Dopr
Díky tomu, že mě auta živily nějakej ten rok, je to moje hobby nadále a měl jsem předtímhle opravdu sport.auta, které mě oslovily třeba více...dovolím si tvrdit-nevím co Koby dělá-že mám taky nějaké nároky , ne malé ... nejen na to co od toho chci, ale i na techniku a stav. A o svoje auto jsem se vždycky dokonce staral jen sám, co to šlo, dokonce jsem takovej úchyl, že mám vybavení-nářadí nejběžnější (neříkám, že vše) lepší jak některé autodílny mnohdy a pořád si to doplnuju.
Rozhodně nesouhlasím s tím, že za 6-7tis.eur koupíš nějakou plečku do který budeš muset nacpat 20-25tisíc jak píše. 10tisíc možná, ale sakra to snad u každého auta ne? Když budu počítat rozvody, brzdy...seš hnedle pomalu na deseti, když není auto zrovna po servisu...
Já nevím, ale bavíme se tady o ojetině a ne o novým autě tzn. vždycky to bude chtít nějakou tu investici............Nemám rád takovýhle řeči, jelikož si lže do pusy a pouští fámičky , který prostě nejsou pravda. Z Němců dělá pomalu vobložáky, já si přivezl několik aut odtamtud a je to divný hele, ale vždycky jsem je i dobře prodal, nikdy netratil a lidi byli spokojený, jak je to možný?
Jinak Koby ano mám 1.6. Nesouhlasím , že by to byl lenoch jak si asi myslíš, naznačuješ. MX5 a to i ta nová bude porád lenoch proti tomu co jsem měl to je pravda...
Ale beru jak to je, to bych si nikdy MX5 ani nekoupil přeci... A když i moji kamaridi co jezděj soutěže, potvrděj co si myslím, že to jede pěkně na 1.6, asi si to nevymejšlím... Ano není to na drifty, ale ruku na srdce , na suchu jsou průserový všechny motorizace co kdy do toho dali! To auto je na suchu prostě poloviční a co víc, když se s tím smíříš, chybí pořád výkon i na nějakej vejlet", mě zkrátka nebaví porád řadit......možná na závodě, ale ne při kochačce" přírodou.
Ta 1.8 , když se to vezme kolem a kolem je to samý v sérii pomalu, jen vyjde dráž...ideálně kompressor, turbo, aby se to začlo fakt hejbat jak by si auto zasloužilo. Jelikož nejsem , ale příznivcem přeplnování na NA autě, pouštím tohle z hlavy. Když jsem to koupil, byla zima a po nocích se dalo blbnout, wery funny!...s blížícím se Jarem a suchem a ikdyž jsem se toho nebál jsem dospěl prostě k těmto závěrům....A auto není pro mě, nestačí mi to.
Takže je mě úúplně jedno co si kdo myslí o 1.6, myslím si, že 1.8-1.9 skýtá výhodu jen v tom , že ji můžeš poladit lépe, dostaneš se i v NA na nějakej rozumnej poník, ale M3 powerslidy bohužel nehrozí...Nicméně v sérii to jede skoro stejně, do kila určitě, rozjíždí se to stejně-1.6 - 1.8- 1.9 je to jedno:-)..
Já si v tom pojezdil, to auto není momentálně pro mne ... rychle jsem se toho najedl a chci něco jinýho-zpátky to co jsem měl-, z toho důvodu ho posílám dál. Ale ne jen proto, že to nemá pořádnej motor...To bych si nikdy MX5 nekoupil... Víš. Za tu zkušenost jsem rád a až budu starej žolík, třeba si to jako youngtimer nebo veterán rád zas koupím. Já chci závodit a s předokolou nebo 4kolou. Zadokola nemá momentálně, už místo v mojí garáži, prostě to tak mám....Paradoxně mě ta koncepce nabídla hrozně málo a na to co chci dělat s tím autem , potřebuju jinej pohon zkrátka, to je celý, nic proti ničemu.
Mě by se, když zadokolku, líbil nejvíc Escort MK2 pěkně se sekvencí a min. 200ps:-) To auto miluju, skvělej veterán jen jsou kurev.drahý.
něco jako tohle:
http://www.youtube.com/watch?v=bQgmdHzqtqAA pak se mě ještě líbí Kadett GTE, tenhle co jezdí u nás je 2.0 16v momentálně cca.220ps, tohle auto(neříkám že závodnička, ale série) se dá občas sehnat v říši docela rozumně 5-8tis eur, mnohdy v tom mají Němci motor z Monzy 3.0 nebo poladěnej 2.0 16v, takže sehnat min.200ps auto není problém občas a to, už je hodně slušný na tu váhu:-)
http://www.youtube.com/watch?v=ism5eSeA ... re=related