příspěvekod riderhenry » 26 črc 2012, 19:35

Joooo kdyz jsem jel takhle vcera do prace... :mrgreen: Hodne dobre to ustal, ale stejne si musel jit vymenit trenky :)
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: Cool videa

Příspěvekod kousmen » 26 črc 2012, 20:01

Taky jsem kolikrát takhle v zimě vyrovnával, no je to sice jinej level, ale bobky jsem měl stejný jako on... :D Zatím se povedlo až na jeden případ pokaždý zase srovnat. tak jako na videu, ouplně bokem dopředu, pak druhým a několikrát. :lol: Smrt v očích a pak jednou teda píchanec do zasněžené stráně. :D
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Cool videa

Příspěvekod willy2.0 » 05 srp 2012, 10:37

Na netu je už spousta videí s new 86, či BRZ...Tohle zaujalo docela mě, myslím, že má docela vypovídací hodnotu: http://www.youtube.com/watch?v=L8mF9vRs ... re=related

Je vidět, že MX5 NC je 86,BRZ víc než zdatným soupeřem a to ikdyž nemá očividně bilstein a eibach podv.setup (větší náklony, rozkejve se tam i)...
Za mě je 86,BRZ stále nezajímavý auto a volil bych raději MX5 (jízdně, pocitově ... celkově nabídne prostě Miata nepochybně víc).

Až dají 86,BRZ 240-260ps a cenu nechají tak jak je, bude to jistě zajímavější auto pro řadu lidí, letos po tom bude ještě hlad...ale příští rok půjdou prodeje bez tohodle zásahu dolů, o tom nepochybuju, tak snad soudruzi makaj na tom jak to vylepšit-kompressor. Napsal jsem to již před všemi testy, z kraje roku .... a testy ted mi dávají konečně a opět za pravdu...(EVO apod...). Jasně jsem rád za každý takovýhle auto, ale jsem nenažranej a znovu říkám, podvozek nemůže bejt dvakrát lepší jak motor...to je taky špatně.
Maximum Atack"
willy2.0
 
Příspěvky: 370
Registrován: 04 úno 2011, 20:07

Re: Cool videa

Příspěvekod Winie » 05 srp 2012, 10:56

uz si s ni jel?
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Cool videa

Příspěvekod riderhenry » 05 srp 2012, 12:30

Jak vis, ze nema Bilstein "setup"? Spis bych predpokladal, ze to je verze sport s podvozkem Bilstein, jelikoz je cenove bliz Toyote. Eibach to ma asi tezko, kdyz je to akorat v nabidce prislusenstvi. Ale to je jako rikat, ze Toyota nemela TRD podvozek, nebo co ja vim :roll: Nejak jsem si v tom videu nevsiml, kde by MX-5 byla "vic nez zdatnym souperem". Bylo jasne videt, ze tam, kde ridic Toyoty ridi s prstem v nose, MX-5 ma problem se udrzet ve stope. V Toyote jsem bohuzel nejel (hadam, ze ty taky ne, podle toho, co pises), ale podle vsech testu je to auto proste jinde, nez Mazda, u ktere je vyhoda jen v moznosti uzivat si jizdu bez strechy. Ja na tom nevidim nic spatneho nebo divneho, Mazda uz je starsi a az moc dlouhou dobu si uzivala na vysluni bez jakekoliv konkurence. Ted je na Mazde, jak odpovi ;)
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: Cool videa

Příspěvekod willy2.0 » 05 srp 2012, 13:46

Nejel ještě, ale už se ani netěším a popravdě mě to neláká ani... nechává v klidu, počkám si na silnější verzi...Dovedu si zkrátka představit o čem to bude, proto jsem dopředu a správně -dle angl.testů, který mi už dávaj za pravdu- avizoval moje předčasný zklamání, z chybějícího výkonu......

