Alessio NC

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Alessio NC

Příspěvekod riderhenry » 22 bře 2010, 16:18

Vsak ja netvrdim, zes to nekde psal :D Chtel jsem tim naznacit, ze i pres snizeni auta (teziste) muze diky moc velke dvrdosti pruzin dojit ke zhorseni jizdnich vlastnosti, obzvlast na ceskych silnicich...

O Teinech jsem to slysel prakticky vsude (treba i miata.net). Vetsinou na ne slysim chvalu jen od uzivatelu, ale to nepovazuju za moc objektivni :) Mne se libi stranky http://fatcatmotorsports.com/ pusobi to na me tak, ze ten clovek tomu opravdu rozumi, ostatne reference lidi z USA to jen potvrzuji. Ma tam i souhrn ruznych tlumicu, ktere se mu dostaly pod ruku a jejich hodnoceni. Na Teinech se mi libilo ze jsou japonske, pusobi kvalitne a je to relativne znama a velka znacka, navic za slusne penize. :)
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: Alessio NC

Příspěvekod PavelS » 22 bře 2010, 16:54

riderhenry píše:Vsak ja netvrdim, zes to nekde psal :D Chtel jsem tim naznacit, ze i pres snizeni auta (teziste) muze diky moc velke dvrdosti pruzin dojit ke zhorseni jizdnich vlastnosti, obzvlast na ceskych silnicich...


To je pochopitelný - proto jsem svoje příspěvky rozepisoval a psal až po nějakých km s trochu rozsáhlejšíma zkušenostma... ;) Nechci auto nepoužitelný v normálním provozu, ale nevadí mi když musim na 50% silnic přizpůsobit rychlost povrchu. To co si teď můžu dovolit v zatáčce na kvalitním povrchu jsem se prostě s tim vysokým podvozkem neodvážil - teď je nádherně auto dávkovatelný do zatáčky plynem a volantem jak jsem byl zvyklej z NA. Co jsem zatim vyzkoušel, tak právě díky těm pružinám je auto mnohem stabilnější, mnohem míň se naklání při zachování komfortu i na třeba kostkách. Na nekvalitním povrchu se jen musí jet o třetinu pomalejc (myslim kostky, záplatovaný silnice apod.) abych nenarazil na dorazy (odhad - zatim jsem žádnou ránu nezažil právě díky tomu že jezdim teď víc hlavou díky tomu... :lol: ).

riderhenry píše:O Teinech jsem to slysel prakticky vsude (treba i miata.net). Vetsinou na ne slysim chvalu jen od uzivatelu, ale to nepovazuju za moc objektivni :) Mne se libi stranky http://fatcatmotorsports.com/ pusobi to na me tak, ze ten clovek tomu opravdu rozumi, ostatne reference lidi z USA to jen potvrzuji. Ma tam i souhrn ruznych tlumicu, ktere se mu dostaly pod ruku a jejich hodnoceni. Na Teinech se mi libilo ze jsou japonske, pusobi kvalitne a je to relativne znama a velka znacka, navic za slusne penize. :)

Otázka je jestli se vyplatěj za skoro dvojnásobnou cenu - stavitelný teiny s uniballama jdou sehnat za dvacku. Když člověk hledá to nejlepší, tak jistě, ale moc lidí v našich končinách ochotných do NC dát podvozek za čtyřicet tisíc nenajdeš... Navíc Teiny maj obrovskou přednost v možnosti montáže toho EDFC, což je hodně dobrá featurka...
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Alessio NC

Příspěvekod riderhenry » 22 bře 2010, 22:16

S tim snizenim jsem to myslel obecne, nemluvil jsem o konkretnim pripadu cervenych Eibachu na NC, verim ze to funguje ;) Ja bych to na auto mozna taky dal, kdybych mel NC...

Ja mam takovou filosofii, ze nekoupim radeji nic, nez neco spatneho. Ale to nechci rozhodne nikomu vnucovat :) Verim tomu, ze za 20 000 koupis i lepsi podvozek nez Tein, ale neporadim ti presne jaky :D Ja bych treba odhadoval, ze i ty FM suspnsion packages budou fungovat na NB lip, byt minimalnu pusobi technicky zastaraleji... U MX-5 s Bilsteiny se mi ale zatim porad nejlip jevi moznost prenastavit stavajici tlumice ne jine pruziny ;)
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: Alessio NC

Příspěvekod PavelS » 22 bře 2010, 22:35

Ty FCM dělaj tzv revalving u Bilsteinů ale jen u minimálně jetých - to přenastavení bude něco podobnýho asi ne?
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Alessio NC

Příspěvekod riderhenry » 22 bře 2010, 22:44

ja to pochopil tak, ze repasuji mirne jete tlumice, ktere potom prodavaji a zaroven nastavuji tlumice podle pruzin, kdyz jim tlumice posles... Ale do detailu jsem to uplne nestudoval. Kazdopadne Bilstein by to mel delat urcite, a do Nemecka je to co by kamenem dohodil :)
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: Alessio NC

Příspěvekod PavelS » 22 bře 2010, 22:50

Si myslim že "mírně jetý" nejsou ani ty moje s 33tkm... :D
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Alessio NC

Příspěvekod Pavel » 23 bře 2010, 09:48

Teiny mám a kvalita odpovídá ceně. Tedy žádný zázrak. Letos to na Teinech ještě nějak dotluču a příští rok buď Ohlins nebo Bilstein PSS10. Kvalita něco stojí. On i originál podvozek se za dvacet tisíc koupit nedá.
Pavel
 
Příspěvky: 64
Registrován: 19 úno 2010, 20:10

Re: Alessio NC

Příspěvekod PavelS » 23 bře 2010, 12:36

Originál podvozek podle mě dvacet nestojí...Teda, nevim kolik stojej pružiny, ty budou nadsazený, protože se neměněj.

Co se ti děje s tim Teinem, rozepiš se trochu... ;) Těch dvacet za Tein je když hledáš na ebay, v ČR je tak za 35 ten SS...
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Alessio NC

Příspěvekod riderhenry » 23 bře 2010, 15:11

33000 km se bude v pripade Bilsteinu povazovat za mirne jete, odhaduju... ;)
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: Alessio NC

Příspěvekod Pavel » 23 bře 2010, 16:30

PavelS píše:Originál podvozek podle mě dvacet nestojí...Teda, nevim kolik stojej pružiny, ty budou nadsazený, protože se neměněj.

Co se ti děje s tim Teinem, rozepiš se trochu... ;) Těch dvacet za Tein je když hledáš na ebay, v ČR je tak za 35 ten SS...

Originál na NB stojí 30 tisíc (tlumiče + pružiny) bez DPH. Tein byl super první rok (tedy v kombinaci s tvrdším stabilizátorem - bez něj to nestálo za moc), ale teď už tlumiče špatně tlumí. Nastavitelná výška je kec, protože tlumiče fungují jen v jendom nastavení (no dobře možná rozptyl 1-2cm), když je snížíš níž, tak to nefunguje ideálně a auto poskakuje. Doporučené nastavení od výrobce je nepoužitelný. Auto je tak nízké, že není schopné přejet ani kanál na čerpací stanici. Jo a to nejlepší na Teinu mám najeto tak 30 tisíc km a je po tlumičích. Čekal bych delší výdrž, i když za ty prachy :| . Rád bych vzal příště Ohlinse. Letos je snad bude mít na autě Radek ze Zlína, tak se uvidí jak pošlapou.
Pavel
 
Příspěvky: 64
Registrován: 19 úno 2010, 20:10

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 104 návštevníků