zasa píše:Měl jsem taky 2:25, 2:23, 2:24. Docela by mně zajímalo s jakým autem si dal 2:13. NA, NB, NC? a jaký úpravy. Se standardním se mi tomu nechce věřit. Ne že bych chtěl někoho obviňovat, ale zajímalo by mně jaký auto je o tolik rychlejší. Nepřekvapilo by mne to na slickách nebo tak něco.
Dík za odpověď
Petr
Ahoj Petře. Svoji Mazdu jsem popsal tady
viewtopic.php?f=19&t=1231 Jel jsem to na cca 5 let starých 205/40 R17 Bridgestone Potenzách s přibližně 3 mm vzorkem, ty gumy už jsou docela ztvrdlý a po překročení ideální teploty, začaly docela rychle puchýřkovatět, tak nemělo cenu zkoušet další kolo. Trať znám ze simulátoru a až na pár detailů, je prakticky totožná. Ani nevíš jak mě štve, že jsem si špatně zapnul vypůjčenou GoPro HD kameru a tak jediné video, kde je kousek mé jízdy vidět našel brácha na netu
http://www.youtube.com/watch?v=ZQYav_Px84M Modré Subaru mě po zahřívacím kole pustilo před sebe a já si skoro hned utrhl ostudu, když jsem po velice optimistickém prvním, plném brzdění do T1 z tachometrových 170 km (4ka na omezovači) za cedulí 100m, málem vytočil hodiny. To kolo jsem se s tratí seznamoval, zajel jsem 2:21:x (měřeno bráchou na tribuně) a v následujícím, kde jsem se chyb vyvaroval 2:13:x. Dalo by se tak 2:11, můj čas zpomalil roztočený Seat Leon (je vidět i ze Subaru jak se válí v kačírku za Matadorem) a pomalý průjezd rychlé pravé před stoupáním k Matadoru, tam jsem neriskoval. Jel jsem to s plachtou nahoře, kvůli menšímu odporu a věřím, že hodně dělá geometrie, jak je to trochu rozkročený, sedí jako ďábel
. Těším se až se tam někdy potkáme a poklábosíme.
MX-5 NC 2,0i Revolution 7/2008, dříve Mazda MX-5 NBFL Sportive 107kW/146k 10/2002