Ahoj, ve spolek. Protože tohle vlákno už je staré jak stránka sama, tak dám zase lehký update.
Od mého posledního se nějakým způsobem podařilo vyřešit hořící elektroinstalaci palubní desky tím, že se z velké části předělala.
A když už jsem v tom byl, tak jsem se ještě trošku pustil do motoru. Vzal jsem hlavu - stará byla přidřená, odvezl ji na repas, nechal sem ji lehce snížit a konečně se dokopal k doobjednání a dodělání ITB.
Věci jsem nakoupil u Dana v UK, poskládal a nahodil na motor.
Do krabice jsem naházel novou jednotku, Wideband lambdu, naložil auto na podvál a valil jsem za Jindrou Vítem na Vysočinu do garáže JustRacing, aby mi naladil jednotku.
No a tam se začalo srát snad vše co mohlo. Nejdřív se zjistilo, že Lambda je v háji, takže objednat novou. Ta přišla rychle. Pak se zjistilo, že je v háji samotná 4klapka, takže jsem si střihnul rychlé shánění ITB, ale sehnali jsme pouze verzi ze starší motorky, které né úplně přesně seděla, takže se z Polska objednala ta co byla původně.
Pak už mohl Jindra začít ladit, ale do toho se zase začali objevovat problémy s dobíjením, naštěstí to vyřešilo správné zapojení kabelu od alternátoru.
Po pár týdnech bylo naladějí mapy hotové a mohl jsem si auto odvézt zase zpět domů. Hrozně jsem si přál, aby to bylo po ose, ale v autě chyběla velká část interiéru a bohužel z motoru dost brutálně tekl olej, který doslova stříkal po celém motoráku.
Takže přišel další výlet s podvalem na krásnou Vysočinu.
Po příjezdu domů jsem jako první poskládal interiér, protože jsem se chtěl aspoň kousek projet (po 4 letech!) a zjistit jak vlastně moc špatný to s olejem je.
Jízda byla super, rohlík od ucha k uchu, který mi vydržel jen do doby než jsem po příjezdu do garáže otevřel kapotu. Myslím, že v motoráku bylo víc oleje, než v samotném motoru.
Takže shodit rozvody, ventildekl a mrknout odkud to teče. Protékala gufera na vačkách, přestože byla na repasu dávána nová od Elringu.
No nic, objednal jsem nová gufera, že je jen vyměním a hotovka. Ale prd.
Takhle vypadají domečky od vaček a bohužel vačka byla v podobné kondici. Takže po konzultaci s Jindrou, jsem objednal Speedi sleeve od SKF (3 týdny čekání) na vačku a gufera nalepil na motorářský silikon a result?
Stále to teče.... Takže jediné řešení je nová hlava... No nic, tak jsem letos dojezdil.... Ale najel jsem asi 50km
Každopádně bych chtěl hrozně moc poděkovat jak Jindrovi, tak i Ferniemu za pomoc se zprovozněním auta!!!!