Já chápu, že lidi který jezděj v postarším jakohothatchi, nebo měli doposud třeba jen miatu a žádné jiné i opravdu sport.auto apod...nebo maj zkrátka prd naježděno v pořádných autech (to si nikdo neberte osobně, tak to prostě je a proto mi zas někteří nebudou chtít pochopit), viděj v tomhle new počinu něco jakosuper.
A ono to je částečně i super , kort v dnešné době...Ale je to nedotažené zatím pro mě, vždycky radši objevuju podvozek, ale i díky MX5 zas vím, že i ty koně jsou někdy zkrátka potřeba a když chyběj.......... může to být pořád zábava (mokro, sníh) ale na suchu taky i pěkná frustrace...Mám natestováno v hodně jiných, i podobných autech, umím si postavit auto na kopec,okruh i rally a dopředu zkrátka vím z čeho vycházet......Z každého i úplně debilního auta jde nakonec postavit něco v čem se svezeš.
Takže argument: Ty si v tom nejel, ten u mě neobstojí....jsem v tomhle prostě i dál, než někteří jakoautonovináři tady v tý zemičce, proto vůbec nečtu ani testy český na tohle auto,počkám si až na Honzu Červenku (co má Caterham), ten je v pořádku silně.

Když se budem bavit o videu a to bych rád...Miatě pochopitelně pomáhá hlavně váha, proto se stejně chytá dobře v tomhle videu, byt má tendence někde se jakoby rozhodit v krajní situaci a být to o něco vyšší rychlosti má už fakt problém...Řidič se s ní trefuje víceméně kam chce-rozdíly proti 86 nejsou opravdu výrazné....rozhodně ne jako u toho Báwa, či Shirocca a je to pochopitelné...
Vážit MX5 jako ta Toyota, a bejt tam takový měkčí podvozek jaký v sérii NC má...tak má velké problémy samozřejmě, ale naštestí tolik neváží ba naopak, má super váhu...a podvozek i ten úplně sériový je pořád relativně slušný k tomu (moje teorie je, že úplně sériový jako ten měkčí podvozek, je takhle nastavený kvůli mokru hlavně, aby to lidi nelekalo...reakce u měkčího nastavení nejsou pak na mokru tak náhlé a rychlé, samozřejmě vyježděnej řidič tohle nekvituje a bere klidně rychlejší ale samozřejmě furt nejedovatý chování auta...čehož jde o MX5 samozřejmě dobře docílit:-))
...Váha MX5 je velké plus odjakživa, to víte všichni tady...je to alfa omega tohodle auta a proto se proslavila hlavně , to jí udělalo stejně jako třeba původní 86:-)............
A zároven, dle videa at se k němu zas vrátím:-)......... je to taky moc dobrej obraz o tom, jak moc hezky je Toyota podvozkově nastavená, vyvážená...PROTOŽE, ikdyž to není papírák váhovej jak ta MX5 a tedy veškerý případný MINUSY podvozku by šli HNED na odiv ...ona funguje... kam to strčíš tam to pojede a to je dobře.
Ale a znova píšu: když je podvozek 1a nemůže bejt motor béčkovej....U MX5 se to nechá odpustit, dá se to taky nějak řešit...nikdy si na nic nehrála...a fan factor nepochybně má a to nejen kvůli tomu že je to roadster...Nicméně u auta z roku 2012 kterýmu předbíhala taková masokampaň...to špatně koušu. Když to vezmou na test proti Meganu RS a napíšou, radši jsme se svezli a pobavili v Meganu........................Jasně Megan znám, je to perfektní auto a mám v plánu R26, ale sakra neměla být 86 potažmo BRZ synonymem ZÁBAVY? MĚLA.........Ale chyběj nějaké ty KONĚ.

j
Naposledy upravil willy2.0 dne 05 srp 2012, 14:13, celkově upraveno 1
Maximum Atack"
willy2.0
 
Příspěvky: 370
Registrován: 04 úno 2011, 20:07

Re: Cool videa

Příspěvekod willy2.0 » 05 srp 2012, 13:51

je taky jasné, že pokud si s MX5 lehce podvozkově pohraješ...(lepší stabíky,podvozek,geometrie apod..a nebude to velká investice a je to stejně povinnost u toho auta pokud chceš aby optimálně fungovalo a máš ho rád. rád se svezeš...A ano opravdu si myslím dle náklonů na videu, že to nemá ani Bilsteiny ani eibach pružiny-jel jsem v takové), tak ti ta 86 prostě neodjede , min neujede na okruhu typu Sosna...A v Mostě dost možná asi taky ne...

