Pajo's NA, podla VIN r.v.95, 1.6 66kw

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Pajo's NA, podla VIN r.v.95, 1.6 66kw

Příspěvekod PavelS » 04 kvě 2012, 08:59

Ta akcelerace 12s mi příjde tristní - měl jsem tuhle verzi a rozhodně to bylo pod deset sekund... :)

Držim palce s přechodem od N/A :twisted:
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Pajo's NA, podla VIN r.v.95, 1.6 66kw

Příspěvekod pajo106 » 04 kvě 2012, 11:00

ak si to nemeral, mozes sa len domnievat... info na nete sa dost rozchadzaju, v prvom rade uvadzaju hmotnost 970kg, a neviem kde sa nabralo tych mojich dalsich 40 - zaujimalo by ma ako su na tom ostatni... a najcastejsie udaje k 115k verzii su: 17,1 - 1/4 mile, 0-100 od 8,8 do 9,6s... zavisi od zdroja informacie... co mi sedi +- s terajsim vykonom... v serii som to naozaj nikdy pod 12s nedal... jedna vec su pocity, druha namerane cisla ;-) tiez som mal pocit ze to bohvieako jazdi :D
honda accord coupe 3.0V6/AT/200k/LPG
honda civic 4D 5G 1.5/AT/101k
honda NC700S ABS

ex: mazda MX-5 miata 96 1.6 turbo
pajo106
 
Příspěvky: 86
Registrován: 17 kvě 2011, 20:54

Re: Pajo's NA, podla VIN r.v.95, 1.6 66kw

Příspěvekod Andy4 » 04 kvě 2012, 11:23

OT: pajo poslal som ti mms a PM.
fully restored NB '98 1.6 LSD
Uživatelský avatar
Andy4
 
Příspěvky: 357
Obrázky: 2
Registrován: 10 čer 2011, 13:59
Bydliště: KE/KS

Re: Pajo's NA, podla VIN r.v.95, 1.6 66kw

Příspěvekod PavelS » 04 kvě 2012, 11:33

pajo106 píše:ak si to nemeral, mozes sa len domnievat... info na nete sa dost rozchadzaju, v prvom rade uvadzaju hmotnost 970kg, a neviem kde sa nabralo tych mojich dalsich 40 - zaujimalo by ma ako su na tom ostatni... a najcastejsie udaje k 115k verzii su: 17,1 - 1/4 mile, 0-100 od 8,8 do 9,6s... zavisi od zdroja informacie... co mi sedi +- s terajsim vykonom... v serii som to naozaj nikdy pod 12s nedal... jedna vec su pocity, druha namerane cisla ;-) tiez som mal pocit ze to bohvieako jazdi :D


Já to právě na svý měřil kdysi - pod 10s jaks našel na netu (s "chybou" sem prostě zůstal na 10s)... 12s je Fabia 1.2HTP :) Prostě se mi nezdá to, že i když ti to neakceleruje jak bys chtěl (viz prodleva při plným plynu), tak stejně jsi jen elektronikou udělal 3s na atmosféře - chápeš? :) jestli jo, tak jdu nacpat VEMS do svýho NC a budu prohánět Ferrari :D

Neber to prosimtě nějak zle - jen se svým způsobem ptám, jestli jsi nemohl udělat chybu při měření v sérii... ;) 8-)
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Pajo's NA, podla VIN r.v.95, 1.6 66kw

Příspěvekod pajo106 » 04 kvě 2012, 13:43

tych merani bolo niekolko, chyba je mozna, ale nie az taka :) problem s prodlevou na plyne sa prejavuje len pri jemnej jazde, nie pri prudkej akceleracii... a logicky, ak ma 1.6 115k pisane zrychlenie 9,6 tak nebudes mat s 90k take iste... a fabia HTP ak sa nemylim ide na kilo podla vyrobcu 14,9 v realnom zivote 16 :) a teda na rovinu, HTP do 80-100km/h celkom v pohode jede...
btw, tu nejde len o merania, to auto citelne ide lepsie, a keby som chcel byt pesimista tak omezovac na povodnych 6400 vs terajsich 7400 moze ten narast vykonu vysvetlit tiez... ty mozes druhou ecu ziskat aj nemusis, zavisi na tom, ci tvoje auto bolo vyrobcom "detuned" pre nejaky trh, co je presne pripad mojho a vsetkych 66kw miat, chapes? nechvalim sa tu nejakym vysledkom, len objasnujem, ze ten kto ma "detuned" auto, ma sancu to riesit... a nie ze si niekto pomocou ecu urobi ferari ;-)
honda accord coupe 3.0V6/AT/200k/LPG
honda civic 4D 5G 1.5/AT/101k
honda NC700S ABS

ex: mazda MX-5 miata 96 1.6 turbo
pajo106
 
Příspěvky: 86
Registrován: 17 kvě 2011, 20:54

Re: Pajo's NA, podla VIN r.v.95, 1.6 66kw

Příspěvekod Rudy » 04 kvě 2012, 20:56

Čo sa týka elektirky až take 'detuned' nebolo, lebo rozličné su aj mechanické diely slabšia verzia sa nelíši len programom v jednotke.
Uživatelský avatar
Rudy
 
