Nevim, jake tam panuji presne majetkove pomery, ale ja to beru tak ze Hyundai = Kia. Kazdopadne nevidim duvod, proc by nemohli postavit stejne schopne auto, jako jejich "kolegove od vedle". Ze by Genesis melo manual za priplatek slysim poprve a asi i naposledy, protoze to neni pravda, je tomu pochopitelne naopak
Dvoulitr se nabizi jen s manualem, sestivalec je s automatem o 40 000 kc drazsi, alespon teda v CR. Hyundai rozhodne nedela auta, ktera by me osobne nadchla, protoze mam rad sporotvni auta a to, jak moc jsou prakticke, pohodlne, levne, spolehlive (coz jsou spis hodnoty, ktere vyznavaji tyto znacky) az tak neresim. Na druhou stranu, sam jsem do firmy ted vybiral auta a "neslo" koupit nic jineho, nez i20 a i30, protoze ta auta stala rozumne vybavena tolik, co o tridu nizsi auta konkurence! A to slo o nabidku pri nakupu 5 aut, ne o obmenu vozoveho parku PČR. Po svezeni musim uznat, ze i20 je velice povedene auto (pro zenskou, treba), i kdyz ten zakladni motor je dost slaby, zatimco u Getze byla 1.3 celkem svyzna, pritom to auto jinak vedle "zavedenych" znacek pusobi dost zastarale. Kdyz porovnam i20 treba s Aygem, tak to je naprosto jina liga, ve vsech ohledech. i30 mi sedla o neco min, protoze ma silene preposilovane brzdy, coz je sice standard u novych aut, ale tady to byl dost extrem, navic podivny chod spojky, ale to je spis o zvyku. Abych ochmataval plasty nekdy pod volantem, to at po mne nikdo nechce
EDIT: S tema duchodcema - podle me uz je tahle doba pryc. Spis vidim tyhle znacky jako firemni auta nebo u mladych rodin. Duchodci maji vzdycky felicie