Výfukové potrubí NB

Re: Výfukové potrubí NB

Příspěvekod Zaplik » 25 úno 2011, 10:12

dopr píše:vyborne. Tak jestli jsou ok, tak udelame Prostejov Deal :lol:

ja na tym zbohatnout nepotrebuji za cigara se domluvime :lol:
bez turba dneska jezdí už jen sekačky
Zaplik
 
Příspěvky: 502
Registrován: 02 led 2010, 20:16
Bydliště: olomoucko

Re: Výfukové potrubí NB

Příspěvekod dopr » 25 úno 2011, 10:19

jen aby nebyl prorezlejsi nez ten muj :D Ale urcite mi dej vedet treba SZ ;)
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Výfukové potrubí NB

Příspěvekod willy2.0 » 25 úno 2011, 10:36

Jestli můžu něco k výfukům ...

Od doby co jsem si na Cliu tehdá nechal udělat od svodů svoje řešení vajfuku (nakoupil potřebné trubky a kolínka u ACI).. Tohle nějak fakt neřeším, jakože bych koupil...střední tlumiče, katy apod...Střední tlumič vůbec, do hajzlu s ním nemusíš to mít na autě-na STK jim to nevadí a ušetříš hmotnost..Co je potřeba se převaří, či použije (kat, příruby od trubek starých, popř.se i vyřízne- závit na lambdu apod.). Zvládne to každej pepík co dělá s cočkem...Jen si s tím trošku pohrát, aby byl pak výfuk pěkně usazen, aby nikde nmlátil apod...ale nic na tom není. Když vidím některé kamarády, co si sou schopný objednat třeba i jakoby performance trubku za 4-5tis na naše......nebo střední tlumič za třeba 250-350liber,jaj :? Já tolik peněz nemám...

..Nakonec dáš dozadu rozumnej tlumič-klidně i sérii, aby to neřvalo...Nebo nějaký performance, když chceš. A můžeš dát větší průměr potrubí, pochopitelně v mezích..
(ideálně to vzít dle průměru Supersprintu:-) Samozřejmě nestřílet od boku a je to...

Seš v tom od svodů po konec bez koncovýho tlumiče za pár kaček, vyjde tě to třeba jen 2500kč-3000kč včetně práce a matroše(záleží jak máš velký auto, kolik se musí použít kolínek-úhlů), když ti to dělá rozumnej kamarid není problém...A když to chceš mít echt, necháš to vše pozinkovat ještě, ty trubky..Pokud to neužíváš přes zimu, nemusíš ani, máš to na 4-5let klidně.

Já si chtěl pořídit kvůli autu a práci na baráku..MIG/MAG - cočko...mám na to dokonce zkoušky, vařit jakžtak pořád umím s tímhle, jenže jsou drahý jako prase(min.ideálně 20000-25000kč spíš klidně i víc,což je pro mě zatím, ale nesmysl...ikdyž bych ho hnedka bral)...Nakonec na baráku užiju hlavně elektriku", na autě bych to stejně použil hlavně na výfuk...nebo max.na nějaký vyvaření lehký..To zas nechám klidně udělat někoho, to by se mi investice do cočka nevrátila no:-D
Dneska se s těmahle krabičkama-elektrikou, vaří už krásně...Žádný přilepování elektrodou porád..:-D

Na nějaký hobby co potřebuješ okolo baráku stačí..http://www.stenfr.cz/index.php?idAktual ... yrobek=106 nebo tohle, což je taky český a vlastně ta samá značka za kopcem:-) http://www.stenfr.cz/index.php?idAktual ... ek=22...Ty dražší jdou předělat i na TIG, což je good...Páč pak s tím zavaříš i něco na autě, což s elektrikou moc nehrozí...Páč laicky řečeno je silnější a propálíš s tím tenčí věci snadno...Ikdyž šikovný lidi to prej zmáknou...Já si na tohle nevěřím teda, vařit s tím např. nějakej tenčí plech u mě asi nehrozí...Ideálně prostě Cočko nebo TIG na tohle.

Ještě se dá tedy výfuk povařit TIGem...Ale to každej opravář zas nemá, ale sváry jsou pak krásný...vaří to nerez apod..:-)
Ikdyž, pokud to zabrousíš po tom cočku... někdo s tím umí vařit krásně..a necháš pak pozinkovat...bude to stejně jak z krámu:-)
Maximum Atack"
willy2.0
 
Příspěvky: 370
Registrován: 04 úno 2011, 20:07

Re: Výfukové potrubí NB

Příspěvekod George » 25 úno 2011, 10:56

jen bych doplnil, že vyhodíš-li středovej tlumič a kat, přijdeš o zpětný tlaky a krouťák v nízkejch otáčkách... samozřejmě u atmo, u turba pryč s tim a zvětšit průměr, ať to dýchá... původní majitel mojí mazdy si myslel, že průchodná trubka od svodů dozadu a vzadu akorát tlumič z motorky je dobrej nápad... to auto je v nízkejch otáčkách uplně mrtvý když to porovnám s NAčkem, kde jsem měl komplet seriovej výfuk
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: Výfukové potrubí NB

