Tak jsem měnil oleje, Motor, převodovka, diff. Najeto 134.900km
Auto na zvedáku nebylo úplně rovně..
Takže do diferenciálu se vlezlo 0.75L
Do převodovky 1,8L (Turet jsem ještě nedělal, tam asi padnou ty 0,2L)
Motor 4,6L a je to těsně nad horní rysku nečitelné měrky..
Na magnetických šroubech jak v převodovce tak v difu byly jemné pilinky (tak na špičku lžičky do kávy)a takový blátíčko, co je magnetický což si myslím jsou piliny ultra jemné.
Původní olej totál černý ale stále tekutý, jen bylo vidět, že to fakt chtělo udělat.
Po cca 2 km šla řadička o 50% lépe a lehčeji ovládat. Tady je to jasný.
jen dotaz, dá se nějak bez vypuštění olejů z převodovky a diferenciálu zjistit, jestli tam zas nejsou piliny?
Vyšroubovat napouštěcí šrouby a magnet na drátku zašátrat.. nebo tak něco?
Má to cenu?
Nebo ujet dalších 10.000km jako na motoru a opět udělat oleje všude..
MX5, 2.0(118kw), 5tikvalt, 2007, plátno..