Konkurence mx 5

...kolem roadsteru MX-5
Pravidla fóra
Chceš se zde zaregistrovat? Napiš něco krátce o sobě adminovi na raduna@mx-5.biz.

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod riderhenry » 11 pro 2011, 01:06

Co jsem teda ja slysel, tak CTR by v klidu proslo novymi limity, kdyby se jim chtelo. Jenze si vzali kalkulacky a zjistili, ze by se jim to nevyplatilo, vzhledem k predpokladanym prodejum. Ne ze by se mi to libilo, ale je to celkem pochopitelne. Chtit vic koni od GT86 mi prijde trochu mimo. Vic koni by prineslo vetsi hmotnost a mozna i vyssi cenu. Nebo by se musely pouzit exoticke materialy, ktere by zase zvedly cenu... Tohle je jedna z veci, ktera mi prave na dnesni dobe vadi - vsichni se divaji hlavne na vykon, zrychleni z 0-100, maximalku apod. Myslim si, ze tohle auto je primarne o jinych hodnotach a podle vseho se mu to velice dari.
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod Vavris » 11 pro 2011, 16:46

willy2.0 píše:...No zatím převažuje velké zklamání. Takový pěkný a jistě podvozkově vychytaný auto, rovněž váha super...Ale podvozek nemůže bejt dvakrát lepší jak motor. Doufám, že to nedopadne jako MX5 kde by se taky hodilo více koní (na suchu)...Čekal jsem atmo.motor , no zkrátka min. něco ve stylu boxer 6válce a min.260ps...to by bylo ideál asi k té váze.
Pokud dají přeplnování jakože asi jo (nemaj v nabídce pořádný atmo motor), tak se budu modlit še šáhnout ke kompressoru. Otázkou je nakolik upgradujou vnitřek předpotopního boxeru, kterej pamatuje první Imprezy už....aby to totiž , taky něco vydrželo,pochybuju že daj Sti vnitřek. Nebo at tam daj boxer z Boxtera S", hmm :) No uvidíme.................Jinak auto bezesporu krásný a po letech první vlaštovka co se týče funny RWD za rozumný love.


Co já vím, tak ten motor nemá s původním 2.0 N/A boxerem společného vůbec nic. Je to zcela nová konstrukce. Podle prvních recenzí navíc působí docela charakterně - což už šlo vyčíst i z tech. údajů: čtvercový motor, vrchol krouťáku za 6.000 ot. Z videí je slyšet i docela pěkný zvuk. Vnitřku bych se nebál vůbec. Vždyť sama Toyota projevila náklonost k tomu, aby si majitelé své GT-86 dále upravovali a ladili, tudíž předpokládám, že motor bude mít nějaké rezervy.

Pro mě tedy zklamání nenastává. Jsem vlastně strašně příjemně překvapený, že Toyota i Subaru neslevili ani kousek z původní filozofie a konceptu, což je v dnešní době malý zázrak. Btw. - o atmosféře a 200k se mluvilo od začátku, takže to není zklamání, jen dodržení předpokladu.
back in the business 8-)
Uživatelský avatar
Vavris
 
Příspěvky: 1439
Registrován: 13 led 2011, 23:40

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod George » 11 pro 2011, 16:59

zatim bych to považoval za zklamání akorát pro lidi, co si s kamarádama poměřujou pindíky nad techničákem... tohle auto od začátku nebylo propagovaný jako přemotorovaná bestie a hlavní byl podvozek a nízká váha
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod PavelS » 11 pro 2011, 19:55

riderhenry píše:Tohle je jedna z veci, ktera mi prave na dnesni dobe vadi - vsichni se divaji hlavne na vykon, zrychleni z 0-100, maximalku apod. Myslim si, ze tohle auto je primarne o jinych hodnotach a podle vseho se mu to velice dari.


AMEN!

Ještě bych dodal - musí vypadat strašně zle, aby kombíky před tebou padaly samy do pangejtů... :roll:
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod willy2.0 » 12 pro 2011, 22:39