Příspěvekod willy2.0 » 25 úno 2011, 11:34

Na Cliu to fungovalo, maj to takhle všechny Nka,okamžitě to jelo jinak-good pěkně odspoda nahoru ... tam je průměr trubky dokonce 70mm...Samozřejmě tady bude tak 60.
Samozřejmě u Mazdy to vyzkoušené nemám, ale když takhle jezdí Saxa VTS nebo Vtička...:-) Tu pohádku o zpětným tlaku jsem slyšel kluci, už někdy 7-8let zpět, když jsem to poprvý nějak řešil...Ne vše je pravda co si přečteš. Proč by pak Nka měli plně průchozí výfuky, až nakonec...Samozřejmě je ideální, když ponecháš kat(hlavně, aby to nežralo,prošel si na emisích a STK v pohodě), ale tím, že vyhodíš střední tlumič jen získáš věř mi...Jen si ohlídat, aby to neřvalo tzn.nakonec dát nějakej normál tlumič pokud možno klidně sérii co se týče tohodle auta...nebylo by pěkný, kdyby řvalo cábro:-) Počítám, že se lad.svodama to pak může bejt zajímací u MX5 tipuju klidně 12-15ps.
U M3E36 taky píšou na forech lidi.. nešahat na výfuk...A v Nku na kopcích , když to pak otevřou, použijou samozřejmě správný svody.apod...tak získaj přes 20ps jen výfukem..U CTRa máš třeba strašně poddimenzovaný svody, samozřejmě kvůli ekopolitice jak jinak...dáš správný svody , otevřeš to celý a seš pomalu okolo-přes 20ps jinde.
S tlumičem z motorky jsem nikdy nelaboroval, to je chujovina..Vím jak se zhruba staví auto do Nka, vůbec si nemyslím, že by měl bejt problém se zpět.tlakama...Nesmíš to přehnat s průměrem potrubí, klidně můžeš nechat původní, když chceš performance řídil jsem se vždy dle Supersprintu...a nakonec dát zas nějaký performance-opravdu vyzkoušený tlumič, nebo i sérii ...Máš ušetřené peníze a nějaký ten poník navíc.
Určitě je to vhodný kombinovat s přímým sáním...Kort, když máš pak i svody třeba. Samozřejmě ideálně je to vhodný kombinovat pak s ecu, lehce doladit třeba. U Clia se používá Nková jednotka já ji měl, u CTRa Hondata jak víte. Ale ne každej to tak na rally má, používá ji, kort v malých Nkách 1.6.
Maximum Atack"
willy2.0
 
Příspěvky: 370
Registrován: 04 úno 2011, 20:07

Re: Výfukové potrubí NB

Příspěvekod George » 25 úno 2011, 12:46

to že to funguje na něčem neznamená že to bude fungovat na všem přeci :) tohle jsou moje zkušenosti, jediné co je přečtené jsou ty protitlaky, které odůvodňují to co jsem vypozoroval při jízdě s průchodným a normálním výfukem:) neříkám, že se na něj nemá šahat, dobrej výfuk rozhodně udělá dost i kdyby to měl být jen pocit. jen říkám, že neni dobrý z něj všechno vyhazovat... a k té spotřebě bez katu, taky jsem slyšel, že bez katu je horší spotřeba atd. ale nemyslim, že bych měl nějak jinou spotřebu než zbytek lidí tady... když se podívám třeba na woodyho podpis, kde má průměrnou spotřebu 9,4 litru... jezdim průměrně někde kolem 8,5l a min/max mám 6,7/12
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: Výfukové potrubí NB

Příspěvekod Ryba » 25 úno 2011, 12:51

to že Nka jezděj plnoprůchozí... A neni to tim, že prostě využívaj otáčky 5000-8000 řekněme? Všechno je kompromis, pokud dáš totál průchoďák získáš nahoře, stratíš dole, to samý svody, šíře trubek, atd... vždycky to bude o kompromisu a optimálnim nalazení a hlavní je si říct na co to auto chci a podle toho dělat vejfuk - ať už průměr trubky, počet tlumičů nebo koncepce svodů.
Uživatelský avatar
Ryba
špion
 
Příspěvky: 1031
Registrován: 26 led 2010, 01:02

Re: Výfukové potrubí NB

Příspěvekod willy2.0 » 25 úno 2011, 13:17

Ryba tím to není, vyšší otáčky jsou vhodný spíše na okruh... na rally potřebuješ ...aby to jelo hlavně i odspoda taky.. Třeba Clio má celkově motor, který je tak postaven...Proti CTRu, který fakt má špičku jakoby nahoře. Věřte mi, nic se tím nezkazí, ba naopak. Samozřejmě ideální by bylo držet se MX5, udělat to jak to říkám a mít změřeno před a po. Hlavně průběh...Ale nějaký problém s protitlaky, nevěřte tomu to jsou remcy. Pokud se to nepřežene s rpůměrem, optimálně složí...a dáš k tomu vhodné sání, poznáš to krásně.
Věřím, že se svodama a sáním, by to takhle udělalo, klidně okolo 15ps i víc...A hlavně na takhle lehkým autě, poznáš každýho koně, což je příjemný.
Naposledy upravil willy2.0 dne 25 úno 2011, 13:21, celkově upraveno 1
Maximum Atack"
willy2.0
 
Příspěvky: 370
Registrován: 04 úno 2011, 20:07

Re: Výfukové potrubí NB

Příspěvekod dopr » 25 úno 2011, 13:19

Taky si myslim. A jelikoz mam auto jako daily s najezdem pres 30 000 km rocne pul okresky, pul mesta, chci zustat u serioveho charakteru.
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Výfukové potrubí NB

Příspěvekod Zaplik » 25 úno 2011, 14:29

taky se mě nějak nezdá že by série jela bez těch vejfuku nejak huř minulej rok sem měl jenom koncák origo, ale kvůli technicke a cestě do Chorvatska sem to vrátil do původniho stavu, jediny co to dělalo tak auto bylo trochu hlučnejši,výkon to rozhodně si myslim nepřidalo, jen na 5ku se dalo jet až po omezovač což před tim po rovině nešlo a po návratu zpět taky ne :lol:
bez turba dneska jezdí už jen sekačky
Zaplik
 
Příspěvky: 502
Registrován: 02 led 2010, 20:16
Bydliště: olomoucko

PředchozíDalší

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 16 návštevníků