Tak zezačátku byl takovej trošku ubručenej, že tady nespravuje bouračky ale seřizuje geometrii, ale potom jak jsme to probrali tak v pohodě
Kousmen: To bych si musel všechno pomatovat
dokonce mi říkal jak si teď podle těch hodnot co mám vytisklý na papíru si upravím geometrii jakou chci pomocí vodováhy a olovničky
Každopádně říkal o tom mým snížení že kola dostávám do moc do negativu tím snižováním a nestačí mi už na to excentry. Rozpovídal se o podložkách pod kola že určitě ne, a taky o tom že auto musí být víc obdélník aby fungovalo, ne jak si někdo vytahuje kola ven a dělá si z toho čtverec
A potom o tom, proč tam ty áčka jsou, o náklonu auta v zatáčce že to tam je aby když auto vjede do zatáčky a přesune se váha aby přilnula celá plocha pneumatiky a s tím vším je spojená tuhost podvozku, jak se to auto naklání a s tím vším je spojená konečná geometrie
Takže víceméně na každou změnu podvozku jinou geometrii