Ondruv Mazda Experiment Project no.5 oziveni

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Ondruv Mazda Experiment Project no.5 - Epilog

Příspěvekod Ondrej » 17 čer 2012, 10:52

Po delší době zanedbávání svého topicu mám nové zprávy ohledně Miatky.
Bohužel nejsou vůbec radostné. Po delší době bylo konečně sucho, a tak jsme se vydali v noci z pátka na sobotu se Zedem na projížďku naší oblíbenou trasou okolo Karlštejna. Provoz byl minimální, střecha stažená, veselé mrkačky ve zpětném zrcátku...podmínky pro noční spanilou jízdu jako stvořené. Mazda se s grácií proplétala zatáčkama a plnila do posledního písmenka smysl auta pro zábavu. Kritický moment přišel v úseku Řevnického kopce, kde je úzká zakroucená cesta s relativně novým povrchem a nepříjemným srázem na jedné straně, kopcem a škarpou na té druhé. Osudnou se mě stala jedna z pravotočivých zatáček, která mě vynesla nedotáčivým smykem do škarpy. Ta mě odrazila na jediný strom, který byl dostatěčně šikovně položený, abych ho trefil předním levým světlem a spadnul zpět do škarpy :( Vše se stalo, jak už to tak bývá, ve zlomku vteřiny. Pamatuji si, že cítím jak se auto sune ven, pak už jen facku od airbagu a spoustu hlíny všude okolo.
Vylézám v šoku z auta a zjišťuju, že až na pár modřin nemám nic zlomeného. Všechny končetiny, záda a hlava pořád drží na svém místě a že jsem naštěstí nikoho/nic dalšího netrefil. Zed za mnou stačí jen tak tak dobrzdit aby mě nenásledoval do pangejtu... Uff. Rána to byla pořádná. V tu chvíli nemůžu uvěřit, že sem měl nehodu a doufám, že se probudím spocenej až na prdeli doma v posteli ze špatného snu.

Realita je ale jiná. Po prvním obhlídnutí škod je nejspíš utržené levé přední kolo (zutá guma, kolo zaražené tam kde býval podběh) a list samozřejmě pokračuje dál: nárazník, blatník, dveře, světlo, kapota, prasklé sklo, bagy šly oba ven. Motor beží bez problému, z auta nic neteče... (to odpoledne sem ještě měnil olej :)) Ale co je nejhorší je nejspíš hnutá kastle. Podle pohledu do motorového prostoru a podle toho, že jsem zkoušel natáhnout střechu a nesedí o víc, než pět centimetrů.
Protože mám jen garážové stání a s odtahovkou by neprojel vratama, stojí teď Miatka na odtahovém parkovišti. V pondělí půjde Mazda do servisu, kde se rozhodne její další osud. Jestli je opravdu kastle hnutá, nebo jestli je šance na záchranu. Nechci předbíhat, ale moc optimistický nejsem. O dalším vývoji se určitě dozvíte, možná bude auto na prodej na díly :(

Z celé věci pro mě plyne jasné a důrazné poučení (moje první bouračka). Mazdy je mě hrozně líto, ale pořád jsou to "jen" plechy a ikdyž jsou pro mě jednou z radostí života jsem štastnej, že jsem celej a vyváznul jsem tak lehce.


Pár fotek z nehody:
2012-06-16 01.39.03.jpg

2012-06-16 01.39.12.jpg

2012-06-16 02.46.22.jpg
"Live and Let Drive"
Uživatelský avatar
Ondrej
 
Příspěvky: 119
Obrázky: 1
Registrován: 27 lis 2011, 13:18
Bydliště: Praha

Re: Ondruv Mazda Experiment Project no.5

Příspěvekod Andre_fux » 17 čer 2012, 11:11

škoda pěkného auta, ale to hlavní je že jsi v pořádku ty.
NB 1.6 (81kW) 11.09.1999 Titanium Gray II
NA 1.6 (66kW) 28.10.1996 Montego Blue Mica
„Nejsme tak bohatí, abychom si mohli kupovat levné věci.“ - Baťa
Organizace hromadných nákupů na IL se slevou Aktuální kolo
Uživatelský avatar
Andre_fux
 
Příspěvky: 2118
Obrázky: 1
Registrován: 28 čer 2011, 19:10
Bydliště: 1% Jihomoravský kraj, 99% Středočeský kraj :(