To jsou zas reakce...Ale v pořádku každej je nějakej...
Nepochopily jste mě někteří. Tak ještě jinak...Na hlavní stránku sem dal někdo video jak s tím driftuje" jeden japončík...Někdo pod tím píše správně, že tomu musí i na mokru dost pomáhat". Už víte o čem jsem psal?
Pokud jezdíte s Miatou na max...Musíte cejtit stejný problém. Ale té se to dá prominout, není určená primárně na driftíky..Je to i oddech auto a tak to beru.
86 bych tohle , ale neodpustil...A proto očekávám min.260ps...To bude totiž adekvátní k tomu podvozku...Ne vzhledem k tomu, aby to jelo víc, ale hlavně kvůli tomu, aby se dalo auto v pohodě utrhnout a držet třeba chvíly v driftu...Což mu nepochybně bude slušet a o tom je i stará verze 86 snad ne? Snad jsme se pochopily už.
PS:pokud dají kompressor bude to asi ideál. Ale ikdyby dali 6vál jak jsem psal, o tolik by váha nenarostla...Tak i tak, se dostali na pěknou váhu.
Jinak ohledně toho motoru jsem mluvil s technikem od Subaru, opravdu není nějak zvlášt překopanej Vavris...A opravdu by slušel leda tak Cliu Sport, nebo tajpáru ale ne tomuhle. Akademická debata: vem si že máš takový pěkný auto a vytře si s tebou na okrsce i Fabie RS, to taky není ok zrovna že...Ale znovu říkám, mě jde primárně o zábavu...proto ten výkon, 200ps je na 1200kg prostě málo ještě...
Maximum Atack"
willy2.0
 
Příspěvky: 370
Registrován: 04 úno 2011, 20:07

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod Winie » 12 pro 2011, 22:53

willy co blbnes. to auto je reinkarnace AE86, coz je auto o rizeni a podvozku. k zabave neni potreba extra vykon. jen na to musi bejt ridic. proc myslis ze maj japonci radi kei auta... ty jsou zabavny i s 0,8 motorem ;)
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod George » 12 pro 2011, 23:08

ta stará verze 86 měla cca 1050 kg a 120-130 koní... tohle má teda větší výkon na tunu
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod PavelS » 13 pro 2011, 07:04

willy2.0 píše:...vem si že máš takový pěkný auto a vytře si s tebou na okrsce i Fabie RS...
:shock: Ta si nevytře ani s MX-5, tak natož s timhle ty bláho :) Tohle je zas koment od tebe - uvědom si, že každej nemá potřebu se honit s kdejakým hatchem co má velkou koncovku vejfuku a pseudodifuzor - jak píšou ostatní, je to o řízení. Tys to nepochopil hned od začátku s MXkem, podle mě ani nepochopíš - respektive chceš od auta muscle car - o co jde? Každej chceme něco jinýho, jen je rozdíl, že já ani George a spol nebrečíme na www.americanmuscle.com že novej Mustang zase není o volantu... :roll:
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod Winie » 13 pro 2011, 10:03

ona uz i ta potreba nahanet se s nejakym pitomeckem s ucoudenou fabii je pomerne uboha. at se kazdej zabije jak chce. tohle auto je pro lidi, ktery tohle nezajima. ktery se chtej za volantem bavit a ne zavodit kdo dojede do dalsi vesnice driv...
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Konkurence mx 5

Příspěvekod willy2.0 » 13 pro 2011, 19:57

PavelS píše:
willy2.0 píše:...vem si že máš takový pěkný auto a vytře si s tebou na okrsce i Fabie RS...
:shock: Ta si nevytře ani s MX-5, tak natož s timhle ty bláho :) Tohle je zas koment od tebe - uvědom si, že každej nemá potřebu se honit s kdejakým hatchem co má velkou koncovku vejfuku a pseudodifuzor - jak píšou ostatní, je to o řízení. Tys to nepochopil hned od začátku s MXkem, podle mě ani nepochopíš - respektive chceš od auta muscle car - o co jde? Každej chceme něco jinýho, jen je rozdíl, že já ani George a spol nebrečíme na http://www.americanmuscle.com že novej Mustang zase není o volantu... :roll:


Fabka RS nebude stačit MX5 na okrsce? Opravdu tomu věříš? Mám ji sice na daily, neberu ji jako sport auto...ale už dopředu ti povím, že je podvozkově docela schopná a MX5 zmizím v první zatáčce tomu věř nebo ne a nebude to jen výkonem tedy..
Nemá cenu se k tomu dál vyjadřovat, prostě máme každej diametrálně jiný zkušenosti...Dle techn.parametrů si dokážu dnes už udělat názor na dané auto vím co od toho čekat. A říkám vám, že aby splnovala odkaz na to auto minulé (starou 86) tak 200ps je na váhu 1250kg u RWD málo.......................

Znovu říkám: podvozek nemůže bejt dvakrát lepší jak motor, to je taky špatně.

Vy to nechcete prostě pochopit a argumentujete úplně nesmyslama....Nikdo nechce musclecar. Já chci zábavu a 200ps mi ji prostě nezaručí to by ta new 86 musela vážit pod 1000kg, spíš tedy 900kg.
Nepochybuji, že nadcházející testy potvrdí mojí teorii...................a všichni novináři se budou těšit na verzi s kompressorem(pokud bude kompressor).
Maximum Atack"
willy2.0
 
Příspěvky: 370
Registrován: 04 úno 2011, 20:07

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze o čemkoli...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků