daily car

...kolem roadsteru MX-5
Pravidla fóra
Chceš se zde zaregistrovat? Napiš něco krátce o sobě adminovi na raduna@mx-5.biz.

Re: daily car

Příspěvekod Pochtli » 12 kvě 2012, 15:05

NB 1.8 -> NB 1.6 -> NBFL 1.8 -> NB 1.6 Miracle (2000)
Toyota Avensis kombi 2.0 VVTi (2005)
Suzuki Swift 1.3 (1999)
Uživatelský avatar
Pochtli
 
Příspěvky: 2005
Obrázky: 3
Registrován: 22 čer 2010, 20:08
Bydliště: Brno

Re: daily car

Příspěvekod PavelS » 12 kvě 2012, 15:41

Řešíte daily....



....já jen abych věděl... :)
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: daily car

Příspěvekod Henges » 12 kvě 2012, 16:58


Tak to už je limuzina ale, tenhle je ještě "civilní" kočár se 400ps a super vzheledm 8-)
Uživatelský avatar
Henges
 
Příspěvky: 1807
Obrázky: 5
Registrován: 16 srp 2010, 17:18
Bydliště: Hned tam mezi Prahou a Ostravou

Re: daily car

Příspěvekod widar » 12 kvě 2012, 17:27

PavelS píše:Řešíte daily....



....já jen abych věděl... :)

Jasně, že daily! S takovým autem i cestou do ledničky pro pivo nejdřív dvakrát obejdeš město :lol:
'98 MX-5 NB, 1.6, 81 kW, Lava orange mica (Mazdaspeed color), Nardi wheel, Bilstein
Obrázek
Uživatelský avatar
widar
 
Příspěvky: 1002
Obrázky: 8
Registrován: 29 čer 2011, 23:03
Bydliště: okres Karviná, Moravskoslezský kraj

Re: daily car

Příspěvekod KaCzaba » 22 kvě 2012, 13:27

rps20120522_142043.jpg
rps20120522_142043.jpg (13.84 KiB) Zobrazeno 6502 krát
IMG_2012052253711.jpg
Tvl.resis fobii v nafte a koupis benzinovej maloobjem,co aby jel,tal prislapnes. Coz se projevi na spotrebe. Mel jsem dlouho naftaky na DD,ale vse to bylo s rotacnim cerpadlem.
Tyhle vsechny novy hajtry s CR vstrikovanim,mi nesmi do baralu. Tudiz jsem po posledni nafte 02 caravelle,sel prechodne do legacy 2.5 a jezdil jsem s nim za stejny litry jako s caravelle. A to o dost rychleji:-)

Pak jsem zvazoval co dal....nic malyho jsem nechtel.
Uz od caravelle jsem chtel jen automat. Zacal jsem pocitat a rekl si ze pujdu do LPG.A poridil si gazika.:-)

Mlada ma seicento 0.9 a v zime jezdila mesto skoro za 9:-)
Ted tech 6.5

Ma fakt kratoucky couracky.
Uživatelský avatar
KaCzaba
 
Příspěvky: 579
Registrován: 26 srp 2010, 10:14
Bydliště: Chomutov

Re: daily car

Příspěvekod willy2.0 » 31 kvě 2012, 17:34

Winie píše:
seatik píše:Sehnat hezkou fabii ,navic RS chce opravdu kumst..je jich strasne malo,kdyz uz pekna je,tak za ni chtej zase strasne moc

prave :shock: pritom to zadny super auto neni! je to defakto obycejna fabie s trosku lepsim motorem a debilnim interierem. byl sem se podivat na jednu z roku 2004, obouchana od kaminku na celym predku, najeto udajne 120000 a chtel za ni 170000!!!!! za ty prachy mam CTR!


Min.tejden mě zastavil kámoš co má poface CTR už asi pět let ...a jestli prej to nevyměním za mojí Fabku RS,že už toho má pokrk....ANI náhodou :lol: :evil: !!! CTR je nesmysl na daily a pokud se do něj neinvestuje 150-200tis.je to i nesmysl jako sportovní auto...nepobaví, aspon že už spadli pod 200tis.protože větší hodnotu to auto nemá prostě.

