Studený motor

Studený motor

Příspěvekod bmxdave » 11 čer 2012, 19:54

Čauec, vždycky když nastartuju motor a chtěl bych se HNED rozjet tak to skoro nejde, motoru se vůbec jakoby nechce, i po velice pomalém pouštění spojky a přidání plynu se tomu prostě nechce tak vždycky nechávám motor tak cca 2-3min. běhat na místě a po tom je to už normálka v pohodě, chci se zeptat jestli je tohle normální u "prvních" NAček ? Je to klasika, starý motor tak by to mohlo být uplně normální ne :?:
bmxdave
 
Příspěvky: 889
Obrázky: 1
Registrován: 28 led 2012, 17:34
Bydliště: Hodonín

Re: Studený motor

Příspěvekod Pavel260 » 11 čer 2012, 20:30

ja v tom moc normalniho nevidim :D ale nemam stare NAcko !
147koní + jedna lama http://pavelmx-5.rajce.idnes.cz/
Pavel260
 
Příspěvky: 3602
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 17:17
Bydliště: Jaroměř

Re: Studený motor

Příspěvekod bmxdave » 11 čer 2012, 20:37

Pavel260 píše:ja v tom moc normalniho nevidim :D ale nemam stare NAcko !

Moc jsi mě neporadil ale na to že nemáš NA tak v pohodě, děkuju :D
bmxdave
 
Příspěvky: 889
Obrázky: 1
Registrován: 28 led 2012, 17:34
Bydliště: Hodonín

Re: Studený motor

Příspěvekod buteo » 11 čer 2012, 23:06

Taky si myslím, že to není moc normální, asi v tom máš nějakej háček.
Mám "staré NAčko" (ročník 1991, najeto 185 tis.) a rozjezd prakticky hned po nastartování není problém.

E=mx5
buteo
 
Příspěvky: 928
Registrován: 23 úno 2012, 14:02

Re: Studený motor

Příspěvekod vojtiiisek » 12 čer 2012, 08:31

Čau, já mám NAčko r.v.92 a hned když nastartuju se rozjedu bez problému ale nejsem vrah a chci s ním ještě dlouho jezdit takže chvilu čekám než se rozjedu 8-)

Podle mě to ale normální nebude. Nezáleží na tom jak je motor starej, když slyším ty koncernový auta co vydaváj za zvuky když se rozjiždí tak jsem rád že mám 20let starý auto :lol:
NA > NBFL > NB > NC

*Se silným autem jsi rychlý na rovinkách, s lehkým autem všude* Colin Chapman
Uživatelský avatar
vojtiiisek
 
Příspěvky: 459
Registrován: 08 črc 2011, 19:58
Bydliště: Brno

Re: Studený motor

Příspěvekod radep » 12 čer 2012, 12:11

vojtiiisek píše:ale nejsem vrah a chci s ním ještě dlouho jezdit takže chvilu čekám než se rozjedu 8-)

vrah... :-) a víš o tom, že na volnoběh tlačí čerpadlo podstatně méně oleje než při 2000ot, takže trvá mnohem déle než se ti zaleje hlava (a natlakují hydra)? To bude ten důvod proč všichni výrobci doporučují hned vyjet a nezahřívat na volnoběh.
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Studený motor

Příspěvekod vojtiiisek » 12 čer 2012, 12:40

V tom pripade jsem vrah Ja;( Nerikam ze stojim na miste 2-5min nez se mi zahreje auto, ale nastartuju a max.1min stojim,taky pri studenym motoru mam volnobezny otacky 1300..po zahrati to klesne.

Diky za radu. Chybama se clovek uci, a muj motor s 323tis km uz toho ma tolik za sebou ze za ty dva mesice co mam NAcko jsem toho jeste moc posrat nemohl.
NA > NBFL > NB > NC

*Se silným autem jsi rychlý na rovinkách, s lehkým autem všude* Colin Chapman
Uživatelský avatar
vojtiiisek
 
Příspěvky: 459
Registrován: 08 črc 2011, 19:58
Bydliště: Brno

Re: Studený motor

Příspěvekod radep » 12 čer 2012, 14:22

Jasně, žes nic posrat nemohl :-) neměj o ten motor takový strach... spíš jde o dodržování tohodle v zimě bych řekl. Hlavní je motor zpočátku nepřetáčet, než se zahřeje ani nepodtáčet (nepodtáčet nikdy).
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Studený motor

Příspěvekod bmxdave » 12 čer 2012, 16:35

Díky za odpovědi,

V čem teda může být háček? Nedávno sem viděl někde na videu jak startovali Ferrari F40 a taky to samé téměř - studený motor a hned se s tím chceli rozjet ale hned to chcíplo a pak se na podruhé už rozjeli ale hodně to na jedničku cukalo a tohle přesně mi to dělá, dá se s tím hned rozjet ale vůbec se tomu nechce a musí se strašně pomalu pouštět spojka a víc plynu jinak motor okamžitě zdechne :cry:
bmxdave
 
Příspěvky: 889
Obrázky: 1
Registrován: 28 led 2012, 17:34
Bydliště: Hodonín

Re: Studený motor

Příspěvekod radep » 12 čer 2012, 16:54

Zapomněl jsem ti odepsal :-D Díval ses na svíčky? Kabely? Jestli máš staré tak bych určitě vyměnil ty svíčky. Případně jestli máš ještě origo kabely tak vyměnit (modré NGK jsou dobré a nejsou drahé). Tipoval bych to na tohle... Kabely jsou pověstné. ještě můžeš zkusit změřit lambdu, sice nevím jestli má na to vliv tohle. Nicméně když mi výfuk přisával vzduch (měl jsem ho jenom na zkoušku) tak ani nechtěl běžet normálně a válce byly plné benzínu.

http://www.ilmotorsport.de/shop/article_detail.php5?aid=199&oid=62
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Další

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 15 návštevníků