Re: Ondruv Mazda Experiment Project no.5

Příspěvekod Winie » 17 čer 2012, 11:13

hlavne ze ses celej. ta kastle hnuta bude asi z toho setkani s tou skarpou. ta rana na kolo uz nejspis nebyla v dostatecne vysoky rychlosti. Nicmene se primo nabizi moznost vzit to NB s tim klepajicim motorem tady v inzerci a prehazet veci + zbytek prodat na dily ;) takze nesmutni, kazda situace ma nejaky reseni ;)
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Ondruv Mazda Experiment Project no.5

Příspěvekod George » 17 čer 2012, 11:50

škoda jí, ale hlavně že jsi celej ty!
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: Ondruv Mazda Experiment Project no.5

Příspěvekod Ondrej » 17 čer 2012, 13:51

Díky za podporu ;)

Winnie: Pakliže by byla aktuální verze přeskládání vnitřností do dárcovské kastle, tak bych chtěl NA :) Sice by to byla taková složená NA AE, ale fungovat by to mohlo...pořád by to bylo asi levnější, než rozprodávat díly a shánět náhradu.
"Live and Let Drive"
Uživatelský avatar
Ondrej
 
Příspěvky: 119
Obrázky: 1
Registrován: 27 lis 2011, 13:18
Bydliště: Praha

Re: Ondruv Mazda Experiment Project no.5

Příspěvekod George » 17 čer 2012, 14:46

motor, převodovka i diferák se dá zaměnit, musel bys akorát přeházet i kabeláž. Je možný tam hodit i tu NB palubku a interiér, pokud by ti na tom záleželo :) Jestli se do toho pustíš, tak dej vědět a pomůžu, případně bychom to mohli udělat u mě, pokud bys neměl prostory a nechtěl to dávat někam do servisu
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: Ondruv Mazda Experiment Project no.5

Příspěvekod riderhenry » 17 čer 2012, 14:52

Tak to je hodne neprijemny pohled! Snad na tom bude lepe, nez se zda, drzim palce ;)
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: Ondruv Mazda Experiment Project no.5

Příspěvekod Miata » 17 čer 2012, 19:47

Škoda jí, ale plechy se dají opravit, nebo prodat na vrakáč. Jedině zdraví si nekoupíš, takže to vlastně dobře dopadlo! Kdysi jsem boural když jsem chytal mobil na palubovce, v 60km/h s vectrou B na úzké cestě vlevo stromy, vpravo pole a v levotočivé jak jsem ho chytal jsem vyjel do škarpy a trefil jediný vzrostlý dub co byl na pravé straně. Takovou facku od bagu už nikdy dostat nechci. Naštestí se taky nic vážného nestalo až na opravu za cca 107tis... Takové zkušenosti podle mě formují osobnost a styl řízení za volantem ;) Protože kdo zažil, ví jaká to je pecka i v malé rychlosti a o to více se pak soustředíš na jízdu.
MX-5 NA silver 96 1.6 komplet Postert + podvozek BC Racing BR-RS 4/5kg alles in ordnung http://www.lennypromotion.cz
+ daily E61 535D :-)
Uživatelský avatar
Miata
 
Příspěvky: 842
Obrázky: 1
Registrován: 23 dub 2010, 10:58
Bydliště: Ostrava

Re: Ondruv Mazda Experiment Project no.5

Příspěvekod Pavel260 » 17 čer 2012, 20:14

se ZEDem radsi nejezdit :D to uz to odnes marfil ted ty, kdo bude dalsi ? :) doufejme ze nikdo a ze brzy budes zase v nejake MX jezdit ;) hlavni je zdravi
147koní + jedna lama http://pavelmx-5.rajce.idnes.cz/
Pavel260
 
Příspěvky: 3601
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 17:17
Bydliště: Jaroměř

Re: Ondruv Mazda Experiment Project no.5

Příspěvekod PavelS » 17 čer 2012, 20:37

Uf, ty zatáčky mi byly taky osudný (NA)... Upřímnou soustrast, stane se - každej takovejhle průser je ponaučení do budoucna, mě to dalo hodně - a vzalo "jen spoustu peněz" - byla pojištěná?

Každopádně schvaluju přeházení věcí do NA, to je nej kombinace co může bejt... 8-)
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků

cron