A co se týče zábavy, fun factoru, MX5 bude na tom lépe.......V současný době je pro mě 86 nedotažený auto, víc psát dál nebudu ... čas mě dá zase za pravdu, počkám si na silnější verzi.......Jak budou psát novináři, tak na tohle jsme čekali, to je ono...Moje představa je, že by to mělo mít min.240ps...Zkrátka série 86,BRZ bude super pro začátečníka, ale ne pro někoho kdo je vyježděnej...ten si na limit přijde první den a co bude objevovat druhej? čabas

PS: V mých očích Mazda co se týče podobných aut s MX5 stále neprůstřelně vede a to ty koně navíc můžou být u ní taky...

PS. Jinak cena 86,BRZ mě přijde jako úplnej úlet...Viděl bych to 600tis strop za tuhle slabou verzi, pokud stojí okolo 800tis i jinde v EU, nezjištoval jsem si...Myslím, že po počátečním hladu a očekávání půjdou prodeje tohodle autí pěkně dolů....Ale v tomhle se můžu samozřejmě mýlit, jen moje teze........
Maximum Atack"
willy2.0
 
Příspěvky: 370
Registrován: 04 úno 2011, 20:07

Re: Cool videa

Příspěvekod riderhenry » 05 srp 2012, 14:57

Vim, ze to nema moc smysl, ale stejne mi to neda :D

Takze cena u Toyoty je strasne mimo, ale ze mazda stoji 770 000 ve specifikaci, o ktere se bavis, to je uz jakoze OK? Takze Toyota by mela stat stejne, jako 1.8 NC s minimalni vybavou? Zajimave... Ale zase je pravda, ze Mazda ma teda hur naladeny podvozek - jak teda rikas na mokro, pro ty zacatecniky, za co je plno lidi urcite ochotno priplatit, obzvlaste u 6 let stareho auta, to da prece rozum! Vsak si ten podvozek potom muzou vyladit po vecerech doma sami, s tim se pocita a hlavne novinari pri testech na to berou ohled, ze kazdy si kupuje auto s tim, ze dalsi den objedna dily za 50 000 a zacne si ho ladit. Proc kupovat auto, ktere uz ma podvozek dokonaly? Navic s lepsim motorem, ktery ma navic o 25% vyssi vykon bez preplnovani! To by udelal jenom uplny idiot, nemluve o tech sedackach navic, kam treba muzes hodit deti nebo gumy na okruh, to jenom pro uplne dementy, co neumi ridit prece!

U Mazdy muzou byt kone navic taky, jak rikas, ale stejne tak i u kazdeho jednoho auta z konkurence, a to s podobnymi investicemi. U Toyoty si teda prijdes na limit hned prvni den a pak to auto postavis k popelnicim, ale u MX-5, ktera ma podvozek postaveny pro zacatecniky, tam to bude teda jako lepsi, jo? Kdyz ses teda vyjezdenej, jak rikas (ja myslim spis sjetej, ale budiz)? Hlavne ze je to pro tebe zatim nedotazene, i kdyz jsi v tom nejel - v tom ti urcite hodne pomuzou zkusenosti z jinych aut, abys posoudil neco od stolu.

Ano, vaha MX-5 je super, i kdyz taky by to mohlo byt lepsi (a ostatne Mazda v tomhle udajne sama chysta velke veci, jestli se jich teda jeste nekdy dockame...), ale prave i pres tuhle vyhodu nestaci ani podvozkove! Kdyz je pomalejsi na slalomu, z ceho vychazis, kdyz rikas, ze by mela byt rychlejsi na Sosnove nebo snad dokonce v Moste?

