willy2.0 píše:Pochtli
Myslím jízdní komfort, to jak se do toho třeba leze...to jak je to hlučný od vyšších rychlostí a tak, to jak si člověk neodychne od řízení(jezdím s tím každý den, pochopím, že ti co to maj jen jako víkendovku to nevnímaj). Jak je člověk starší už (a zažil jsem si Megan v cabru což bylo na pohodu a jelo i, Wilém motor), jsem zvyklej na nějakej min.jízdní komfort...no prostě MX5 byl omyl, ale to fakt odbočujem od tématu a nikoho to nezajímá, takže , až si to Pochtli přečteš at to Raduna smaže.
Udělám ted náplně ještě, čistopis a jde to do světa. Auto je zachovalý neutahaný, snad se prodá rychle.
Hele jako další daily jezdec.. Já zase naopak nechápu ostatní, jak v těch "kamionech" můžou jezdit a neusnout za volantem.. Mám pocit, že máš stejnej model jak já a jízdní komfort je naprosto úžasnej
sedačky držej a jsou pohodlný, prostě jízda tě baví ikdyž jedu jen pro "rohlíky"... Asi nejdůležitější je, že já to na 90% používám k přesunu sebe a notebooku do práce/školy/trenink a pojíždky okolo 60km den.. Jezdit denně 80km po dálnici, tak si taky dokážu představit A6 v dieslu.. Ale pravda je taková, že když si půjčím jakýkoli z aut z rodiny nebo přítelkyně (Octavie RS, Golf V, Mazda 323, Mercedes ML, Nissan Micra, peugoet 206) tak si připadám, že sedím v nějakým křápu
teď neřeším budíky, navigace... ale řeším řízení, kdy volant reaguje u všech ve srovnání jak když nereaguje.. K řazení se nebudu vyjadřovat, protože zvyklej na přesnou dráhu toho bobika, tak řazení ve všem je utrpení a připadá mi jak střelba s šátkem na očích a ve všem (krom 206) si přídu na tý silnici hrozně nepřirozeně, vzdáleně.. Abych je nepomlouval, tak zase brzdy jsou trochu jinde.. Zvyklej šlapat na pedál silou jsem si v ML málem zlomil žebra..
Ale to jen jako vyjádření k použivání MX5 jak daily, že všechny ty ostatní auta když nevozíš nic většího a nejezdíš zrovna 180 po dálnici z mýho pohledu strčí do kapsy!! (plus parkování v Praze, to je výsměch, kam se s tím vejdu)
No matter what you do in live... MAKE IT YOUR OWN!!