Ahojte, dakujem za odpovede, az teraz som sa k tomu dostal cez sviatky, blok obidvoch cievok som vybral a nameral som pri odpojenych vsetkych kabloch taketo hodnoty>
Cievka 1 (1,4 valec)
A-B...................1.54kohm
A-C...................6.3 Mohm
B-C...................6.56 Mohm
D-E...................10.07Kohm
Cievka 2 (2.,3. valec)
A-B...................1.56kohmu
A-C...................10.34Mohmu a potom stale stupal az do 16Mohm
B-C...................6.57 Mohm alebo nic,a potom ked meram zase A-C tak zacne stupat az do cca 16Mohm
D-E................... 9.76Kohm
Akonahle vychladnu, odpor je zhruba rovnaky na oboch pri vsetkych meraniach
Cenu som pozeral na nejakej nemeckej stranke - ilmotorsport 450,-e za obidve , v mazde som radsej ani nebol

To Brus>
Tranzistory v RJ si vymenil? ,alebo si menil aj RJ? /jednu RJ na NB bez klimy mam/
Za aku cenu by si mi cievku pustil? Nechces si ju radsej nechat do rezervy?