od elektron » 14 dub 2010, 22:46
V miate staci pouzit kvalitne komponentne repro priemeru 16cm (do dveri NB je mozne bez problemov osadit aj 20cm) v predu,dvere dobre vytlmit +pouzit subwoofer.V roadsteri je dost dolezity,pretoze v otvorenom aute vznika hluk hlavne v najspodnejsej casti pocutelneho spektra.
Zadne repro,vyskove menice v opierkach hlavy resp. viacej repro nema ziadny zmysel.
Pisem o aparature zameranej na kvalitne pocuvanie (SQ)aj pri vyssich rychlostiach, nie na tlak (SPL) resp. bumcink, co ma so zvukom malo spolocneho.
Koli lepsej dynamike aj pri nizsich hlasitostiach je nevyhnutnotne pouzit samostatny koncovy zosilnovac (zosilnovace).
V kufri umiestneny sw v tomto type karoserie je trochu problem - zvuk straca na presnosti,bas nie je pevny,tiez je problem s nafazovanim na predne reproduktory. Kedysi som v NB sw riesil umiestnenim medzi sedadlami,trochu viac prace,ale vysledok stal za to, zvukovo aj dizajnovo.
foto pre inspiraciu >
http://www.auto-hifi.sk/mazda/mazda-mx-5
Naposledy upravil
elektron dne 23 říj 2012, 22:56, celkově upraveno 1
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp