Borgi 1.8 NB

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Borgi 1.8 Squirted NB GT28R Turbo

Příspěvekod Ryba » 06 bře 2012, 00:27

Hezky...

Podle čeho si upravoval předstih, když píšeš, že máš ten knock nefunkční? apropo co tam máš za knock sensor? NB motor ho má normál od výroby?

Dík
Uživatelský avatar
Ryba
špion
 
Příspěvky: 1031
Registrován: 26 led 2010, 01:02

Re: Borgi 1.8 Squirted NB GT28R Turbo

Příspěvekod riderhenry » 06 bře 2012, 00:47

Pokud solomiata.com nekeca, tak NB uz ma knock sensor, jestli muzu odpovedet castecne za borgiho :)
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: Borgi 1.8 Squirted NB GT28R Turbo

Příspěvekod Borgi » 06 bře 2012, 08:52

Můžeš ridere :-D Jo NB ho skutečně má hned vedle čidla tlaku oleje, ale podle názorů uživatelů je víceméně jen na to aby tam byl protože jiný automobilky ho mají (podobne jako s EGR) :-) Když jsem ho zkoušel na squirtu tak jsem ho nemohl zprovoznit a detonace ukazoval pořád a to si myslím že jsem ho měl nastavenej správně, resp. jiný hodnoty jsem nikde nenašel. Tabulku jsem napřed po radě Zaplika a Fildu a dle Knihy od Ridera (asi bych se už měl s tím stavit co? :-D) shodil jen tak od oka o 3 a potom jsem pátral po US fórech kde se se kluci zabývají laděním N/A a použil jednu z jejich tabulek která je přiměřeně vhodná pro NB s použitím čistého E85 se sériovým pajšlem. Psali že to je ale pořád hodně bezpečná tabulka, a kdo má koule ať ji stahuje dál :-D Já to nehodlám zlomit v atmosféře na to to nestavím, kdyžtak ať se to rozletí v tlaku :-D
Uživatelský avatar
Borgi
 
Příspěvky: 761
Registrován: 11 úno 2010, 09:03

Re: Borgi 1.8 Squirted NB GT28R Turbo

Příspěvekod riderhenry » 06 bře 2012, 11:10

Diky :D Hele ja ji mam prectenou celou, ale jestli jsi na tom stejne, tak si je klidne vezmu, treba tam je neco zajimaveho, na co uz jsem zapomnel :)
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: Borgi 1.8 Squirted NB GT28R Turbo

Příspěvekod Ryba » 06 bře 2012, 11:32

ok:) a ted tam chces davat jakej knock? jestli budeš objednávat od někaď z venku tak bych se přidal...
Uživatelský avatar
Ryba
špion
 
Příspěvky: 1031
Registrován: 26 led 2010, 01:02

Re: Borgi 1.8 Squirted NB GT28R Turbo

Příspěvekod Zaplik » 06 bře 2012, 13:44

taky se přidám :D , ale nejsem si jistej, jestli můj hybridní motor má na bloku na to udělanej závit
Naposledy upravil Zaplik dne 06 bře 2012, 15:22, celkově upraveno 1
bez turba dneska jezdí už jen sekačky
Zaplik
 
Příspěvky: 502
Registrován: 02 led 2010, 20:16
Bydliště: olomoucko

Re: Borgi 1.8 Squirted NB GT28R Turbo

Příspěvekod Stepan P » 06 bře 2012, 14:35

bosch 0 261 231 006 a jeho varianty... http://www.mx5nutz.com/forum/index.php?showtopic=51414 post 12
NB98 supercharged + R888 ->>>> Most 1:58:10
MX-5 CUP pravidla pro rok 2019
Stepan P
 
Příspěvky: 160
Obrázky: 1
Registrován: 31 bře 2010, 23:07
Bydliště: Praha

Re: Borgi 1.8 Squirted NB GT28R Turbo

Příspěvekod Ryba » 06 bře 2012, 15:18

super, řikal sem si, že určitě bude nějakej BOSH, kerej bude vyhovovat. dík ;)
Uživatelský avatar
Ryba
špion
 
Příspěvky: 1031
Registrován: 26 led 2010, 01:02

Re: Borgi 1.8 Squirted NB GT28R Turbo

Příspěvekod Zaplik » 06 bře 2012, 15:30

tak to je v pohodě má to hodně starších aut, jak se tak dívám
bez turba dneska jezdí už jen sekačky
Zaplik
 
