Zdravim vsechny,
Rad bych Vam predstavil svuj novej prirustek do garaze
Po dvouletem vlastnictvi trojkoveho coupe od bmw jsem presel k mazde hledat vic ridicskych zazitku za volantem.
Ne ze byla e36 spatna, to urcite ne, ale je to svym zalozenim spis GT a kdyz ho v mem pripade vezmete na okruh, tak mu malem vyletely hydrostely kapotou
Recenze bavoraku si muzete precist tady:
http://www.driversweb.cz/auta/BMW/Rada_3/9Ted uz ale vice o Mazde. Pred necelyma dvouma mesicema jsem se po dlouhem hledani na nemeckych inzertnich serverech vydal k sousedum do Stuttgartu pro MX5 NB 10th AE.
Auto jsem kupoval od druheho majitele, ktery na ni diky pracovnimu vytizeni nemel moc casu. A podle toho MX5 taky vypadala. Po prijezdu na dohodnute misto byla spinava, zmrzla a mela vybitou baterku.
Nastesti technicky je v dobrem stavu, neprojevuji se zadne vule na podvozku, rizení ani prevodovce, mechanismus strechy funguje bez problemů, brzdy brzdi, klakson troubi, motor ma hladky chod v celem spektru otacek a neprehriva se. Ma najeto 120tisic, minimum koroze (zrezlej je akorat kufr okolo osvetleni SPZ) a jedny krasne hnusne chromove kola
Kdo by si chtel precist pribeh o dovozu, kupte si lednove cislo Speedu. Mazda je v sekci moje garaz
Ted je MX5 po dovozovem servisu a schovana v garazi. Zatim jsem vymenil sem vsechny provozni kapaliny, svicky, baterku, desky, nechal udelat geometrii a pro podporeni schovaneho charakteru motoru i sani
Projev motoru se zmenil docela vyrazne. Vcera jsem ho jel otestovat na oblibene okresky okolo Karlstejnu/Krivoklatu a motor ma ted agresivnejsi zvuk a pocitove jde lip za plynem...
Zatim mam fotky jen tesne po dovozu, postupne budou pribyvat dalsi
V planu je se ucastnit na amaterskych okruhovych zavodech a snad i nejaky ten vrch...podle propozic me ale minimalne schazi poradny ram za hlavu.
Mezi dalsi plany patri dalsi set kol, HT, a vyhledove i par peknych skorapek do interieru... Do sezony bude dost casu si vsechno rozmyslet