kousmen píše:Mě by teda jenom zajímalo willy kdo tady říkal něco o tom, že je NA nebo NB lepší.
Spíš jsme se bavili o nějakým vztahu k těm autům a ten jak je známo není snadný k novýmu autu vypěstovat. To že je NC evolučně dál jak NA je naprosto jasný a všichni to chápeme. To mi věř nebo ne.
EDIT: A když už jsme u toho kdo si na co představuje NC, tak já to mám přesně naopak. NC nevidím jako výletní věc, ale jako okruhovku. Vykuchat to do posledního pidigramu, jeden karbonovej sedák, rám, kompresor a nekonečný ladění podvozku. Na tohle bych NC bral, ale to je trošku mimo rozpočet.
Taky dobrá vize, bez snů to v životě nejde, člověk si musí dělat radost... Někde jsem četl, že život se dá žít rozumem, ale připravíš se tak o možnost žít
Mám plno kamarádů co maj 4kolky a myslí si, že je to nepřekonatelná technika(je to tím, že jezdili a jezděj jen předokolky, nebo 4kolky a jedou na max grip,nemaj zkušenost s RWD)...Ale RWD nabídne nejvíc ze všech koncepcí, podle mě je nejzábavnější a je nejvíc o řidiči.
Loni ještě v zimě jsem svezl dva soutěžáky...Nutno dodat, že byli skeptický zpočátku, kort ke 110ps (asi hlavně:)...Byla námraza, v noci prázdný silnice a z každé křižovatky pěkně dlouhý řízený smyky tak, že vřískali jestli jim to nepůjčím taky hnedka..Dokud mě tehdy nesvez kámoš v M3 , jen jsem hádal, že to může bejt prima...Ale když se to umí.. Pak, je to víc než to, je to super...někdy flat out:-) Dneska mám RWD i možná kapku radši jak FWD a to je co říct. Ikdyž jak kdy, dle nálady:-)....
Na to rychlý svezení u mě vede a asi vždy bude předokolka, je velký umění to občas udržet na rozkákaný cestě ve vysokých rychlostech a je velká zábava to zkrátka drtit a krotit ( CTRo je v plánu, taky Focus RS mk1 mi nedá spát). Kort když to má zkrátka koně, dobrej podvozek a brzdy na který můžeš jít, až na poslední chvíly ...Mě osobně to dává víc, než když jdu to samý dělat s 4kolou, protože ti zkrátka nepomáhaj žádný diferáky a další náprava, řídíš auto a ne ono tebe a taky : nestojí to takovej nesmysl provozovat:-)...AWD je něco k čemu jsem se jako mladej modlil, ale dnes je to na třetím místě a tak to zůstane, rád auta řídím.
At nad tím člověk přemýšlí neustále jak chce, MX5 co se týče RWD... nabídne nejvíc...za nejlepší love na pořizovačku a za nejmenší náklady na provoz, auto je dobrej základ. Měl jsem tiky tedka, že by mě oslovila i S2000, ale je to volba srdcem, neláká mě tolik..NC bude super hračka, těším se na ní a možnost kompressoru je přiznám se další velká motivace ke koupi...Makám jak ďas tedka, snad se to povede do léta.
Tak at vám to jezdí a až napadne, tak koukejte jezdit, aspon tam kde není prosoleno teda, protože jinak se o hodně okrádáte........Z vlastní zkušenosti povím, že se 4kolou je velmi těžké pobavit se na sněhu...musí se hodně chytit pod krkem a auto je často pak zbytečně velmi rychlé na výjezdu, nikdy jsem taky neměl pocit že to prostě řídím na stoprocent, auto toho dělá hodně za řidiče...pro mě spíš otrava. S Miatou rozhodně nemusíš tolik riskovat...a řídí se sama, krásně...neskutečně zábavná je na sněhu.