dopr
11let chodím cvičit, v tom problém určitě není, jen mám rád svý pohodlíčko trošku už víš
Henry
...Jinak..Fakt si myslím, že NC by mi vyhovovalo mnohem víc asi, ikdyž na to někdo nadává, že už to není takový...Plní to svou funkci mnohem lépe jak NA,NB svým způsobem(většina to má stejně na kochačku, protože pořádnej motor chybí) plus na kluzku bych se s tím udělal sem tam , pohoda, taky je tam silnejší 2.0, který snad s tím jede konečně obstojně (aspon jako ten Megan). Samozřejmě vše je to věc náhledu...Ten máme každej jinak..Celkově mi NB přijde jako lehce nedodělaný auto a není to kára, do kterýho bych chtěl utopit peníze za nějaký úpravy.
Já jsem se nad tím pozastavil asi už při první jízdě(600km) z Německa...kdy mě bolel zadek tak, že jsem necejtil pánev ani chvílema (dopředu říkám, že jsem zvyklej na roční nájezd 40-50tis.km!). Trošku mě vadí i maličko vyosenej volant, kterej nejde ani nastavit u mě(nevím jak to mají jiné NB).. atd atd.
No spartánské auto to nepochybně je, někde snad ve Speedu nebo kde řešily, jestli to může bejt na daily....Myslím si, že celoročně s tím jezdit...to je na metál" a jde o velmi oddaného fanouška (Dopr:-)) , ale i tací jsou, proč ne
!
Beru to jako zkušenost další a rozhodně nebyla nepříjemná. Prostě a jedině za mě kapotovaný auto a aspoň slušnej základ v motorizaci.
Myslím si, že pokud udělají tu Toyotu FT86 tak jak slibujou, že to bude něco hodně zajímavýho, něco co přesně hledám co bych chtěl. Kort, když do toho dají boxer motor ze Suba, což by mohlo i zvukově bejt moc echt a pěkně to nahraje celkově dobrýmu rozložení váhy (snad tam nedaj turbo).
Roadster není pro mě zkrátka.Ale MX5 mě taky ukázala , že se náhonu na zadek bát nemusím, pokud to nějak funguje a za to jsem rád. Je to ideální auto pro začátečníka s touhle koncepcí. Dá se během chvilky jezdit a posouvat limit a to značí že auto funguje, je dobré a je taky zábavné. Za mě vše.