Kdyby tam bylo napsané GL4+ tak jste klidní?
Prostě ty moderní oleje mají specifikaci vhodnou pro GL4, ale zároveň i pro GL5 protože odolávají vysokým tlakům. Přitom nezpůsobují korozi jako staré GL5. Je jedno jestli je to označeno jako GL4+, GL4/5, nebo GL4 & GL5. To už je jenom marketing (a žádná taková norma stejně neexistuje).
Otázkou jenom zůstává jestli si aditiva budou rozumět s konkrétními synchrony. A to, promiňte, neposoudíme nikdo... Dost jsem o tom četl teď a našel jsem lidi kteří do NA dali GL5 olej a najeli s ním bez problémů přes 150 000. Jsou lidi, kterým ten GL4/5 olej pomohl s řazením... atd... a je samozřejmě spousta lidí kterým GL5 nefunguje
Jinak proč to tak řeším a nedám tam starý olej,který tam byl... důvodem je, že mi lehce hvízdala převodovka při plném zatížení na 1 a 2 stupeň. Tak chci zkusit nějaký lepší jiný olej.
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)