od Koby » 28 dub 2011, 16:55
Při 55tkm zkroucený - vyhřátý kotouče - to má Pavel taky...
Při spínač el.okna spolujezdce - vyřešeno za 0,-, ale pakárna
Rezne hliníkové víko kufru zespoda - nechápu
Pískal ten vejfuk, taky celkem unikát...
Převodovka zastudena neřadí, po výměně oleje 75W-90 znova neřadí, takže eště zkusim ten Valvoline a prdim na to.
Nenaklápěly se xenony - špatný konektor, ale pakárna...
Ted ložisko a to neni uplně potvrzený, ale řikám si, co by to na předku bylo jinýho, když gumy jsem už vyloučil.
A začíná se ozývat divný zvuk ze serva nově...
asi sem i na něco zapomněl...
Sice mě těší, že vyšel článek v dubnu někde, že testovali dost velkej vzorek aut z De a z čr a že skutečně 100tkm po ČR odpovídá 180tkm-220tkm v německu - testvali podvozkové díly, ale k čemu mi to je..
Mám holt páteční auto a čím víc se o to starám, vyhejbám se dírám, poctivě zahřejvám a neprasim na rozbitých silnicích, tim víc se to sype... 330ci na to byla se závadama podobně, tam zas klasika váha vzduchu, ale to auto aspon jelo.... nějak mě MX-5 opouští, snad brzy spadnout ceny 1M dolu...
Free willy2.0