Příspěvky: 438
Obrázky: 2
Registrován: 16 led 2011, 12:02
Bydliště: Praha/Martin

Re: Pajo's NA, podla VIN r.v.95, 1.6 66kw

Příspěvekod pajo106 » 05 kvě 2012, 22:36

tak uz fukam :) som nadseny, teraz som vysadol z auta... dnes som navrtal vanu, vsetko poskladal, trosku sme to poladili.. plny tlak mam pri 2200-2300 rpm, 4 bar, ziaden lag, uplne plynule to ide od 1500rpm, ziadne zaludne spravanie... spravil som aj nejake merania tym istym sposobom ako pred turbom...6,50 na 100 (pre zaujimavost 1,99s na 50km/h) 1/4 mile 14,4@157,7...neni to nic extra oproti niektorym co tu fukate 1 bar, ale som nadseny, to auto je teraz uplne o niecom inom :)
honda accord coupe 3.0V6/AT/200k/LPG
honda civic 4D 5G 1.5/AT/101k
honda NC700S ABS

ex: mazda MX-5 miata 96 1.6 turbo
pajo106
 
Příspěvky: 86
Registrován: 17 kvě 2011, 20:54

Re: Pajo's NA, podla VIN r.v.95, 1.6 66kw

Příspěvekod pajo106 » 21 čer 2012, 08:59

po dlhsom case zopar novych poznatkov a skusenosti... na turbe mam nieco cez 1000km, po pociatocnych dost velkych problemoch so zvodmi a downpipe zda sa konecne vsetko funguje ako ma, prilezitostne sa auto este "doladuje" v provozu... zasadnou novinkou je uplne vyradenie CAS z cinnosti, pretoze mi stale hadzalo trigger error...namiesto neho som urobil 12-1 zubove kolecko na remenicu na kluke + snimac... konecne sa podarilo odstranit prodlevu na plyne a motor konecne okamzite reaguje na pedal bez pridusenia... skoro ako Honda :D
absolvoval som aj den na slovakiaringu, v zasade len kvoli testovaniu - ponaucenie: treba vylepsit chladenie, brzdy a vymenit sedacky :)
na okreskach sa mi aj pri jazdach "na krev" nepodarilo dostat olej cez 115°C a vodu vychylit z beznej teploty - na ringu som po 5 kolach mal 135°olej a voda pred cervenym... v podstate stacilo 1 kolo dat volnejsie a znova som siel 4 naplno...a tak dookola... brzdy do tych 160km/h funguju v pohode... pri brzdeni z 200 uz to bolo trosku horsie :) no a k sedackam... na R888 (205/50/15) som mal dost velky problem v zakrutach obsedet :D tri dni ma boleli kolena z toho ako som sa musel zapierat... inak auti vydrzalo, olej nezozralo, nic neprdlo a plna nadrz benalu v hajzlu :D nastastie sa nic nestalo ani pri mojom vylete do strku a jednej nechcenej otocke v 160km/h....
kedze to nemam furt odbrzdene - len pre obraz, samozrejme malo objektivny - na ringu som jazdil medzi dvomi civic 8g type-r R (race uprava) na ktorych jazdili profici tiez na semislickoch... nevedeli sa ma striast a ani ja ziadneho predbehnut (mimochodom jazdil s nami zaroven este typek na SLS AMG, ktory takisto nevedel zdrhnut - po vylete do strku v prvej zakrute si zapol stabilizaciu a ta ho tak brzdila ze zavadzal :)

na vykon som si velmi rychle zvykol, je dost vysoka pravdepodobnost ze najblizsie ako otvorim kapotu nahodim boost controller, trosku prifuknem a nejakych 30-40 koni snad este najdem :)

dalsia novinka, som sa zas praskol po vacku a kupil ROTA GroupN s vyssie spominanymi R888...chcel by som cim skor doriesit vyfuk od katu dozadu a zacal som sa pohravat s myslienkou zrusit ten "karbon" ktory je uz dost poniceny a vratit sa k cervenej... no a nejake rozumne platnicky chcem cim skor poriesit
honda accord coupe 3.0V6/AT/200k/LPG
honda civic 4D 5G 1.5/AT/101k
honda NC700S ABS

ex: mazda MX-5 miata 96 1.6 turbo
pajo106
 
Příspěvky: 86
Registrován: 17 kvě 2011, 20:54

Re: Pajo's NA, podla VIN r.v.95, 1.6 66kw

Příspěvekod PavelS » 21 čer 2012, 12:41

Klasik kdysi řekl - bez fotek a videí.....jako by se nic neudááálo.... :D
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Pajo's NA, podla VIN r.v.95, 1.6 66kw

Příspěvekod dopr » 21 čer 2012, 12:43

a to byl prosim ktery klasik ? PavelS ? :mrgreen:
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 41 návštevníků

cron