Příspěvky: 502
Registrován: 02 led 2010, 20:16
Bydliště: olomoucko

Re: Borgi 1.8 Squirted NB GT28R Turbo

Příspěvekod Borgi » 10 dub 2012, 07:33

Tak jsem včera v mýtě trošku poléčil plot :-) Stát se to může a myslím že s tím tak trošku každej počítá když se vydá na takovou akci že se něco může stát. No probíhalo to asi tak, že jsem si odjel první deseti minutovku a dobrý - relativně protože ty civilní hankooky nic moc, jak se zahřáli tak začali krapet plavat a celý se to tak trošku hrnulo. No druhou deseti minutovku jsem objel tři kola a v poslední zatáčce na cílovku jsem udělal tu chybu. Mezi tou pvní a druhou desetiminutovkou jsem se dívál z tribuny na kluky jak projíždí přávě tuto zatáčku protože jsem se svým průjezdem nebyl moc spokonej, a vypozoroval jsem že já ji moc zavírám a musím se nechat víc vynést. Tak jsem se nechal vynést :-) adheze pneu tak už ale nebyla, tak jsem se lehce sklouzl ale pak se to stalo. Nejhorší na tom je, že nevím kde byla ta příčina protože Gopro bylo místo nahrávání v řežímu fotek tak mám pěknou fotku jak zavírám dveře místo toho abych měl záznam :-) No ale každopádně mám dvě verze. Jedna je ta že nastal jakoby feint, setrvačností se mi to rozhodilo na druhou stranu, ale to mi přijde míň pravděpodobný protože výjezdy mám plynulý, a doufám že se někde objeví i toto a ne jen miata v příkopu :-) a druhá varianta a ta pravděpodobnější je ta, že jak mě ten skluz trošku překvapil, protože dvě kola před tím jsem se snažil víc stopu relatině to drželo i když jsem musel hodně brzdit a plynule se rozjíždět (to předchozí desetiminutovku jsem blbnul) tak jsem vrátil se setrvačnosti o jednu otočku navíc, no každopádně času na vyrovnání tam asi ještě bylo ale i když jsem se snažil tak jsem úplně ztratil adhezi a ne a ne se to chytit. Prostě jsem udělal chybu a za to se bohužel platí. takže chyba byla každopádně na mé straně, a to že jsem se zaprvé vykašlal na obutí a za druhé chyba v řízení. Náraz tam naštěstí žádnej nebyl ten jsem do poslední chvíle čekal a nic nepřislo takže jsme se víceméně sklouzli do příkopy s tím traťovým vakem. Měli jsme štěstí, těsně jsme minuly stromeček který nám vlastně líznul ten přední blatník a jeho kořen promáčkl ten prah a dostali šupu ty kola. Těch kol se bojím nejvíc, protože ta geometrie u miaty je docela složitá tak doufám že se nepoškodilo nic zásadního. Jak jsem psal do chatu dojel jsem po svých a nic je za jízdy neprojevovalo, že by to někam táhlo a podobně.

Musím vyzvednout organizátory, kteří ihned zajistili vytažení z příkopy a hned jsme začali hledat řešení jak napravit škodu způsobenou autodromu. Jednatel autodromu byl tak neochotnej a nepříjemnej člověk že to ani víc nejde ještě že už nevím jeho jméno, zašli jsme slušně za ním s tím jak to dáme dohromady, a on že za 8 metrů drátěnýho plotu a jeden ten balík naplněnejk polystyrenem 20 tisíc :-D tak to mě rozesmálo a poslal jsem ho někam, nakonec se podařilo sehnat místního kterej opraví plot a ten balík je stále v řešení, každopádně ten člověk tvrdil že ten balík 5 tisíc, na co jsme se hned podívali na net na firmu které to šije a ten materiál z kterýho to bylo byl všeho všudy za litr. JInak otec ochotných kamarádů tady od nás co šil několik let v gale tak by to dokázal dát dohromady, protože to víceméně prasklo jen ve švech. No jsem zvědavej jak to ještě dopadne a kolik mě to bude ve finále stát. Víc mě nakonec sere ten plot a ten balík než to auto.
Uživatelský avatar
Borgi
 
Příspěvky: 761
Registrován: 11 úno 2010, 09:03

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků