No a dneska sem konečně po geometrii okusil první jízdu. Nechal jsem si nastavit sportovní setup dle Keitha Tannera. Poznatky jsou po krátkém projetí následující.
1. Jsem docela překvapený tlumením krátkých ostrých nerovností - kanály, hrboly, se vším si podvozek poradí, i přesto že mám tuhost pružin vpředu/vzadu 6/5 kN, za což jsem si chtěl krátce po objednávce vylískat... Rozhodně nemá plavnost série, ale čekal jsem to horší
2. Je to kurva nízko. Coilover jsem na auto dal tak jak mi přišel a ještě příliš nešteloval - budu muset zvedat
3. Problém jsou delší příčné nerovnosti - typicky vlna na silnici, nebo nějaký hup - to jdu vzadu do dorazů
4. Vypadá to, že se auto v zatáčkách výrazně zrychlilo.
Takže teď budu laborovat s nastavením, chci se zbavit toho propružení do dorazů.
Měl bych proto pár dotazů na zkušenější - jak se toho zbavit? Tuhost tlumičů mám zatím nastavenou na 5/30 - tedy skoro max. soft. Pomůže přitvrdit? Nebude to pak moc skákat? Co zvýšení podvozku? Bude to mít taky nějaký pozitivní efekt?