Pánové děkuji za vaše věcné připomínky. Teď se pokusím nějak okomentovat co jste psali.
Začal bych asi sedačkama, děkuji Winie za radu s předěláním origo sedačky. To proč jsem si vybral ty sedačky co jsem vybral je ten, že mají evropský atest.Což je důležité, když už něco dělat tak pořádně a legálně !!!! A když by se měnila sedačka řidiče, tak by auto vypadalo divně, kdyby se vyměnila jen jedna. Takže to chce vyměnit oboje. Ale výměna sedaček je až jako poslední možná varianta jak dostat nohy pod volant.
1.6 vs. 1.8, prošel jsem snad vše co jste tady o tomto tématu psali. Rozdíl mezi motory je znát údajně až nad 110km/h. U 1.8 je výhoda diferencálu. Ale bohužel je 1.8 obtížně sehnatelná v mé cenové relaci.
A navíc jsem momentálně zvyklí na zcela jiný výkon a pohon jiné nápravy, tak mám i z té 1.6 respekt.
Autíčko chci na běžné ježdění se střechou dole.
Vavris: autíčko vypadá pěkně, ale bohužel ta barva nepatří mezi favorizované
Asi si hold moc vymýšlím.
K nájezdu 92 000, pokud jsem se dobře dočetl, tak by při 90 000 měly být měněny rozvody i olej. Takže tohle bude první informace co se bude zjišťovat, zda to bylo vyměněno či ne.
FL vz neFL, tak obě verze mají něco do sebe. U neFL se mi to auto zvenku celkově víc líbí je takové čistější. I když přední světla na tom FL taky nejsou k zahození. U FL mi tak nějak nesedí ostré rysy předního nárazníku k celkové kulatosti auta.
Takže teď jen budu muset počkat až mi podělaná česká banka převede peníze do DE a pak se du kouknout na tu stříbrnou. Snad to bude co nejdřív a budu se moc zařadit mezi majitele tohoto pěkného autíčka.
Ještě jednou díky za váš čas a připomínky. Dám vědět jak to dopadlo.
P.S. Zajímalo by mě kdo je nejvyšší majitel tohoto auta. Vím, že Jooki má 190 cm. Myslím, že by se z toho mohla udělat i zajímavá anketa jak jsou vysocí řidiči tohoto prcka