Jinak nevím jestli bych si koupil na daily tohle auto v 1.4, vždyt to musí bejt ukrutně líné...a když na to šlápneš pojedeš za 8,9l:(

A ještě vás dorazim, podvozkově mě Fabina jako auto baví víc jak zmíněnej tajpár, je to hodně hravý.......Moc dobře chápu už, proč to má řada soutěžáků jako tréningáč na najíždění tratě...Chová se to moc pěkně. A když chci jedu za 5l, za 150tis. není lepší daily auto, Seat Ibiza v tom samým motoru taky ok, ale je to moc holčičí a podvozek není tak dobrej. Další moje daily už kapku rodinné, to bude asi Octa RS 2 Tdi , jede to, nežere to, výbavu to má super a furt je tam ten feel, že mám rád sport.auta...není to sportovní auto rozhodně, ale je moc pěkný ...svižný a nepodělá mě, drží si cenu...jako Fabina, ale ta je spíš pro mladší....Mě to zatím neva,že je menší a kapku tvrdší páč jsme dva a svou úlohu plní fakt super a je tam ten rally odkaz:-)...Měl jsem x aut za posledních pár let...a když nebudu počítat klíště nebo MX5 je to nejvděčnější auto co jsem koupil doposud, fakt chápu že si držej tak cenu...a první můj pětidvéřák to je :-D
Maximum Atack"
willy2.0
 
Příspěvky: 370
Registrován: 04 úno 2011, 20:07

Re: daily car

Příspěvekod spooon » 31 kvě 2012, 18:30

to je zajímavý názor, já sem teda většinou slýchal, že to je pseudo-sporotvní auto s tvrdým a nevděčným podvozkem. Tu tvrdost sem si už jako spolujezdec mohl párkrát vyzkoušet, ale jízdní vlastnosti moc ne, takže jen co sem kde slyšel/přečet.

s Tájpárem zkušenosti nemám, tak k tomu se vyjadřovat nebudu.
spooon
 
Příspěvky: 533
Obrázky: 0
Registrován: 03 kvě 2012, 22:58

Re: daily car

Příspěvekod riderhenry » 31 kvě 2012, 21:35

Prej rally odkaz, ja umiram :D
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: daily car

Příspěvekod willy2.0 » 01 čer 2012, 10:56

Ještě doplním... Nepíšu že je Fabia RS sportovním autem (je to furt jen nafták)...za to považuju jiný auta.., ale rozhodně mě teda vzala vítr z plachet a překvapila podvozkově a vůbec celkově... Když jsem to kupoval od jednoho rally závodníka, který při prodeji prohodil : že je to docela i hravý"...tak se přiznám, že jsem si myslel svoje...protože jsem toho taky řídil opravdu dost a top auta (přistupoval jsem k tomu jen jako k pěknýmu a svižnýmu autu s malou spotřebou)...Ale musím mu dát za pravdu, auto je fakt poměrně schopný a překvapivě na hraně vstřícný a nechá se velmi dobře korigovat v krizi... Můžu říct, že se v tom docela dobře i udržuju jako svižnější řidič. Mám dnes takovou teorii, že pokud by do toho tehdy Škodovka šla, udělala třeba i nějakej pěknej benzin.dvoulitr do toho a snažila se udělat opravdu sport.auto, tak se jim to povedlo...Závodní oddělení mají jedno z top, věřím tomu... je škoda že to tehdy neudělali. Takže Fabka RS 1 zůstane vždy pro jen svižným přibližovadlem, nicméně za určitejch situacích velmi zábavným... a věřte tomu nebo ne. Třeba pěknej řízenej smyk v 80 či kilu na suchu není problém, když to správneš vyprovokuješ a i v rychlostech nad kilo mě několikrát hezky podržela a nechala se řídit pěkně...Auto mám navíc schválně obutý ted tak (protože jsem si všim že je za určitejch situacích lehce přetáčivá), že mám vpředu letní a vzadu zimáče a chová se to ted nádherně přetáčivě když potřebuju...:-)

Mám někdy dny, že bych do toho zainvestoval...dal turbo ze 150ps Tdi verze golfu nebo leonu, větší IC a následně chip na 190-200ps (investice okolo 20tisíc a nášup 70ps a okolo 100-120nm), což by jelo jak píchlá svině pak....a dát to na 17ctky kvůli lepší trakci , větší brzdy ...a pohrát si s podvozkem (dát to na HPčka který na tom dobře fungujou, cena cca.12tisíc)...a věřím, že by se tohle auto velmi špatně dohánělo s tím, že spotřeba super nula nula nic když chceš. Ale asi mám ty bláznivý léta za sebou a láká mě ted nejvíc zas NC MX5... Kámoše jsem do ní uvrtal, ten ji bude ted kupovat tak se těším až mě to na víkend půjčí a uvidím no

přidám pěkný starší videjko s Valdou a jeho tréning.Fabinou , kterou mu teda ukradli předloni, ted má jinou: http://www.youtube.com/watch?v=EQTtkZL6PRM
Maximum Atack"
willy2.0
 
Příspěvky: 370
Registrován: 04 úno 2011, 20:07

Re: daily car

Příspěvekod Winie » 01 čer 2012, 17:57

mk1 RS je podvozkova ludra. jel jsem s tim a podvozkove me muj sport bavi 100x vic. jediny co mu chybi je vykon :lol:
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze o čemkoli...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků

cron