Megan cabrio nemá ani 1100kg pro toho pana drzého...Měl jsem pak dokonce Megan coupe ještě(resp.koupil jsem ho přítelkyni, 2.0 16 wilém motor opět), ten má cca. 1040-1060kg (můj měl ještě méně(coupe), jel jsem s ním ZAV na Zbraslavi. Těch 1200kg u cabria, no to je dobrý scifi, používej ten google lépe.
Koby a jeho perfektní auta....Už jsem si zvykl...Neotírej se, ale o to moje auto LASKAVĚ, já si přivez vždycky pěkný. Taky si sháněl panel co jsem koukal...Tak to asi úplně bez vady nebylo a všichni víme, že to je častej defekt.... asi jako ta zadní koroze prahů(kterou za 2-3tis. díky kamaridovi pošlu do věčných lovišt). Dost možná to udělám před prodejem, protože neprodávám krámy žádný! Do aut vždy investuju, moje auta jsou vždy kvalitně zrepasovaný, takže tohle si vyprošuju! Zrepasovaný znamená, že podvozek měním třeba po 50-60tisících komplet...Ne že jezdím na tlumiče 150tisíc, kdo z vás tohle dělá. Toto není moje první auto, ani ne první sportovní auto, tak mlč prosím tě a nevyjadřuj se k tomuhle tématu.
Vyjma lehčí koroze je auto top a kdybys věděl, za kolik sem auto koupil, tak to tvoje NB co si ted přivez bude vedle mého určitě porád předraženej krám, to se vsadím. Hele mě stačil tvůj názor, co si psal dříve. Strašně bych chtěl top NB 1.8 za 7tis.eur....Ale myslím, že to nebude žádnej problém...Za to si jich totiž přivezu min.deset ty chytrolíne:-)
A proč jsem otočil ...A ne po třech měsících..(mám to tuším 2měs , od začátku února), ale po třech týdnech od koupě zhruba...No protože jsem se toho nažral, to, už jsem psal dříve!
Jinak...Neumím řídit....Jen o tom umím mluvit . A Důležitý je, že ty si myslíš, že to máš v ruce a já kecám hovadiny, samozřejmě máš pravdu. Dokonce před zatáčkama vyřazuju.
.............
Jinak Pavle , Pavle...z mých názorů jasně vyčteš vše podstatný o tom autě. Líbí se mi, jak někteří čtou mezi řádky, co chtěj jen.......demagogie jako blázen, byl bys skvělej politik
..
Doposud jsem si některé chyby o tomto autě holt nikde nepřečetl, jen samá chvála, až mu to v mých očích uškodilo(tohle pochopí asi jen málokdo)...Tak jsem je sem postupně napsal, včetně plusů samozřejmě(hlavně na začátku). Samozřejmě jsem nečekal, že to bude jako, když házíš hrách na zed a že to někoho taky přiměje jednat tak, že ze mě bude dělat idiota.
Jestli není problém v tom, že ty chyby některý, prostě nevidíte, nebo vám nevadí ..je to jednoduchý. Ale pak to můžete normálně napsat. Lituju, že jsem s některýma témata ztrácel vůbec čas tady, na plno věcí máte svůj úsudek mnohdy ovlivněný z různých for" a co je psaný na zahraničních forech, to je přímo svatý:-)) Ale bylo mi řečeno, škoda, že pozdě...že je tady pár ichtylů , který myslej jak myslej. Tím se nechci nikoho dotknout a je mi to vlastně úplně volný. Jen mě štve zpětně ztráta času, který jsem mohl využít rozhodně jinak úplně...
Samozřejmě to, jak se zde někteří prezentujou...Je jejich věc, nebudu dělat závěry JAKO VY NĚKTEŘÍ, nebudu nikoho odsuzovat, věřím že na živo jste zcela jiní třeba. Jen by jsme si nakonec asi o technice a dalších věcech moc nepokecali, protože v tomhle ohledu sem asi opravdu trošku jinde. Za mnou jezdí lidi , který chtěj poradit jaký gumy...půjčujou mi auta, abych mrknul jak to jede podvozkově, co to umí, jestli s tím něco třeba není apod...Různé auta...Je mi u zadku jaksi, co tu někteří plkaj o mě namísto debatě o autě. Je to zas vaše ztráta času a každej se holt vylejvá jinak. Já bleju o autech, vy zas o mě.
Mám rád konstruktivní kritiku, popsal jsem auto. Nedělal jsem vám duševní rozbory apod...A tímto tuhle další plodnou debatu fakt končím a já ji nezabil. Jde o diskuzi o nic víc...Neberte se tak vážně někteří...Chápu, že ješitnost je veliká co se týče tohodle koníčku....ale mě je to fakt u zadku, začal jsem vždy debatovat k autu
Pravda je, že když jsem si jistej...rád si to prosazuju
čus