K testu casopisu EVO a Meganu se nema cenu vyjadrovat, staci se podivat na jakykoliv libovolny jiny test GT86. Ale to by se ti nehodilo do kramu - nebo snad jenom v EVU sedi vyjezdeni novinari, co se ti rovnaji schopnostmi, a nikde jinde ne? ;) Vsadil bych si, ze i ten Cervenka s Caterhamem ti neudela radost, jestli nekdy GT86 otestuje...
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: Cool videa

Příspěvekod ZIZU » 05 srp 2012, 15:09

riderhenry píše:Vim, ze to nema moc smysl, ale stejne mi to neda :D

Takze cena u Toyoty je strasne mimo, ale ze mazda stoji 770 000 ve specifikaci, o ktere se bavis, to je uz jakoze OK? Takze Toyota by mela stat stejne, jako 1.8 NC s minimalni vybavou? Zajimave... Ale zase je pravda, ze Mazda ma teda hur naladeny podvozek - jak teda rikas na mokro, pro ty zacatecniky, za co je plno lidi urcite ochotno priplatit, obzvlaste u 6 let stareho auta, to da prece rozum! Vsak si ten podvozek potom muzou vyladit po vecerech doma sami, s tim se pocita a hlavne novinari pri testech na to berou ohled, ze kazdy si kupuje auto s tim, ze dalsi den objedna dily za 50 000 a zacne si ho ladit. Proc kupovat auto, ktere uz ma podvozek dokonaly? Navic s lepsim motorem, ktery ma navic o 25% vyssi vykon bez preplnovani! To by udelal jenom uplny idiot, nemluve o tech sedackach navic, kam treba muzes hodit deti nebo gumy na okruh, to jenom pro uplne dementy, co neumi ridit prece!

U Mazdy muzou byt kone navic taky, jak rikas, ale stejne tak i u kazdeho jednoho auta z konkurence, a to s podobnymi investicemi. U Toyoty si teda prijdes na limit hned prvni den a pak to auto postavis k popelnicim, ale u MX-5, ktera ma podvozek postaveny pro zacatecniky, tam to bude teda jako lepsi, jo? Kdyz ses teda vyjezdenej, jak rikas (ja myslim spis sjetej, ale budiz)? Hlavne ze je to pro tebe zatim nedotazene, i kdyz jsi v tom nejel - v tom ti urcite hodne pomuzou zkusenosti z jinych aut, abys posoudil neco od stolu.

Ano, vaha MX-5 je super, i kdyz taky by to mohlo byt lepsi (a ostatne Mazda v tomhle udajne sama chysta velke veci, jestli se jich teda jeste nekdy dockame...), ale prave i pres tuhle vyhodu nestaci ani podvozkove! Kdyz je pomalejsi na slalomu, z ceho vychazis, kdyz rikas, ze by mela byt rychlejsi na Sosnove nebo snad dokonce v Moste?

K testu casopisu EVO a Meganu se nema cenu vyjadrovat, staci se podivat na jakykoliv libovolny jiny test GT86. Ale to by se ti nehodilo do kramu - nebo snad jenom v EVU sedi vyjezdeni novinari, co se ti rovnaji schopnostmi, a nikde jinde ne? ;) Vsadil bych si, ze i ten Cervenka s Caterhamem ti neudela radost, jestli nekdy GT86 otestuje...



Thumbs up! Díky!
ZIZU
 
Příspěvky: 441
Obrázky: 1
Registrován: 09 bře 2012, 10:47

Re: Cool videa

Příspěvekod willy2.0 » 05 srp 2012, 19:46

Riderhenry
Nešlo by to bez těch tvejch obranejch útočnejch invektiv? Nejsi na to už velkej co chlape?

Tak znovu a stručněji:D

K té cenovce 86,BRZ u nás a potažmo v EU (nevím co stojí v USA, to by mě zajímalo)...Samozřejmě že 800tis.za TOHLE auto, tak jak ted je a stojí - rozuměj dobrý podvozek, ale neadekvátní výkon... je až HODNĚ a plno lidí to prostě z kapsy za to nevytáhne a já je chápu moc dobře. Sorry, ale za ty love je plno jinejch žihadel.........Žihadel, které jsou dotažené a neřekneš si tady něco chybí...

Co se týče porovnání cenovky s poslední MX5. Ano MX5 mohla by být krapet levnější (v Německu ji ale pod 700tis.pořídíš), ale je taky známá řadu let a svoje kupce i nadále mít bude, nabízí totiž i zážitky bez střechy a tam vidím velkou přidanou hodnotu a celkově je namířená na ještě širší okruh lidí (i ženy) ... Jde spíš o to, že plno lidí co má poslední MX5 a rádo se sveze, měnit za 86 momentálně NEBUDE páč není důvod-MX5 nabídne totiž to SAMÉ s možností jízdy bez střechy-FUN FACTOR je prostě větší u Miaty.......FUN FACTOR má a měl být hlavní zbraní i 86-BRZ, ale jaksi ho brzdí ty koně.........

