Dneska jsem dovezl motor do servisu na konzultaci a výsledek je špatný... klika je velmi vážně poškozená neodborným výbrusem, krom toho nějaký d**l zbrousil konce kliky v místech kde dosedají gufera. Přední konec úplně, na zadním vybrousil polovinu a pak toho nechal....
Písty jsou taky zničené, mají špatné rozměry (ovalita, průměr) a jsou přidřené s válcem...
Klika je taky podřená od těch ocelových špon, které zřejmě vznikly při broušení v dílně a někdo ten blok pořádně nevyčistil, než motor složil. Btw. nechápu proč Mazda nedává magnetické jádro do výpustného šroubu vany (zvláště když v diferáku a převodovce takové jsou).
Klika navíc má na sobě už druhý výbrus 0.5mm... a jsou v ní znovu rýhy...
Takže tak... co si člověk neudělá...
Jestli mi někdo může pomoci, tak budu jedině rád...
Tímto alespoň děkuji "Miatovi", za kontakt na servis a pomoc
má to u mě.
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)