Díky! Nebráním se ani turbu (teda až budu mít auto:-)), ale myslel jsem že by to mohlo mít neblahý vliv na životnost motoru, nebo ne? I když je fakt že se snad turboverze pro nějaké trhy dělala, někde jsem to četl, tak by to nemuselo být tak tragické. Jaká je cenová náročnost takové úpravy? Nebo prosím o odkaz, kde se o tom píše?
Nevím jak u MX-5, ale např. u několika mých motocyklů (malé pitbiky ale i BMW R1150GSA) KN filtr sice výkon nezvednul, ale zlepšil se zátah zespodu...
Barvy jsou o vkusu, mně se líbí od jednoduchých až po šílenosti, které by mne ani nenapadly a až když to vidím, smekám před návrhářem. A stejně tolik kombinací mi přijde nevkusných, přeplácaných a nevhodných. A každý to máme úplně jinak...
. Ale jak jsem řekl, barvy Gulf jsou mou slabostí, našel jsem v nich několik MX-5, nic moc, snad jen tahle je pěkná, bohužel ne a ne najít foto ve větším rozlišení
.