konecne je to ako tak ok, dva dni jazdim (zatial ale stale N/A), spojazdnit to bol celkom porod, ale zevrubne rychle naladenie bola otazka v podstate par minut... vysledkom je citelny narast vykonu, ktory som si dnes potvrdil meranim aplikaciou v iphone (celkom presna, porovnatelne s G-techom)
seriovy stav - EU verzia 66kw (priemer viacerych merani): 0-100 km/h - 12,2 / 0-400m 18,3s@122km/h
dnes - ecu Vems, seriove predzapaly, zapnuta lambda korekcia, MAF vymeneny za IAT a MAP + TPS): 0-100 km/h - 9,1s / 0-400m 16,6s@134,5 km/h...
dnes som bol aj na vahe, so mnou (80kg) a 1/2 nadrze 1090kg (pre zaujimavost predna naprava 550, zadok 540 kg) - z tychto udajov vychadza vyratany vykon 115-120 k, tzn. ze som cca v stave seriovej usa verzie 1.6
co sa udialo: MAP a IAT isli z hondy, TPS bosch mi paradne zapasoval z hyundai accent, musel som len skratit osku na klapke, navrtat novu dierku na jeho uchytenie... konektor pasoval seriovy, len som mu prepinoval ground s napajanim...upravoval sa CAS ktory je momentalne 4+1 ale este budem riesit nejake presnejsie meranie uhlov, implantaciou senzora a ozubeneho kolecka na kluku. mam totiz jeden problem, ktory som ale mal aj v uplnej serii.. a sice ze ak prislapnem plyn z akychkolvek ustalenych otacok, najprv sa motor akoby pridusi, pricom zmes mi ide v tom momente na max. sekundu do chudobna, nasledne do bohata az potom sa ustali...cele mi to pride ako oneskorena reakcia vstrekovania (zapalovania) na pridanie plynu a vyplyva mi z toho jedine, ze CAS je asi dost nepresny svojim rozlisenim a ecu nestiha reagovat na zvysenie otacok, pretoze ma malo impulzov na otacky
v sobotu doobeda mam v plane navrtat vanu a nahodit turbo, takze drzte palce