Koby píše:Alessio píše:Chrocht, kvík, chrocht...už je doma! Dám sem nějaké fresh fotky, zatím pár dotazů na NCáčkaře (ale asi nejen...)
-kdy a za jaký se mění olej?
-taky vám ted ta stabilizace nějak často při prudším přidání v zatáčce bliká?
-když máte neutrál, jsou v řadičce cítit kmity od motoru ("vrní"?)
-potřebuju nutně tip na minilékárničku a minitrojuhelník - všude mi nabízeli jen ohromný HOVADA přes pul kufru.
-dálnice D11 před prahou je místo, kterému se příště určitě vyhnu - sou ti silničáři fakt dementi nebo jim to nedochází?
-máte v podlaze v tapecírungu cvočky na přichycení koberečků? Já to musel řešit oboustranou páskou, no vypadá že to drží dobře.
-ukazatel venkovní teploty....je nebo není?
PS: díky Koby
Nejdýl po 20tkm nebo po roce - ten rok je zbytečnej. Olej se nekazí, je to blábol... ideál je podle mě měnit tak po 15tkm, záleží na stylu jízdy atd... A leje se tam 5W-30 co splnuje daný specifikace.
Stabilizace bliká často, to se mi líbí, že je naladěná narozdíl od mazdy 6 velice defenzivně a reaguje hned, takže pro blbečky jako já je to dobrý V M6 musíš jet smykem 2 vteřiny a pak to teprv začně něco dělat... Naštěstí jde vypnout, což je super.
na tohle jsem se chtěl zeptat taky Jj, vrní to když přidám cca. o 50 otáček víc, tak to přestane..
Lékarníčku a trojuhelník taky sháním. Asi koupim origo mazda na suchej zip, ale ude to ranec a zbytečně.. A taky neni malá..
S D11 nemám zkušenosti
Cvočky na podlaze mám a vkoberečku díry...
venkovní teplota tam bohužel neni...(((((
Kde si sebral ty podložky???? Já je chci taky!
Alessio píše:
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 28 návštevníků