Samozřejmě nikdo nekupuje MX5 hned s tím, že do toho bude investovat. Já se bavil o ojetině a o tom že se auto nechá snadno doladit, když někdo rád jezdí i jinak než KOCHAČKU. A sorry, ale ten podvozek OE Bilstein+pružiny a geometrie, to udělá hodně a je to věc do 15-20tis když na to přijde. A ano, nevěřím, že pak 86,BRZ na techn.okruhu odjede, už vůbec ne na nějakém slalomu...NA TO ZAPOMEŇ, MX5 pojede rovinu s tím (kéž by se někdo kdo to má přihlásil třeba do toho Miata cupu). Auto má sice o 40ps víc, ale veze sebou taky o víc jak 150kg víc...a to je sakra znát i v tomhle případě.

JÁ ale nechci srovnávat jen jakoby new MX5 a 86-BRZ....JÁ CHCI SAMOSTATNĚ HLAVNĚ POUKÁZAT NA TO, že to auto samo o sobě je momentálně nedotažený a za ty peníze neadekvátně drahé.........!!!!!!!! Je sice pěkný , že je tam místo na 4gumy...ale za 800litrů mám už taky lehce jetého Caymana S...

Cena by měla být někde okolo 600tis.strop za takové new autíčko a podle mě tak prodej tohodle auta v Evropě nebude žádná sláva. Lidi už dnes taky moc dobře ví (sice auto třeba nevyužijou ani) ale ví, že mohou mít např.Megane RS, Focus RS.....nebo lehce jetý Zetko 370. Tohle zkrátka mělo vyplnit mezeru jinou, mělo to stát těch 600tis.kč.a ne 800tis jako už dospělé sport.auta a nebo ok mohlo stát 800tis , ale mělo to mít adekvátní výkon ! Jestli bude silnější verze stát tedy třeba mičudu dle toho jak to nastavili, tak se s tím můžou jít leda vyfotit a proto s tím moc nikam asi nepospíchaj.... KDE JE PODLE TEBE tedy splněna ta základní myšlenka staré 86? Levného svezení? Když to auto cenově útočí na milion pomalu? se posrali v lese.......

Ano EVO beru celkově jako slušný periodikum (a jelikož tam napsali něco s ohledem na Megana co fakt sedí,mám osobně vyzkoušeno a nejen já i soutěžáci, který mi daj za pravdu...chápu prostě tu myšlenku v testu EVA , kde si zahrávaj s tím, že FWD vlastně porazilo RWD i v zábavnosti)...To ty zkrátka zas nepobereš, protože si neměl možnost si to zkusit očividně ještě nikdy a samozřejmě ti přeju at se svezeš v takových autech a můžeš si udělat ucelenější názor co je pro tebe vůbec good.

A Vsadím se, pokud nějaký test s 86-BRZ v rukou H.Č bude , že jen potvrdí má slova ...Že autu chybí koně (a že je ceníkovka poněkud vyšší na dané auto)...škoda že jsem se ho nezeptal min.týden v mostě, určitě v tom jel už.

Z 86-BRZ může bejt hodně nadšenej jen člověk sport.autem nepolíbenej,majíc iluze, nemajíc zkušenosti....Rád bych jen chválil a jako jsem rád za každé takové auto...ale prostě ho už neberu nějak v potaz, nezajímá mě momentálně...Kdyby byla cena o 200tis níže , asi bych jako sem nedal to video a mé myšlenkové pochody k tomu...Nicméně mi přišlo zajímavý podělit se o to, že MX5, pokud bych měl srovnávat s 86-BRZ je pořád a stále pro mě favorit malých lehkých rwd aut...a plno jejich majitelů nemusí mít vůbec důvod měnit auto, max.trochu vylepšit.................Samozřejmě, at si každej udělá názor svůj..............
Maximum Atack"
willy2.0
 
Příspěvky: 370
Registrován: 04 úno 2011, 20:07

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze o čemkoli...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků

cron